pb 2,626 Report post Posted May 23, 2012 W związku z dużym zainteresowaniem tematem ;-) postanowiliśmy, że punkty za rejestrację domen będą przyznawane także przy rejestracji domen w promocji - aż do końca "promocji punktowej". Osoby które rejestrowały domeny w promocji po 8,88 i nie dostały punktów - mają je już doliczone do salda. Share this post Link to post Share on other sites
mrjozo 2 Report post Posted November 3, 2012 Czy w najbliższym czasie nie jest przewidywana jakaś promocja na transfery? Bo nie wiem czy czekać czy przenosić już teraz:) Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 3, 2012 Nie przewidujemy, możesz przenosić. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted November 3, 2012 Planujemy natomiast wiele ciekawych aktualizacji do końca roku :-). Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted November 3, 2012 Planujemy natomiast wiele ciekawych aktualizacji do końca roku :-). jakich? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted November 3, 2012 Ułatwienia handlu na giełdzie osobom fizycznym i firmom, polskim jak i zagranicznym, automatyzacja rat i dzierżawy, nowe podejście do czytelności i personalizacji panelu (i nie mam tu na myśli nowego wyglądu czy układu), "szersze" spojrzenie na handel domenami (szczegóły wkrótce), maksymalne ułatwienie świadomego zakupu domen przez KK, zwiększenie zasięgu giełdy o ogromną grupę nowych klientów i blisko 200 innych zmian i nowości, które obecnie są intensywnie realizowane. Pierwsze duże zmiany będą wdrażane już od przyszłego tygodnia, tak więc deklaracje tyczą się najbliższych tygodni i miesięcy. 8 Share this post Link to post Share on other sites
coolos 114 Report post Posted November 6, 2012 Ułatwienia handlu na giełdzie osobom fizycznym i firmom, polskim jak i zagranicznym, automatyzacja rat i dzierżawy, nowe podejście do czytelności i personalizacji panelu (i nie mam tu na myśli nowego wyglądu czy układu), "szersze" spojrzenie na handel domenami (szczegóły wkrótce), maksymalne ułatwienie świadomego zakupu domen przez KK, zwiększenie zasięgu giełdy o ogromną grupę nowych klientów i blisko 200 innych zmian i nowości, które obecnie są intensywnie realizowane. Pierwsze duże zmiany będą wdrażane już od przyszłego tygodnia, tak więc deklaracje tyczą się najbliższych tygodni i miesięcy. No proszę, dorzućcie do tego jakaś promocję za przenosiny i jestem u was Share this post Link to post Share on other sites
mrjozo 2 Report post Posted February 14, 2013 3 miesiące temu pytałem czy będzie promocja... miało nie być, a dziś co widzę "Czy wiesz, że transferując domenę do premium.pl między 14.02 a 31.03.2013 otrzymasz punkty bonusowe, które potem możesz wykorzystać na opłacenie domen przechwyconych? Nie zwlekaj, przenieś wszystkie domeny do premium.pl już dziś!" Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 14, 2013 Ja przeczuwałem i przygotowałem się na to, że pojawi się taka sama promocja jak kiedyś Pytanie zasadnicze, jeżeli za daną domenę były kiedyś przyznane punkty innemu użytkownikowi, to czy w obecnej promocji otrzymam za nią punkty jako nowy abonent domeny? Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted February 14, 2013 Ja przeczuwałem i przygotowałem się na to, że pojawi się taka sama promocja jak kiedyś Pytanie zasadnicze, jeżeli za daną domenę były kiedyś przyznane punkty innemu użytkownikowi, to czy w obecnej promocji otrzymam za nią punkty jako nowy abonent domeny? Wg regulaminu, który jest tu https://premium.pl/article/view.html?id=72 nie otrzymasz: 3. Punkty, o których mowa w ust. 2 za transfer domeny, o którym mowa w ust. 1 nie zostają przyznane gdy dla danej nazwy domeny zostały już przyznane, w ramach niniejszej promocji lub dowolnej innej promocji, punkty za transfer tej domeny do Serwisu na zasadach wskazanych w ust. 1 i 2 albo za rejestrację tej domeny, albo za utrzymywanie domeny w Serwisie w dacie rozpoczęcia promocji, na zasadach wskazanych w odpowiednich regulaminach promocji. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted February 14, 2013 Jesli faktycznie zmienil sie abonent i mozna to zweryfikowac, np. jest nowa data rejestracji albo archiwum publicznej aukcji, to takie przypadki mozemy recznie skorygowac, ten zapis nie jest po to zeby komus zrobic na zlosc czy utrudniac zycie. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 14, 2013 Przydałoby się jakieś narzędzie do hurtowego sprawdzania za które domeny jesteśmy uprawnieni otrzymać bonus, a za które nie lub trzeba będzie przedstawić tego typu dowód Share this post Link to post Share on other sites
