Jump to content
tomon

[AM] Zostałem wprowadzony w bład ....

Recommended Posts

@dropped: To dziękuję bardzo, że dzisiaj mi w końcu napisałeś odpowiedź na moje ostatnie pytanie, na które wówczas nie otrzymałem od Was odpowiedzi, tym bardziej, że pierwotne Wasze wytłumaczenie sytuacji było wówczas inne po czym skorygowane i do końca niedopowiedziane. Ponieważ dopuszczałem wówczas prawdopodobieństwo pomyłki z mojej strony (importowałem wówczas wiele domen w jednym rzucie z ceną "złóż ofertę") to prosiłem Was również wówczas abyście się skontaktowali z klientem (bo mieliście do niego maila) aby spytać go czy jest gotów polubownie odstąpić od transakcji bo cena nie była ustalona świadomie. Nie dostałem w ogóle od Was odpowiedzi na ten temat czy był kontakt z klientem czy nie było z Waszej strony i jakie są ewentualne jego propozycje. Cisza w eterze. Również nie chcieliście anulować transakcji na moją prośbę. To ostatnie jestem w stanie zrozumieć i nie mam do Was o to pretensji. Mam jednak takie przeczucie, że gdybym należał do grona Waszych "zaprzyjaźnionych klientów" to zrobilibyście więcej i może domena byłaby dzisiaj w moim portfelu. Obym się w tej ostatniej kwestii mylił. Szkoda, że stało się tak jak się stało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

. Mam jednak takie przeczucie, że gdybym należał do grona Waszych "zaprzyjaźnionych klientów" to zrobilibyście więcej i może domena byłaby dzisiaj w moim portfelu.

Twoje przeczucia sa jak najbardziej prawidlowe - kiedy jakis czas temu stracilem z winy dropped domene, to nie padlo nawet slowo przepraszam, tylko "to nie nasza wina". Winni byli "oni" ( EuroDns) nie "my"( dropped), pomimo, ze domene utrzymywalem w dropped - domena zostala przeze mnie przedluzona, po czym sobie spadla i tyle ja widzialem. I nie bylo to w czasie, gdy takie rzeczy byly na porzadku dziennym ( chyba wiekszosc userow pamieta czasy, kiedy oplacone domeny masowo wchodzily w stan wygasania ).

 

Ponadto dropped podejmowalo w przeszlosci bardzo dziwne dzialania: kiedys w trakcie negocjacji w kupujacym po prostu usunelo zaakceptowana przez klienta cene - bez zadnego slowa wyjasnienia ze swojej strony. Sam musialem sie dopytywac o co chodzi, okazalo sie, ze "klient sie pomylil"... Sytuacja byla, owszem, nietypowa, ale stawianie sie w roli samozwanczego arbitra ponad wlasnym regulaminem smierdzi kalem na kilometr !! Podkreslam, ze po samowolnym skasowaniu negocjacji nie padlo wtedy zadne wyjasnienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

wydalo mi sie dziwne, ze user zarejestrowany w 2007 roku, do tej pory nieaktywny (speluna - 6 postow), zepchnal ten temat 2 pozycje nizej, nieoczekiwanie zabierajac po 6 latach glos w dwoch kolejnych tematach - zatem ja podbijam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że AM nie rozdawało żadnych rekompensat ani nawet szczerych przeprosin jak w kwietniu 2012 r. zapomniał zapłacić NASKowi za przedłużenie domen, które klienci opłacili i w panelu im się wyświetlało, że są przedłużone. Mi przestała wtedy działać na kilka dni domena, do której klient miał podpięte DNSy, pocztę, hosting dla swoich partnerów - straty wyniosły kilka tysięcy złotych, czyli jak widać niewiele w porównaniu ze smutną historią kogoś, kto nie wiedział, że w ciągach numerycznych nie daje się spacji. AM nawet nie raczyło odpisać mi na żadnego maila z propozycją załatwienia tego czy rekompensaty. Widocznie prokliencka postawa AM jest wprost proporcjonalna do ich aktualnej kondycji finansowej. Jak jest kiepsko i NASK blokuje konto za długi, to i my klientów mamy w d... - jak jak akurat jest hossa, to rozdajemy 10k w ramach dobrego PR.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

jak widac AM zabiera glos tylko w wygodnych dla siebie kwestiach. Kiedy trzeba stanac twarza w twarz ze smierdzacymi faktami, wtedy rozplywaja sie w powietrzu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak widac AM zabiera glos tylko w wygodnych dla siebie kwestiach.

