Icebreaker 327 Report post Posted October 27, 2011 Witam Przy problemach z transferem jeden z domen .eu dowiedziałem się, że email wpisywany w "dane osobowe" jest tylko adresem do kontaktu przez dropped, natomiast ten na który rejestrowane są domeny ( i pewnie znajduje się w WHOIS ) jest innym. Może ktoś podpowiedzieć gdzie można go podejrzeć i ewentualnie zmienić ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 27, 2011 Witam Przy problemach z transferem jeden z domen .eu dowiedziałem się, że email wpisywany w "dane osobowe" jest tylko adresem do kontaktu przez dropped, natomiast ten na który rejestrowane są domeny ( i pewnie znajduje się w WHOIS ) jest innym. Może ktoś podpowiedzieć gdzie można go podejrzeć i ewentualnie zmienić ? Sprawdź na www.whois.eu Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted October 27, 2011 Sprawdzić jaki to adres e-mail możesz na http://www.whois.eu Jeśli chodzi o dane dla kontaktów domen to definiujesz je w Aftermarket w zakładce Zarządzaj domenami -> Dane do rejestracji domen, obejmują też adres e-mail. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 27, 2011 Jeśli chodzi o dane dla kontaktów domen to definiujesz je w Aftermarket w zakładce Zarządzaj domenami -> Dane do rejestracji domen, obejmują też adres e-mail. właśnie o to mi chodziło . Dzięki. Dane są poprawne, jednak liczba "Powiązane domeny" jest różna od tego co mam w panelu ( chyba że domeny które niebawem wygasają nie są zliczane tutaj ) No i teraz można jakoś podejrzeć które domeny nie są podpięte pod te dane ( sądzę że w pozostałych widnieje właśnie mój stary email ) czy może takie sprawy tylko przez ticket? Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted October 27, 2011 (edited) Możesz podejrzeć. Najłatwiej tak (chyba nawet jedyny sposób, innego nie znalazłem): Przechodzisz na Zarządzaj domenami -> Lista domen, wybierasz Sortuj wg: Kontakt i masz całą listę zarejestrowanych domen podzieloną wg kontaktów, w nawiasie po nazwie kontaktu masz zawsze liczbę powiązanych domen, a poniżej ich listę. Domena nie może nie posiadać kontaktu - zawsze musi być do jakiegoś powiązana. Edited October 27, 2011 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 27, 2011 Możesz podejrzeć. Najłatwiej tak (chyba nawet jedyny sposób, innego nie znalazłem): Przechodzisz na Zarządzaj domenami -> Lista domen, wybierasz Sortuj wg: Kontakt i masz całą listę zarejestrowanych domen podzieloną wg kontaktów, w nawiasie po nazwie kontaktu masz zawsze liczbę powiązanych domen, a poniżej ich listę. Domena nie może nie posiadać kontaktu - zawsze musi być do jakiegoś powiązana. Przy sortowaniu wg kontaktu posortowało mi alfabetycznie . W danych powiązanych do rejestracji domen właśnie ta liczna powiązanych różni się nieco od tej wyświetlanej "Moja lista domen" Domeny : xxx Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted October 27, 2011 Przy sortowaniu wg kontaktu posortowało mi alfabetycznie . W danych powiązanych do rejestracji domen właśnie ta liczna powiązanych różni się nieco od tej wyświetlanej "Moja lista domen" Domeny : xxx Jeśli wszystkie są alfabetycznie znaczy się, że masz tylko jeden kontakt (domyślny) dla domen. Ja mam kontaktów kilka i wtedy sortuje mi po nich. Jeśli liczba domen powiązanych różni się od tych w "Moja lista domen" to niestety pozostaje Ci tylko napisać do supportu, bo coś się musiało zagubić i raczej nie da się samemu poprawić. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted October 27, 2011 ok, dzięki za pomoc. Zgłoszę się do supportu. Share this post Link to post Share on other sites