deros 8 Report post Posted February 15, 2013 Planujemy natomiast wiele ciekawych aktualizacji do końca roku :-). Pewnie poprawe błędów zrobionych na szybcika zmian. Bo skoro niby są zapisywane ustawienia co do wystawiania faktur vat to chyba nie powinienem co chwila wybierać czy chcę fakturę czy nie. Zwłaszcza przy licytacji od jednego użytkownika i tak przez zaufanie do "zapisywanych ustawień o które nie będę pytany" dwie domeny kupiłem w cenie netto a jedną brutto Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted February 15, 2013 (edited) Pewnie poprawe błędów zrobionych na szybcika zmian. Bo skoro niby są zapisywane ustawienia co do wystawiania faktur vat to chyba nie powinienem co chwila wybierać czy chcę fakturę czy nie. Zwłaszcza przy licytacji od jednego użytkownika i tak przez zaufanie do "zapisywanych ustawień o które nie będę pytany" dwie domeny kupiłem w cenie netto a jedną brutto W cenach netto możesz kupować jedynie od osób fizycznych oraz firm niebędących płatnikami vat, firmy vatowe zawsze sprzedają w cenie brutto i nie ma na to wpływu fakt, którą opcję masz zapamiętaną. Musisz zwracać uwagę na to, gdzie jest napisane "Opcjonalna faktura VAT" (tam masz wybór), a gdzie "Faktura VAT od premium.pl" (tam wyboru nie ma - nie pozwala na to polski system podatkowy). Chyba że przy transakcji o której mówisz była właśnie "Opcjonalna faktura VAT" - wtedy najlepiej jeśli wyślesz zgłoszenie, a będzie sprawdzone czy coś poszło nie tak. Edited February 15, 2013 by pb Share this post Link to post Share on other sites
deros 8 Report post Posted February 15, 2013 Napisałem jasno, że wszystkie transakcje musiałem wybierać ręcznie chociaż kupowałem wszystko od jednego użytkownika. Dla mnie sprawa jest jasna, że jak od płatnika vat to musi on wystawić fakturę bo tak mówi ustawa. Tylko zastanawia mnie zapisywanie ustawień (które chyba się nie zapisują) chyba, że na jedne domeny ma prywatnie a drugie na firmę ale to chyba potrzebowałby dwóch kont Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted February 15, 2013 Nie mieliśmy jeszcze takiego zgłoszenia, więc ze sprawą należy się zgłosić do DOK. No, chyba że Ci to nie doskwiera, to może być forum ;-). Share this post Link to post Share on other sites
deros 8 Report post Posted February 17, 2013 Nie doskiera w tym przypadku jednak napisałem to na forum z dwóch powodów jeden, że błąd gdzieś się wkradł w system, a drugi to to, żeby czytać czy czasem system nie oznaczył innej opcji. Nie tylko ja kupuje domene i wracam potem do portfolio użytkownika po następną. Przy zapisywaniu ustawień, teretycznie każda kolejna transakcja z danym użytkownikiem powinna przebiegać według ustawień zapisanych, a jednak trzeba czytać. Od razu zapytam z ciekawości jak premium przewidziało rozwiązanie sytuacji, gdy zmieni się sytuacja prawna któregoś użytkownika i stanie się vatowcem, albo skorzysta z prawa i przestanie być płatnikiem vat. Czy z automatu będą zmieniane te "zapisane ustawienia" dla każdego kontrahenta i czy np. obecni kontrahenci będą jakoś informowani o tej zmianie? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted February 17, 2013 Od razu zapytam z ciekawości jak premium przewidziało rozwiązanie sytuacji, gdy zmieni się sytuacja prawna któregoś użytkownika i stanie się vatowcem, albo skorzysta z prawa i przestanie być płatnikiem vat. Czy z automatu będą zmieniane te "zapisane ustawienia" dla każdego kontrahenta i czy np. obecni kontrahenci będą jakoś informowani o tej zmianie? Były już takie przypadki, były po prostu korygowane ręcznie, ale to bardziej dotyczy rozliczeń między sprzedającym a serwisem - system jest skonstruowany tak jak jest właśnie po to, aby nabywca miał zawsze spokojną głowę. Oczywiście błędy, choć nie powinny, mogą się czasem zdarzyć i jesteśmy zawsze wdzięczni za wszystkie zgłoszenia, bo pomagają nam udoskonalać panel w ciągłym dążeniu do (wiadomo - nieosiągalnej) perfekcji. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
mrjozo 2 Report post Posted March 11, 2013 Czy za domeny, które otrzymały punkty - 10 pkt za odnowienie lub 1pkt za utrzymanie domeny zostaną przyznane punkty przy transferze do premium? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 11, 2013 Jeśli domena miała już przyznane punkty za rejestrację, odnowienie lub transfer w jednej z poprzednich promocji, to nie otrzyma ponownie punktów za transfer w obecnej promocji. Share this post Link to post Share on other sites
mrjozo 2 Report post Posted March 11, 2013 Mam XXX domen za które po transferze przysługują punkty, jedyna niedogodność, to że są aktualnie w premium, czy aby otrzymać za nie punkty to jedyne wyjście to je wytransferować i zrobić za to parę dni transfer powrotny, czy można uniknąć tego niepotrzebnego transferowania tam i z powrotem? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 11, 2013 Punkty naliczane są jedynie za nowe transfery domen. Share this post Link to post Share on other sites
mrjozo 2 Report post Posted March 11, 2013 Za domeny nie zostały przyznane wcześniej punkty, więc łapią się na promocję, czyli pozostaje transfer tam i z powrotem Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 11, 2013 Dokładnie tak jak mówisz. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted March 25, 2013 (edited) Support Premium podaje sprzeczne informacje z podanymi wyżej, przez co celowo lub nie wprowadza w błąd... Pragnę uprzejmie poinformować, iż punkty za transfer przyznawane są w przypadku transferu domen, które nie były wcześniej zarejestrowane w premium.pl Przy okazji dlaczego przy kontakcie z BOK Premium nie ma podanego imienia i nazwiska konsultanta? Edited March 25, 2013 by CzarnyElo Share this post Link to post Share on other sites