Jump to content
Sign in to follow this  
dinguspospolity

Jaki procent wejść jest na stronę główną serwisu - czystą domenę główną?

Recommended Posts

Mam takie małe pytanie :

 

Jaki procent wejść wg was na jakiś duży serwis np onet.pl fotka.pl allegro.pl wp.pl itp przypada na czystą domenę główną ???

 

Czy w większości użytkownicy rozpoczynają od strony głównej bez żadnych dodatków typu onet.pl/costamcostam a potem się rozłażą- bo wydaje się że tak???

 

Jak obliczyć liczbę wyświetleń strony głównej w danym dniu ( w przybliżeniu oczywiście -jaki procent , zakres) jeśli ma np 1 miliard odsłon - to ile przypada na domenę główną dziennie, skoro ma tysiące podstron potem na stronie głównej i dalej?

 

ile razy może być procentowo wpisywana wg waszej wiedzy i doświadczeń ? Może ma ktoś gdzieś statystki głównych stron w Polsce i na świecie gdzieś np.?!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tej alexy nie kumam. Mało czytelna jest.

Chodzi mi tylko o wejścia na czystą domenę główną. Podejrzewam, że jest do duży procent ale w przypadku allegro.pl np . gdzie ja wchodzę na główna potem szukam i przeglądam ze 100 aukcji dziennie czyli robię 100 wyświetleń i tu pewnie z tych 4 milardów niedługo miesięcznie ile wpisów ( wyświetleń) przypada np na stronę główna allegro.pl ?

Bo w onet czy wp to pewnie z 90% albo i lepiej włazi przez główną a potem szuka informacji dalej po linkach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mysle, ze wiekszosc wchodzi najpierw na strone glowna, jednak nie ma mozliwosci stwierdzenia, czy ludzie robia sobie bookmarki podstron/serwisow, ktore ich szczegolnie interesuja. Ja zawsze odpalam bookmarka ze strona glowna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w przypadku onetu logicznym wydaje sie ze 90% albo wiecej wejsc pada na strone glowna, bierze sie to z tego ze wieszkosc wejsc nastepuje po wpisaniu adresu z reki, czyli to wlasnie glowna strona jest landing page (inna sprawa, ilu wpisuje z 'www' ilub bez 'www').

 

Inaczej to jest w przypadku ruchu z wyszukiwarek. Jesli masz np. biuro podrozy to inny landing page jest dla hasla "Holidays to Costa Del Sol" a inny dla "Holidays to Costa Brava" - wynika to z konstrukcji strony, wielosci zapytan (keywordsow) jakie stosuja potencjalni klienci a takze z racji tego, ze bardzo trudno osiagnac wysokie pozycji strony glownej (www.xxx.com) dla kazdej z frazy / keywordsu.

 

Jesli masz ich 100 lub wiecej sprawa jest naprawde trudna. Wowczas robi sie wlasnie dodatkowe landing pages w stylu www.xxx.com/destination/holidays%20to%20costa%20brava.

 

Google Analytics polecam do badania takich rzeczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×