 

Nie wiem czy wypłacenie 10k jest wygodną kwestią :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hans_2000: Nie bardzo wiem, jakiego zabrania głosu ode mnie oczekujesz, ponieważ nie zadałeś żadnego konkretnego pytania, na które mgółbym odpowiedzieć. Wątek ten dotyczy błędu znalezionego przez użytkownika "ttomon", i na ten temat wypowiedziałem się.

 

Dla Ciebie każdy błąd napotkany na naszej stronie jest "z winy Dropped", i w jakimś tam sensie masz rację, bo nie masz obowiązku wiedzieć jak technicznie wygląda to w rzeczywistości. Ja wiem, że różne błędy w obsłudze domen globalnych wynikły z powodu nierzetelnych działań firmy EuroDNS obsługujących je, ale nie zmuszę Cię abyś mi wierzył. Masz prawo do własnego punktu widzenia w tej kwestii, ale nie jest to w żaden sposób kwestia porónywalna w swej jednoznaczności do tej opisanej w tym wątku. Ja ze swojej strony nigdy nie dostałem od firmy EuroDNS żadnej rekompensaty za probley z domenami, a gdy tylko dowiedziałem się, że takie sytuacje mają miejsce, zmieniłem firmę w której utrzymujemy te domeny - niestety przeniesienie istniejących domen jest dość skomplikowanym i wieloletnim procesem z uwagi na to iż dla domen globalnych nie ma bezpłatnych transferów. Tyle mogłem zrobić i tyle zrobiłem.

 

Niniejszy wątek opisuje sytuację, w której, mam nadzieję, błąd zgłoszony przez użytkownika został naprawiony w moim mniemaniu jak należy. Chciałbym aby tak było zawsze, i moja firma dąży do tego aby tak właśnie było, czego wyrazem jest właśnie to co zrobiłem w odpowiedzi na zgłoszony tutaj problem. Nigdzie nie napisałem w nim nic na temat innych błędów czy innych sytuacji, natomiast Ty starsz się skierować dyskusję na tor "no i co z tego że tutaj zrobili dobrze, skoro uważam że kiedyś tam coś tam było nie tak". Pozwolisz, że pozostawię to innym dyskutantom w tym wątku, czy chcą pokierować go w tę stronę czy nie.

 

@xpert17: Za problemy finansowe firmy w roku 2012 przepraszałem tutaj już wielokrotnie. Mogę to zrobić jeszcze raz. Rozumiem, że nasza kilkumiesięczna praca po 16-18 godzin na dobę aby serwis działał jak należy na ile to było w tych warunkach możliwe, tudzież zaciąganie kredytów pod hipotekę na własnych mieszkaniach aby zasilać konto w NASK i wypłacać pieniądze klientów jest miarą tego, jak bardzo właśnie mieliśmy wtedy wszystkich w D. Wiem, że w tym okresie każdy oczekiwał więcej, i że wiele osób zostało dotkniętych problemami które nie powinny się wydarzyć. Przykro mi z tego powodu i żałuję tego. Wiele osób wolałoby, aby wtedy spółka ogłosiła upadłość a wszystkie 200000 domen klientów poszło do neverlandu - nie wiem czemu dla niektórych ówcesnych komentatorów było to właściwsze rozwiązanie. Walszyłem każdego dnia aby się tak nie stało i udało się, choć nie bez różnych zawirowań po drodze. Tak jak już wspominałem, wielokrotnie dziękowałem za wyrozumiałość i przepraszałem za problemy w tym trudnym okresie. Nie oczekuję, że każdy w sobie tę wyrozumiałość znajdzie, bo też nie ma obowiązku. Rozumiem to.

 

Natomiast z całym szacunkiem, ale nie mogę uznać za poważnego Twojego zarzutu iż jeśli klient nie dostaje jakiejś rekompensaty to źle bo jej nie dostaje, a jeśli dostaje to też źle bo to akcja PRowa. Pominę więc go milczeniem.

Edited by Dropped.pl
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

@hans_2000:

 

Dla Ciebie każdy błąd napotkany na naszej stronie jest "z winy Dropped".

Ja wiem, że błędy w obsłudze domen globalnych wynikły z powodu działań firmy EuroDNS.

Ja ze swojej strony nigdy nie dostałem od firmy EuroDNS żadnej rekompensaty za probley z domenami.

