Dudus8819 0 Report post Posted May 9, 2012 Witam. Jakisz czas temu kupiłem domenę z ruchem, zarabia nie duzo ale prognozuje, że będzie to powyżej porogu opłacalności. No i teraz pojawił sie problem z namedrive. Próbuje dodac do mojego panelu, pojawia się komunikat, że domena znajduje sie już w serwisie (porzedni właściciel widocznie jej nie usunął). Biorę weryfikacja własności, następnie dostaję meila, że mają problemy ze sprawdzeniem danej domeny (chyba standardowy meil). Więc ostatnim krokiem jaki zrobiłem to screen z mojego panelu, i odesłanie im w załączniku. Czekm już 4 dzień, napisali, że w ciągu 24h się odezwią i nic. I tutaj kończą sie moje sposoby na rozwiązanie tego problemu. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted May 9, 2012 Sprawdź, może się nie odezwali ale i tak dodali domenę do Twojego konta (kilka razy tak mi się zdarzyło). Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 9, 2012 Witam. Jakisz czas temu kupiłem domenę z ruchem, zarabia nie duzo ale prognozuje, że będzie to powyżej porogu opłacalności. No i teraz pojawił sie problem z namedrive. Próbuje dodac do mojego panelu, pojawia się komunikat, że domena znajduje sie już w serwisie (porzedni właściciel widocznie jej nie usunął). Biorę weryfikacja własności, następnie dostaję meila, że mają problemy ze sprawdzeniem danej domeny (chyba standardowy meil). Więc ostatnim krokiem jaki zrobiłem to screen z mojego panelu, i odesłanie im w załączniku. Czekm już 4 dzień, napisali, że w ciągu 24h się odezwią i nic. I tutaj kończą sie moje sposoby na rozwiązanie tego problemu. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? W takiej sytuacji najlepiej skontaktować sięz BOK na info@namedrive.pl parking@namedrive.pl lub jakikolwiek inny adres. Share this post Link to post Share on other sites
Dudus8819 0 Report post Posted May 10, 2012 Dzięki, mail do BOK pomógł Share this post Link to post Share on other sites