CzarnyElo 355 Report post Posted March 30, 2014 Czy jest szansa na wprowadzenie wzorem Aftermarket.pl rozwiązania w którym aukcje domen przechwyconych nie kończą się w weekendy, mianowicie w sobotę, czy niedzielę. Niejednokrotnie zdarza mi się nie zalicytować w aukcji danej domeny tylko z powodu nieobecności i myślę, że ten problem może dotyczyć większej liczby osób. 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 30, 2014 Czy jest szansa na wprowadzenie wzorem Aftermarket.pl rozwiązania w którym aukcje domen przechwyconych nie kończą się w weekendy, mianowicie w sobotę, czy niedzielę. Niejednokrotnie zdarza mi się nie zalicytować w aukcji danej domeny tylko z powodu nieobecności i myślę, że ten problem może dotyczyć większej liczby osób. Takie rozwiązanie było już w złapane.pl, technicznie nie powinno to być problemem, muszę jeszcze zerknąć jak to się ma do regulaminu. Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted April 9, 2014 Jest jakiś numer pod którym można się połączyć za wyjątkiem 801-066-444 714 714 ? Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted April 9, 2014 Jest jakiś numer pod którym można się połączyć za wyjątkiem 801-066-444 714 714 ? To są dedykowane numery naszej infolinii. Pierwszy dla tel. stacjonarnych, drugi dla komórkowych (8:00 - 18:00 w dni robocze). Zawsze można też skorzystać z kontaktu mailowego: pomoc@premium.pl. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 12, 2014 Czy istnieje możliwość wynajmu domeny na czas nieokreślony? Ktoś może nie być zainteresowany zakupem, a chciałbym wynajmować domenę podobnie jak płaci rachunek za telefon czy lokal. Dzierżawa w premium.pl to tylko 3 lata. Co dzieje się później? Właściciel domeny może odprawić z kwitkiem dotychczasowego klienta czerpiąc zysk z ruchu, który napędził mu klient? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 12, 2014 Obecnie po upływie dzierżawy jedyna opcja to wystawić nową. Na tę chwilę nie ma możliwości wynajmu na czas nieokreślony, ponieważ jest wymóg przedłużenia domeny o tyle lat, by nie wygasła ona w trakcie dzierżawy. Jednak w związku z planowanym przez nas nowym kanałem sprzedaży, będziemy chcieli wprowadzić taką możliwość, być może po prostu ustawimy na domenie niezdejmowalne "autorenew" i powiększymy raty dzierżawy tak żeby rozłożyć w nich również przedłużenie domeny? Na tę chwilę nie mogę podać dokładnego rozwiązania technicznego ani terminu kiedy będzie dostępne. Mogę jednak napisać, że funkcjonalność dzierżawy będzie w bliskiej przyszłości rozbudowana/ulepszona. 1 Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 12, 2014 Już obecnie w menu tworzenia transakcji dzierżawy jest wzmianka "przedłużenie pokrywa kupujący" więc mechanizm przerzucenia kosztów odnowienia przy akceptacji transakcji premium.pl posiada - nie trzeba rozmyślać na nowo, wystarczy wykorzystać to co jest. Chodzi tylko o to, by rozwijane menu zastąpić możliwością wpisania dowolnej liczby miesięcy lub haczyk "czas nieokreślony". Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 12, 2014 Tak, ale obecnie jeśli tworzysz dzierżawę np. na 30 miesięcy, to dzierżawca przy pierwszej wpłacie pokrywa przedłużenie domeny o dwa lata i dzięki temu dzierżawa jest bezpieczna (domena nie wygaśnie w trakcie). Tego mechanizmu nie da się użyć przy dzierżawie na czas nieokreślony. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 13, 2014 Proponuję dbanie o środowisko. Na jednej stronie faktury, którą drukują klienci mieści się średnio tylko 30 pozycji. Widzę, że komórki w pionie automatycznie dostosowują się do liczby znaków w kolumnie tytuł/nazwa. Natomiast w poziomie (komórki liczbowe) tego nie robią - jakby czekały na milionowe kwoty. Zabierają tym samym cenną szerokość, która mogłaby pomieścić śmiało nazwę domeny. Nadto "rejestracja nazwy domeny" czy "przechwycenie nazwy domeny" to moim zdaniem zbyt długie opisy i ze słów "nazwy domeny" można śmiało zrezygnować. Wówczas więcej pozycji zmieści się na jednej stronie. Obecne opisy nie tylko zajmują przeważnie więcej niż jedną linię, ale też komórka na ten opis jest bardzo wąska, kosztem szerokich komórek liczbowych. 2 Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted April 17, 2014 Zastanawiam się nad taką funkcjonalnością, która by umożliwiała zarejestrowanie zarezerwowanej domeny w ostatnim dniu jej ważności z automatu. Coś na wzór przedłużania dzień przed wygasaniem. Czy jest coś takiego technicznie możliwe? Osobiście bym z tego korzystał. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 17, 2014 Nie wprowadzimy takiej funkcjonalności, bo gdyby coś nie zadziałało (z powodu awarii nask, premium, hostingu, isp, czy czegokolwiek innego), user miałby do nas pretensje. Jeśli ktoś chce rejestrować czy odnawiać domeny w ostatniej chwili - to robi to na własną odpowiedzialność. Ale nie polecam, zrealizuje Ci się opcja na sex.pl, zostawisz sobie rejestrację na ostatnią chwilę, a tu coś padnie i interes życia pójdzie w piach... Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted April 17, 2014 Ale można wprowadzić jakiś bufor bezpieczeństwa np.:W ostatnim dniu ważności rezerwacji domeny system próbuje ją zarejestrować, aż do skutku. Jeśli zarejestruje wysyła SMS do użytkownika, że operacja zakończona powodzeniem, a jeśli się nie uda, to próbuje ponownie. Można też dać ostrzeżenie, że robi się to na własną odpowiedzialność. Nie chodziło mi o to, żeby rejestrować rezerwację minutę przed jej upłynięciem, a w ostatni dzień.A czy automat przedłużania domen "dzień przed" daje 100% gwarancję na jej przedłużanie? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 17, 2014 Historycznie zdarzały się przypadki, że NASK był niedostępny przez ponad 24h, więc z pewnością automat uruchamiający się dzień przed nie daje żadnej pewności. Różnica jest taka, że jeśli automat przedłużający nie zadziała, to potem domenę można po prostu reaktywować i premium.pl nawet dorzuci Ci kwotę reaktywacji gratis, a jak wygaśnie rezerwacja i ktoś inny ją złapie, to już jest pozamiatane. Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted April 17, 2014 W sumie można i ręcznie rejestrować - da się z tym żyć. Mimo wszystko wprowadziłbym takie usprawnienie z pojawiającym się do odhaczenia komunikatem, że za korzystanie z automatu giełda nie ponosi odpowiedzialności... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 17, 2014 W sumie można i ręcznie rejestrować - da się z tym żyć. Mimo wszystko wprowadziłbym takie usprawnienie z pojawiającym się do odhaczenia komunikatem, że za korzystanie z automatu giełda nie ponosi odpowiedzialności... To nie zadziała. Jak w szatni jest tabliczka, że nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawione ubrania, i ktoś Ci ukradnie kurtkę, to i tak będziez miał pretensje, prawda? ;-) Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted April 17, 2014 (edited) Oczywiście, że będę miał, ale nieuzasadnione i tylko przez czas potrzebny do ochłonięcia. ___ Edit: Gorzej, jak tabliczka jest zakryta kurtkami, albo drzwiami, jak w jakimś leciwym filmie... natomiast jeśli zasady są jasno wyartykułowane i przedstawione - wtedy pretensji mieć nie mogę. Edited April 17, 2014 by exallwave Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 22, 2014 Uwaga! System wykrył możliwość literówki (licytowana domena to sygnal.pl [ SYGNAL.PL ], można pomylić ją z synal.pl). Uważnie przeczytaj nazwę domeny. [ To nie jest literówka ] Czy słowo "licytowana" to dobre określenie podczas gdy nie mówimy o aukcji a ofercie na giełdzie? Może lepiej "prezentowana"? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 22, 2014 Tak by było lepiej, zdecydowanie. Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted April 22, 2014 Na jakim etapie jest obecnie wdrażanie programu partnerskiego? Zwłaszcza obiecanej części dotyczącej wynagrodzeń za pozyskanych dla premium klientów w ramach transakcji escrow. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 23, 2014 Nawet nie wiedziałem, że takie są plany. Dodałbym jeszcze klientów, którzy rejestrują by złożyć ofertę (ich pierwsza operacja), a później pozostają decydując się na utrzymanie domen. Wówczas program mógłby być bardzo atrakcyjny w połączeniu z dobrą prowizją. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 23, 2014 Ogólnie myślę, że 10% wszystkich przychodów powinno być dystrybuowane między użytkowników. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted April 23, 2014 Poprawcie przechwytywanie, po raz kolejny przechwytywanie light u konkurencji wygrało z pełnym przechwytywaniem u was Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted April 23, 2014 Wiem, ze w obliczu bałaganu w az nie macie motywacji by wdrażać nowości, ja z kolei też mam coraz mniejsza motywację by w premium realizować escrow a nie np w am czy po prostu bez płacenia pośrednikowi prowizji. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 23, 2014 Mamy wiele motywacji i jeszcze więcej planów - program afiliacyjny ma jednak swoje stałe miejsce w kolejce, i to już całkiem blisko. Zgadzam się, że jest to jedna z tych rzeczy, które powinny być wdrożone już dawno, ale niestety ostatni rok zmusił nas do weryfikacji i przełożenia wielu planów. Obecnie pracujemy już pełną parą aby nadrobić stracony czas. Nawet jeśli z zewnątrz tego nie widać, to "pod maską" sporo się dzieje. Ale już niedługo efekty będą widoczne także gołym okiem. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
hsqva 7 Report post Posted April 27, 2014 Pisze tutaj bo od supportu raczej się nie doczekam odpowiedzi. Poporosiłem o usuniecie konfiguracje DNS dla kilku moich domen z NSów premium. Po 2 dniach otrzymałem odpowiedz, że "ze wzgledów technicznych nie ma możliwości usunięcia tej konfiguracji". Ciekawy jestem jakie sa to techniczne przyczyny bo ja takich nie widzę. Więcej, taka konfiguracja nie jest dobrą praktyką, jeżeli delegacja wskazuje na inne NSy. Share this post Link to post Share on other sites