BlueWave 0 Report post Posted July 24, 2010 (edited) Payment reminder for Order # ****** Thank you for your order from 07/16/10. Unfortunately, our records show that you have not yet paid the balance on your invoice. We ask that you please make the payment within the next five days: Amt.: Product / Use: Amount: -------------------------------------------------------------------- 1 Refundable certification deposit 1000.00 Euro -------------- Total Amount: 1000.00 Euro ============== Mógłby mi ktoś powiedzieć o co chodzi? Konto kiedyś tam założyłem ale nic nie kupowałem, nawet nie aktywowałem konta. Edited July 24, 2010 by BlueWave Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted July 24, 2010 (edited) Tak przebiega proces "Premium Plus Certification" w Sedo, pewnie wybrałeś taki, a do wyboru był Standard, Premium i Premium Plus. The Sedo Premium Plus Certification is required for placing auction bids over 100,000 USD/EUR/GBP. In addition to the certification application a EUR 1,000.00 deposit is required to maintain your certification at this level. The deposit may be requested back at anytime as long as you do not have any active bids above 100,000 USD/EUR/GBP. Premium Plus jest wymagany tylko dla licytacji powyżej 100,000 $ / Euro / Funtów, a nic poza tym nie daje. Jeśli nie zapłacisz tej kwoty po prostu nie będziesz certyfikowany na Premium Plus i nic się nie stanie, certyfikat Standard w 100% wystarcza do sprzedaży na giełdzie (trzeba tylko przemailować podpisane pismo), dodatkowe formalności są wymagane tylko wtedy, kiedy chcesz drogo kupować domeny, głównie dlatego, że Sedo chce uniknąć licytujących i składających bardzo wysokie, nierealne oferty dla zabawy na fałszywe dane osobowe konta. Edited July 24, 2010 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted July 24, 2010 Jeśli nie zapłacisz tej kwoty po prostu nie będziesz certyfikowany na Premium Plus i nic się nie stanie Tak dla pewności wolałbym jednak napisać kilka zdań, informując np. o pomyłce. A nuż kiedyś zechce zdobyć ten certyfikat, to w bazie może zostać niepotrzebna historia. Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted July 24, 2010 Chyba pomysł z napisaniem do supportu, że się zrobiło pomyłkę z prośbą o odwołanie procesu certyfikacji jest faktycznie dużo lepszy, ja przyznam, że nie certyfikowałem się na Premium Plus (bo mi to kompletnie do szczęścia nie jest potrzebne), ale gdybym omyłkowo kliknął to chyba rzeczywiście bym też tak zrobił, szczególnie, że kontakt z supportem giełdy Sedo miałem zawsze dobry. Share this post Link to post Share on other sites