Tak moze tlumaczyc sie wolontariusz, ale prowadzac firme odpowiadasz przed klientami za swoje dzialania i doskonale rozumiesz, ze nikogo nie interesuja twoje problemy z podmiotami wspolpracujacymi. Zarabiasz na tym, wiec ponosisz odpowiedzialnosc. Pisanie o problemach z firma x oraz o tym, czego od nich nie otrzymales to zwyczajna spychologia w najgorszym, polskim wykonaniu. Za takie nieudaczne dzialania powinienes zostac pozbawiony przywileju obslugiwania domen globalnych i solidnie ukarany finansowo. Fakty sa takie, ze - niezaleznie od skali - naraziles mnie w tamtym momencie na utrate czesci majatku. Finalnie szkody nie ponioslem, ale to juz nie zasluga twoja ani twojej firmy.

Wytykanie palcami innych jako winowajcow jest ZALOSNE. Domena byla utrzymywana w DROPPPED i to DROPPED ja utracilo. Kropka.

Nie skomentuje faktu wyplacania rekompensat niektorym uzytkownikom, a pomijania innych. Nie zrobie tego, bo musialbym wyrazic sie dosadnie i narazilbym sie administracji, ktora stracila juz resztki honoru jawnie walczac z jakakolwiek krytyka AM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak już wspominałem, wielokrotnie dziękowałem za wyrozumiałość i przepraszałem za problemy w tym trudnym okresie.

 

Bardzo możliwe, ale chyba nie mnie. Jedyny komentarz jaki ja dostałem (ticket 1032321278), to:

 

Przekazuję Pańskie pytanie do pracownika wyższego szczebla. Poinformujemy Pana, gdy tylko otrzymamy w tej sprawie odpowiedź.

 

cleardot.gif
Pozdrawiam,

Jakub .......

Ta odpowiedź od "pracownika wyższego szczebla" nie nadeszła widocznie przez 1,5 roku, ponieważ tyle właśnie czasu czekam na tę obiecaną "informację". Już nie mówiąc o wyjaśnieniach, przeprosinach itp.
W sumie miło, że obecnie problemy klientów (polegające np. na tym, że ktoś nie odróżnia 10 000 od 10000 - ale wiadomo, że klient nasz pan, to przecież nie musi być matematykiem) rozwiązujecie lepiej niż kiedyś. Pozwoliłem sobie jedynie wyrazić żal, że ja z moim problemem załapałem się jeszcze na ten "stary" model. Oszczędziłoby mi to wiele siwych włosów, które mi zbielały w okresie, jak mój główny KK miał przez kilka dni niedziałającą domenę, na której postawił kampanię Adwords za 300 dolarów dziennie, a AM zastosowało metodę strusia: "nie odpisujemy na maile, nie odbieramy telefonów, to może się jakoś rozejdzie".
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem skąd u Ciebie taki uraz i już drugi post umieszczasz, w którym powołujesz się na różnice pomiędzy ciągiem cyfr ze spacją i bez, i że dla kogoś jest nieoczywiste, że powinno się operować na jednym tylko Tobie znanym sposobie podawania kwot .

 

Zaznaczyłem, że dla wygody rozgraniczam tak wspomniany ciąg cyfr. I problem nie był w tym że nie potrafię go inaczej odczytać tylko to że dwa razy dostałem pytanie z potwierdzeniem że operuję na kwiecie 10 000

(specjalnie dla Ciebie : 10[tuniemaspacji]000 PLN) a co było dla mnie jednoznaczne w odczycie .

Wybacz ale nie jestem takim xpertem jak Ty.

 

Administrację proszę o zamknięcie tego tematu.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybacz, nie chciałem naśmiewać się z Twojego błędu, jednak trudno nie uznać, że to jednak dziwny pomysł "dla wygody" zapisywać liczby "po swojemu". Jak widzisz może to mieć przykre konsekwencje, a następnym razem - np. na Allegro, w banku - mogą już nie być tacy przyjaźni dla klienta jak w AM. Oczywiście jest też ewidentny błąd po stronie AM, gdzie wyświetlało Ci się potwierdzenie w niejednoznaczny sposób (jak widać, programista interfejsu też nie wpadł na to, że ktoś zapisze o swojemu liczbę "dla wygody"). Cieszę się, że ostatecznie nie poniosłeś straty, chociaż w mojej ocenie sytuacji całe nieporozumienie to nie była taka jednoznaczna, 100% wina AM, więc to, że wzięli to "na klatę" to naprawdę miły gest w stosunku do klienta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×