DESiGNER 34 Report post Posted June 19, 2011 (edited) Witam Czy jest możliwe w jakiś sposób wgląd w statystyki ruchu domen przekierowanych na jeden serwis w Google Analytics ? Edited June 19, 2011 by DESiGNER Share this post Link to post Share on other sites
gaks 19 Report post Posted June 19, 2011 Visitors -> Network Properties -> Hostnames Możesz też każdej z domen przypisać inny profil z GA - ale w obrębie jednej strony: 1) klikasz na górze na pomarańczowym pasku z lewej "analytics settings" 2) przy stronie którą analizujesz po prawej w kolumnie "actions" klikasz "+ add new profile" 3) zaznaczasz opcję "Add a Profile for an existing domain" Problem polega na tym, że będziesz musiał w kodzie JS analyticsa ustawiać różne profile dla różnych stron. No i to zadziała od momentu kiedy to zrobisz, historycznych danych tak nie przeanalizujesz. Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted June 19, 2011 Dzięki wielkie Share this post Link to post Share on other sites
gaks 19 Report post Posted June 19, 2011 Dzięki wielkie no problem Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted July 6, 2011 Witam! Podepnę się pod temat kolegi, nie będę zakładał nowego wątku dla takiej pierdoły. Bardzo niedawno nawiązałem nić sympatii z GA, dodałem pierwszą stronę. Wszystko poprawnie działa. Interesuje mnie tylko jedna kwestia - przekierowałem na w/w domenę inną moją domeną, na której jest ruch. Gdzie znajdę w G Analytics podgląd, ile wejść na stronę jest z tej konkretnej domeny? Pzdr Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted July 6, 2011 Interesuje mnie tylko jedna kwestia - przekierowałem na w/w domenę inną moją domeną, na której jest ruch. Gdzie znajdę w G Analytics podgląd, ile wejść na stronę jest z tej konkretnej domeny? Jaki rodzaj przekierowania? Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted July 6, 2011 W premium.pl to się nazywa dokładnie: Przekierowanie bezpośrednie :-) Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted July 6, 2011 W premium.pl to się nazywa dokładnie: Przekierowanie bezpośrednie :-) Przekierowanie 301. W Google Analytics tego nie zobaczysz. Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted July 7, 2011 Dzięki za odpowiedź. To straszna bida Czy w jakikolwiek sposób jest szansa ocenić, na ile dana przekierowana domena wpływa na sprzedaż? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted July 7, 2011 Dzięki za odpowiedź. To straszna bida Czy w jakikolwiek sposób jest szansa ocenić, na ile dana przekierowana domena wpływa na sprzedaż? Oczywiście że można. Kwestia interpretacji wyników i podpięcia skryptu do zliczania wejść z przekierowania. Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted July 8, 2011 Ile napisanie skryptu i instrukcje dotyczące zaimplementowania go w sklepie kosztują? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted July 8, 2011 (edited) Ile napisanie skryptu i instrukcje dotyczące zaimplementowania go w sklepie kosztują? To nie żadna filozofia a'la CMS wiec odpowiadam: 0 złotych. Odezwę się za chwile na GG. Edited July 8, 2011 by Anubis Share this post Link to post Share on other sites
Alex 83 Report post Posted December 21, 2011 odswierzę bo widzę że nikt nie wspomniał o funkcji która istnieje od lat w GA. Analytics URL builder tool URL który używamy do przekierowania może np. wygladać tak: http ://strona.pl/?utm_source=wyszukiwarka&utm_medium=przekierowanie&utm_campaign=domena gdzie: strona.pl - strona na którą przekierowujemy wyszukiwarka - źródło skad pochodzi ruch przekierowanie - metoda którą ten ruch jest otrzymywany domena - domena z której pochodzi ruch Bez względu na rodzaj przekierowania tak zbudowany link wyswietli informację o ruchu z danej domeny. Mozna je znaleźć pod traffic sources > sources > campaigns Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted December 21, 2011 a jednak można... z mojej strony dzięki. P.S. Popraw pierwszy wyraz w poście;) bo będzie krzyk... Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted September 14, 2013 Odkopię temat, ponieważ mam następujący problem do rozwiązania: chcę za pomocą Google Analytics dokładnie sprawdzić ruch na domenie, która ma ustawione własne serwery DNS i tam za pomocą skryptu jest natychmiast przekierowywana jest na inny zewnętrzny adres. Próbowałem już różnych sposobów, ale o ile przekierowanie zawsze działa, to zliczanie statystyk już nie bardzo. Kod jakiego ostatnio używam: <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>tytul</title> <script type="text/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', '(UA-1234567-12']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); </script> <meta http-equiv="Refresh" content="0; url=http://wp.pl" /> </head> <body> <p>Przejdz pod ten <a href="http://wp.pl">link</a>!</p> </body> </html> Może ktoś z was ma jakiś pomysł jak to dobrze zrobić? Ważne aby przekierowane domeny odbywało się natychmiast (1 sekunda to już trochę zbyt długo). Z góry dziękuję za pomoc. Share this post Link to post Share on other sites
adir 70 Report post Posted September 14, 2013 Widzę dwie możliwości: 1. Zrezygnować z asynchronicznego ładowania GA i po jego wywołaniu od razu dać: window.location = 'http://www.wp.pl' Powinno być to pewne, ale może trwać dość długo... 2. Ewentualnie można spróbować jak masz teraz (GA asynchroniczne) ale zamiast META dać (najlepiej w onload) w javascript przekierowanie po kilkuset ms (to trzeba by empirycznie określić), choć nie koniecznie będzie to pewne (bo przeglądarka musi zdarzyć wysłać dane do GA). Tu masz przykład jak zaimplementować w JS usleep: http://www.navioo.com/javascript/tutorials/Javascript_usleep_1567.html Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted September 16, 2013 Widzę dwie możliwości: 1. Zrezygnować z asynchronicznego ładowania GA i po jego wywołaniu od razu dać: window.location = 'http://www.wp.pl' Powinno być to pewne, ale może trwać dość długo... Spróbowałem teraz zrobić to za pomocą kodu: <html> <head> <title>tytul</title> </head> <body> <script type="text/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', '(UA-1234567-12']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); window.location = 'http://wp.pl' </script> </body> </html> i niestety chyba nie działa. Tzn. przekierowanie następuje natychmiast, ale tak jakby Analytics nie zlicza statystyk. Share this post Link to post Share on other sites
adir 70 Report post Posted September 16, 2013 Tak wiadomo ze nie będzie działać bo masz GA asynchronicznie . trzeba przerobić aby się normalnie wywołało. Bo tak nie zdąży. Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted September 16, 2013 Tak wiadomo ze nie będzie działać bo masz GA asynchronicznie . trzeba przerobić aby się normalnie wywołało. Bo tak nie zdąży. Skąd wiadomo że to kod asynchroniczny? Oraz jak to przerobić? Share this post Link to post Share on other sites