kalesin 0 Report post Posted October 1, 2011 (edited) Witam. Zaspałem trochę i zostawiłem domeny na ppd.pl (albo nie miałem czasu, nie mogłem się zdecydować dokąd, albo nie pamiętałem) a nie było opcji automatycznego transferu domen do premium.pl (dawno bym przeniósł). PPD sobie domeny zablokowało i zadowolone (nie sądziłem że ograniczenie opcji to będzie niemożność transferu domen, to granda) . W tej chwili nie mogę pobrać authinfo. Czy nie mogę znaleźć zakamuflowanej opcji czy muszę zadzwonić na infolinię aby raczyli łaskawie odblokować moje domeny. PS. Czy na to jest paragraf? Edited October 1, 2011 by kalesin Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted October 1, 2011 (edited) Próbowałeś tędy? http://ppd.pl/auth/login.html Edit: Ok, rozumiem. Pewnie pozostaje tylko ctc via ticket. Edited October 1, 2011 by lufthansa Share this post Link to post Share on other sites
kalesin 0 Report post Posted October 1, 2011 (edited) Próbowałeś tędy?http://ppd.pl/auth/login.html Loguję się na konto jednak nie mogę uzyskać authinfo dla żadnej mojej domeny. Edit: wydaje mi się że na to musi być paragraf, jest to ograniczenie moich praw do wykupionych domen. Edited October 1, 2011 by kalesin Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 2, 2011 Fajnie że zajrzałem na forum bo bym nic o sprawie nie wiedział - zero kontaktu przez ticket, mail, telefon - samo się nie zrobi! Żadnych domen nie blokujemy, wszystkie są aktywne przez pełen okres ważności, na koncie 'kalesin' nie ma żadnych domen, ale znalazłem drugie, na którym są domeny, więc za minutę wysyłam na mail listę domen z kodami. Aha, i nieprawdą jest że "nie było opcji automatycznego transferu domen do premium.pl (dawno bym przeniósł)" - wysłaliśmy do wszystkich użytkowników mail i wystarczyło kliknąć w mail i zaakceptować warunki aby mieć przeniesione do premium domeny... Share this post Link to post Share on other sites
whiskyananas 0 Report post Posted October 2, 2011 korzystając z okazji chciałbym podziękować Przemkowi, który rozwiązał od ręki kilka moich problemów z kontami i kilka problemów czysto technicznych Share this post Link to post Share on other sites
megalgal 86 Report post Posted October 2, 2011 a nie było opcji automatycznego transferu domen do premium.pl (dawno bym przeniósł) była, PPD monitowało o to kilka razy mejlowo Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 2, 2011 No to wysłałem kody: Delivery to the following recipient failed permanently: kl@(...).pl Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 "Unknown User" (state 14). bez komentarza... Share this post Link to post Share on other sites
kalesin 0 Report post Posted October 2, 2011 (edited) No to wysłałem kody: Nie prosiłem o wysyłkę kodów (może są problemy z serwerem?), nie pamiętam jaki mail a nie mam dostępu do danych konta z uwagi na ograniczenia na koncie PPD więc nie mogę zmienić maila) , proszę o udostępnienie ich z panelu ewentualnie tutaj na PW. Po co w ogóle możliwość uzyskania authinfo została wyłączona w panelu? Proponuję to skomentować. Edited October 2, 2011 by kalesin Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 2, 2011 Nie prosiłem o wysyłkę kodów (może są problemy z serwerem?), nie pamiętam jaki mail a nie mam dostępu do danych konta z uwagi na ograniczenia na koncie PPD więc nie mogę zmienić maila) , proszę o udostępnienie ich z panelu. Po co w ogóle możliwość uzyskania authinfo została wyłączona w panelu? Możliwość uzyskania authinfo nie została wyłączona. Przed chwilą osobiście sprawdziłem i pobieranie kodów działa tak samo jak zawsze - po zalogowaniu wchodzi się na http://ppd.pl/authinfo/get.html?for=domain, wpisuje domeny, klika dalej, potwierdza poprzez kliknięcie link w mailu i kody się wyświetlają. Wyjątkowy tupet, oskarżać ppd.pl o blokowanie domen i szukanie "paragrafów", bo nie zadbało się o aktualność maila w panelu. Wysłałem kody także na mail przypisany do konta kalesin, nie dostałem tym razem zwrotu, więc zakładam że dokądś dotarły, proszę je więc odczytać. Tak czy inaczej, serwis PPD.pl nie jest wspierany i to że wciąż działa, świadczy jedynie o jakości kody na jakim jest oparty. Natomiast obsługa abonentów, zgodnie z zasadami NASK, odbywa się przede wszystkim droga mailową, to samo tyczy się wydawania kodów. Share this post Link to post Share on other sites
kalesin 0 Report post Posted October 3, 2011 (edited) Bardzo przepraszam. Kody doszły, właściwy mail chyba źle skonfigurowałem podczas zmiany serwerów. Chyba nie robiłem transferu nigdy z PPD.pl, u konkurencji kopiuje się authinfo z panelu bez maili a tam dokonałem do tej pory znacznie więcej transferów domen. Edited October 3, 2011 by kalesin Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 3, 2011 Bardzo przepraszam. Kody doszły, właściwy mail chyba źle skonfigurowałem podczas zmiany serwerów. Chyba nie robiłem transferu nigdy z PPD.pl, u konkurencji kopiuje się authinfo z panelu bez maili a tam dokonałem do tej pory znacznie więcej transferów domen. Po prostu w PPD.pl jest dodatkowy poziom zabezpieczenia przez potwierdzenie kodu z maila (i ew. sms), tak samo jest w premium.pl. Cieszę się że kody doszły i wszystko zakończyło się jak należy. Share this post Link to post Share on other sites