warex 0 Report post Posted December 23, 2011 Witam dzis dostałem email od az żeby opłacić domenę którą już dawno przeniosłem do AM.Zaraz gdy dokonałem zakupu wpłaciłem pieniążki za pomocą mbanku.A po pięciu dniach kod i do AM.... Dostał ktoś coś takiego A dziś email dostaje: Do dnia dzisiejszego nie stwierdziliśmy wpłaty na usługi zamówione w AZ.pl. Prosimy o przesłanie potwierdzenia (skan wpłaty, zrzut ekranu z wpłatą, załącznik) na adres ksiegowosc@az.pl. Potwierdzenie można również wysłać faksem pod numer 914243799. Jako załącznik przesyłamy fakturę Pro Forma. Prosimy o uregulowanie płatności w terminie 7 dni. Po otrzymaniu wpłaty/potwierdzenia wpłaty dostarczymy do Panelu ID ...... fakturę VAT i zrealizujemy przedłużenie abonamentu. Olać to czy pisać do nich.Jak już domenę przeniosłem do AM... Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted December 23, 2011 Myślę,że powinieneś napisać lub zadzwonić i wyjaśnić sprawę. Share this post Link to post Share on other sites
warex 0 Report post Posted December 23, 2011 pisali zeby zrobic zrzut ekranu to zrobiłem i wysłałem na email ksiegowosc Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted December 23, 2011 Myślę,że powinieneś napisać lub zadzwonić i wyjaśnić sprawę. Dodzwonić było nie do zrealizowania. Nie wiem jak teraz ale nie zakładam poprawy w tej formie kontaktu z AZ. Lepiej pisać. Share this post Link to post Share on other sites
warex 0 Report post Posted December 23, 2011 ale wogole nr. faktury jest inny niż ten co oni podają LoL ehh.Nawet by sobie sprawdzili że nie ma już tej domeny u mnie na koncie.Chyba to logiczne że jak nie opłacę to nie przeniosę tylko wróci do puli po 14 dniach...Szkoda słów... Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted December 23, 2011 Burdel świąteczny tak jak w większości firm Share this post Link to post Share on other sites
warex 0 Report post Posted December 23, 2011 tylko kochany wyjdzie że będę bulił jeszcze raz 9,87 Przecież do sądu nie pójdę bo za 10pln to sobie można. A email o 3 rano wysłany na nocki pracują Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted December 23, 2011 tylko kochany wyjdzie że będę bulił jeszcze raz 9,87 Przecież do sądu nie pójdę bo za 10pln to sobie można.A email o 3 rano wysłany na nocki pracują Spokojnie . Take it easy Twoja sprawa jest do wygrania Share this post Link to post Share on other sites
warex 0 Report post Posted December 23, 2011 o jeszce mam dowód wpłaty mogą mnie cmoknąć ceraz mi sie przypomniało liste faktur vat mam i jest nawet podpis kto zaksięgował Share this post Link to post Share on other sites
warex 0 Report post Posted December 23, 2011 A pytanie z innej beczki jest ktoś tańszy od AZ.pl żeby był na wieszku kod.Zeby nie było komplikacji z trans do dropped Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 23, 2011 A pytanie z innej beczki jest ktoś tańszy od AZ.pl żeby był na wieszku kod.Zeby nie było komplikacji z trans do dropped wierzchu sorry ale to raziło strasznie... A jakie komplikacje widzisz w przenoszeniu domeny z AZ do dropped? 5 dni czekasz - taki wymóg. Około 9,50 zł (z kodem promocyjnym) to chyba nie dużo za domenę... Taniej raczej nie znajdziesz. Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted December 27, 2011 Dzień dobry, otrzymał Pan notyfikację o niepłaconych usługach, ponieważ zamówienie na rejestracje zostało wygenerowane kilkukrotnie, za każdym razem wygenerowała się nowa proforma, o innym numerze. Opłacił Pan jedną proformę, a pozostałe wygenerowane za tą sama usługę widniały jako nieopłacone. Jeżeli dana usługa jest zrealizowana można zignorować powiadomienie. AZ.pl nie działa na zasadzie firm windykacyjnych. Tylko do opłaconych proform wystawiamy Faktury VAT. Historia zamówień jest widoczna na liście Faktur proforma dostępnych z zakładki Finanse -> Faktury proforma w Pańskim Panelu Klienta. Notyfikacje są wysyłane w godzinach nocnych, aby nie obciążać serwera pocztowego. Jeżeli nadal ma Pan wątpliwości, proszę przesłąć konkretne zapytanie na adres domena@az.pl z numerem ID Klienta lub pełnym numerem wspomnianej proformy. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted December 29, 2011 Dzień dobry, otrzymał Pan notyfikację o niepłaconych usługach, ponieważ zamówienie na rejestracje zostało wygenerowane kilkukrotnie, za każdym razem wygenerowała się nowa proforma, o innym numerze. Opłacił Pan jedną proformę, a pozostałe wygenerowane za tą sama usługę widniały jako nieopłacone. Jeżeli dana usługa jest zrealizowana można zignorować powiadomienie. AZ.pl nie działa na zasadzie firm windykacyjnych. Tylko do opłaconych proform wystawiamy Faktury VAT. Historia zamówień jest widoczna na liście Faktur proforma dostępnych z zakładki Finanse -> Faktury proforma w Pańskim Panelu Klienta. Notyfikacje są wysyłane w godzinach nocnych, aby nie obciążać serwera pocztowego. Jeżeli nadal ma Pan wątpliwości, proszę przesłąć konkretne zapytanie na adres domena@az.pl z numerem ID Klienta lub pełnym numerem wspomnianej proformy. A nie wydaje się Pani że wielokrotne wysyłanie faktury dotyczącej tej samej domeny to nic innego jak pewien rodzaj nachalności z Waszej strony? tym bardziej że przed wysłaniem kolejnej pracownik powinien sprawdzić czy domena została opłacona czy też nie...to że faktury generowane są z automatu nie zwalnia Was z obowiązku kontroli nad interesem... Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted December 30, 2011 Witam, dziękuję za informacje i cenne uwagi. Na pewno AZ.pl weźmie je pod uwagę. Share this post Link to post Share on other sites