Czyzis 60 Report post Posted August 8, 2012 Dostał ktoś ostatnio informacje z AZ o braku płatności za posiadane zarejestrowane domeny? Dostałem dziś emaila z informacją o kwocie do zapłaty za domeny, które mam w panelu ze statusem zarejestrowane odpowiednio do 2013-07-06, 2013-07-09, 2013-07-17. ja również dostałem: Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie usługą PRZECHWYTYWANIA DOMEN. Pragniemy poinformować, że nie dokonali Państwo opłaty za usługę przechwycenia domen wraz z rejestracją. W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonanie zaległej płatności na kwotę 116,67 zł netto. Wpłaty prosimy dokonać na rachunek bankowy: WBK S.A. O/Szczecin nr rachunku: 90 1090 1492 0000 0000 4900 8579 Tytułem wpłaty prosimy podać: Przechwycenie + rejestracja. W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt pod adresem: czekam na odpowiedź supportu o co im chodzi, ale na pierwsze zapytanie dostałem tylko: Witam serdecznie, mail, który Pan od nas otrzymał dotyczy następujących zamówień: 162***;"***.pl";1;"2012-07-10" 162***;"***.pl";1;"2012-07-17" 162***;"***.pl";1;"2012-07-30" Do zapłaty oczekuje kwota 116,67 zł netto. Proszę o dokonanie wpłaty lub zasilenie salda i ponowny kontakt ze mną. Pozdrawiam Sylwia Z. Kierownik Działu Domen Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 8, 2012 Co za "profesjonaliści" (chociaż cisną się inne słowa) z tego az, koszta własnych błędow (tak mi wychodzi) przenoszą na klientów - jeśli przechwyciłem domeny (e-mail z informacją, że są dla mnie przechwycone) i dostałem proformy na kwoty 0 zł, to przyjąłem ze maja znowu (w kółko jakieś mają) promocję na przechwytywanie 0 zł (była promocja od 19.06 do 03.07) i jeśli kilkanaście sekund po tym emailu domena została zarejestrowana (kolejny email, że już zarejestrowana) to zapominam o całej sprawie i cieszę się z posiadania domeny. A teraz po miesiącu przychodzi goły email bez słowa wyjaśnienia dlaczego z informacja jaka kwota i z nr konta - ŚMIESZNE! Kilka dni temu dostałem informację, że przechwyciłem kolejna domenę i dostałem normalnie fakturę z kwotą za przechwycenie i rejestracje domeny i z czasem do kiedy mam opłacić - czyli tak jak powinno być. Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 8, 2012 (edited) Staram się łapać dystans do całej sytuacji i na razie nie komentować ani nie płacić, być może bardziej im się opłaca ANTYREKLAMA. Na dzień dzisiejszy nie wiem czy jest to zgodne z prawem, żeby oczekiwać zapłaty za zamówienie na kwotę 0zł, po to w końcu jest system zamówień. Edited August 8, 2012 by Czyzis Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 8, 2012 Dostał ktoś ostatnio informacje z AZ o braku płatności za posiadane zarejestrowane domeny? Dostałem dziś emaila z informacją o kwocie do zapłaty za domeny, które mam w panelu ze statusem zarejestrowane odpowiednio do 2013-07-06, 2013-07-09, 2013-07-17. Mam tak samo !!! Miałem dwie darmowe domeny jako domeny do przechwycenia... przechwyciłem, zarejestrowano mi, a po tygodniu dzisiaj dostałem e-mail o płatności razem 100 PLN brutto !!! Czekam na szczegółowe wyjaśnienia od AZ.pl bo tak tego nie zostawię... Zapraszam do dyskusji odnośnie tego wątku. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2012 też dostałem @ z info o opłacie z przed miesiąca - z tym, że jeden "przechwyt" ponoć gratis.. Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 8, 2012 Ooo, czyli jest więcej takich przypadków, może ktoś z AZ wypowie się nt temat? Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 8, 2012 też dostałem @ z info o opłacie z przed miesiąca - z tym, że jeden "przechwyt" ponoć gratis.. Ja miałem napisane w swoim panelu, że dwa przechwyty gratis. Nie popuszczę tego tak łatwo... 100zł piechotą też nie chodzi, ale chodzi przede wszystkim o ZASADY !!! AZ.pl nie chcecie stracić renomę i zaufanie klientów ??? To napiszcie wprost... ! Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted August 8, 2012 Oo.. a myślałem, że to ja coś zrobiłem nie tak korzystając z promocji przechwytywania za 0zł Widzę nie jestem osamotniony... Doładowałem konto, co by mi problemów z dostępem do panelu nie zrobili, ale poszedł mail do supportu... jak coś zrobili nie tak, to zwrócą. Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 8, 2012 "zamówienie, które złożył Pan w wyniku błędu systemu, wygenerowało Panu zamówienie na kwotę 0 zł. Zgodnie z cennikiem usług, koszt złożonego przez Pana zamówienia to 116,67 zł netto. Proszę o dokonanie wpłaty." Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2012 "zamówienie, które złożył Pan w wyniku błędu systemu, wygenerowało Panu zamówienie na kwotę 0 zł. Zgodnie z cennikiem usług, koszt złożonego przez Pana zamówienia to 116,67 zł netto. Proszę o dokonanie wpłaty." Za błędy się płaci tak bym im odpisał Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted August 8, 2012 "zamówienie, które złożył Pan w wyniku błędu systemu, wygenerowało Panu zamówienie na kwotę 0 zł. Zgodnie z cennikiem usług, koszt złożonego przez Pana zamówienia to 116,67 zł netto. Proszę o dokonanie wpłaty." ale jaja... Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 9, 2012 (edited) "Tak jak Pan zapewne zauważył, promocja "Przechwyć i zarejestruj 2 domeny .PL za DARMO" została zakończona w dniu 03.07.2012. O terminie zakończenia promocji, został Pan poinformowany drogą e-mailową w mailu promocyjnym w dniu 19.06.2012. Zamówienie za 0 zł, które udało się Panu wygenerować po terminie zakończenia promocji "Przechwyć i zarejestruj 2 domeny .PL za DARMO", zostało wygenerowane w wyniku w wyniku błędu systemu." Ciekawe jest to, że moja argumentacja, w ogóle nie jest brana pod uwagę, przy każdej odpowiedzi piszą co chcą, stąd chyba nie ma sensu pisać do nich wiadomości. Edited August 9, 2012 by Czyzis Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted August 9, 2012 Zamówienie za 0 zł, które udało się Panu wygenerować po terminie zakończenia promocji "Przechwyć i zarejestruj 2 domeny .PL za DARMO", zostało wygenerowane w wyniku w wyniku błędu systemu." Te "udało się Panu wygenerowac" podoba mi się najbardziej Własnie dodałem kilkanaście domen do przechwycenia, łączny koszt - 0zł. Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 9, 2012 @Czyzis Dostałem identycznego e-maila. @doggystyle4 Zamówienie przechwycenia jest za 0 zł, płacisz za dokonane przechwycenie i rejestrację. Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 9, 2012 Czy macie "sporne" domeny w panelu az? Właśnie się zalogowałem i nie mam posiadanych przeze mnie domen. Ktoś mądry poradzi co robić? Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 9, 2012 nie mam spornych domen, przeniosły się do premium jeszcze wczoraj (na wypadek błędu systemu AZ) Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 9, 2012 A ja wierzyłem, że potrafią się zachować i wybrnąć z tej sytuacji i nie przenosiłem Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted August 9, 2012 @doggystyle4 Zamówienie przechwycenia jest za 0 zł, płacisz za dokonane przechwycenie i rejestrację. O ja głupi... FAKT... Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 9, 2012 O ja głupi... FAKT... fakt jest taki, że sami przyznają się do błędu, zachowują proceduralne podejście, może liczą po cichu, że będzie cicho. W ogóle ciekawi mnie to zamawianie za 0zł, w AM i premium nikt nie ma wątpliwości za co płaci, za co przyjdzie mu zapłacić, porwali się na domainerów, mam nadzieję, że za swoją naukę zapłacą z własnej kieszeni, jednak, profesjonalny panel, jego zarządzanie i obsługa w chwili obecnej przerosło AZ. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kieszendomen 0 Report post Posted August 9, 2012 mnie też spotkała taka sytuacja, a najlepsze jest to że usunęli mi domenę z panelu administracyjnego.... Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 9, 2012 nie mam spornych domen, przeniosły się do premium jeszcze wczoraj (na wypadek błędu systemu AZ) Ładnie i delikatnie nazwałeś to, że az zabiera klientom domeny Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted August 9, 2012 Przeprosili, domeny oddali, tylko czemu trzeba było wysyłać kilka e-maili i wskazywać gdzie oni sami popełnili błąd? Miałem tutaj dużo opisać nt kompetencji działu domen itp, ale po co się dalej denerwować - trzeba się wynieść (w sumie trzymam tam tylko na "chwilę" domeny, które u nich przechwycę) i zapomnieć zupełnie o az, no i nie polecać nikomu znajomemu (no chyba, że się kogoś nie lubi). 1 Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted August 9, 2012 Dzień dobry, usługa przechwycenia i rejestracji domen została wykonana bez zapłaty. Uprzejmie prosimy o uregulowanie płatności zgodnie z otrzymaną wiadomością. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem domena@az.pl Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 9, 2012 Nie rozumiem podejścia firmy AZ, najpierw dajecie coś za darmo, potem chcecie zapłatę, skoro zrobiliście dobry uczynek i reklamę, to po co teraz chcecie zniechęcić do waszej oferty tych co właśnie zachęceni promocjami zdecydowali się założyć konto, przecież w takiej postaci, gdy chcecie odebrać przywilej, który nadaliście, nie dość, że zniechęcacie tych co dopiero zwerbowaliście, to jeszcze zniechęcacie tych, którzy się o tym dowiedzą, macie pojęcie ile klientów obecnych, przyszłych czyta to forum? tutaj posty są indeksowane bardzo szybko a google-cache tak szybko nie zapomina. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 9, 2012 Dzień dobry, usługa przechwycenia i rejestracji domen została wykonana bez zapłaty. Uprzejmie prosimy o uregulowanie płatności zgodnie z otrzymaną wiadomością. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem domena@az.pl Proszę o pełne informacje i wyjaśnienie, ponieważ myślę nad pozwem zbiorowym przeciwko firmie AZ.pl Nie może być tak, że firma wprowadza w błąd... nie może być tak, że dany użytkownik wytransferował lagalnie przechwycone domeny do innego rejestratora, a nagle AZ.pl po jakimś czasie domaga się zapłaty. Proszę wszystkich o włączenie się do dyskusji... 1 Share this post Link to post Share on other sites