Guest Anubis Report post Posted May 11, 2011 Zmieniłem adres e-mail na koncie NameDrive i mam tego typu problem: Podczas logowania na stare dane, ND zachowuje się jakby było złe hasło. Podczas logowania na nowe dane, wyświetla mi się taka informacja: Błąd. Konto jeszcze nie potwierdzone Co ciekawsze, na Dropped, konto parkingowe działa i pokazuje statystyki. Miał ktoś kiedyś podobnie? Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted May 11, 2011 Musisz potwierdzic swoj email klikajac w link ktory ci wyslali na ten nowy co dodales. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted May 11, 2011 Musisz potwierdzic swoj email klikajac w link ktory ci wyslali na ten nowy co dodales. Nic nie przyszło przez 24h. Mail podałem dobry. Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted May 11, 2011 Nic nie przyszło przez 24h. Mail podałem dobry. No to napisz do supportu. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted May 11, 2011 No to napisz do supportu. Jej! Dzięki za podpowiedź! W życiu bym na to nie wpadł! :P Nie należę do grupy osób które najpierw piszą na forum, a dopiero później do supportu. Temat założyłem z pytaniem: "Miał ktoś kiedyś podobnie?" z myślą że może rozwiązanie leży po mojej stronie, a nie ND. Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted May 11, 2011 (edited) Zmieniłem adres e-mail na koncie NameDrive i mam tego typu problem: Podczas logowania na stare dane, ND zachowuje się jakby było złe hasło. Podczas logowania na nowe dane, wyświetla mi się taka informacja: Co ciekawsze, na Dropped, konto parkingowe działa i pokazuje statystyki. Miał ktoś kiedyś podobnie? Miałem podobnie w ND, tzn. nie docierały do mnie żadne informacje z Supportu ND. To było bardzo dawno, kiedy jeszcze używałem darmowej poczty email związanej bezpośrednio z domenami. Edited May 11, 2011 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites