
xpert17
Użytkownik-
Content Count
239 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
xpert17 last won the day on March 14
xpert17 had the most liked content!
Community Reputation
102 ExcellentAbout xpert17
-
Rank
Praktyk
Kontakt
-
Strona WWW
http://www.six.pl
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
Recent Profile Visitors
6,599 profile views
-
bakas97766 started following xpert17
-
na zamówienie kk, tematycznie zmianyklimatu.pl z dobrą historią, jestem zadowolony bo poprzedni abonent zakończył działalność ładnych parę lat temu i domena się tylko marnowała
-
Zgodnie z pkt. 14 Regulaminu NASK "umowa o opcję ulega rozwiązaniu bez prawa do zwrotu opłaty z dniem uzyskania przez NASK informacji o sporze w rozumieniu Regulaminu, o którym mowa w pkt. 4 powyżej. O uzyskaniu informacji NASK zawiadamia tylko Usługobiorcę." Zastanawiam się nad sensem takiej regulacji. Klient założył opcję na domenę licząc, że może spadnie. Nie spadła, ostatecznie zdecydował się na sąd polubowny. W tym momencie NASK usuwa opcję. Widziałbym w tym jakiś sens, gdyby abonentem opcji była jakaś osoba trzecia, ale gdy jest to strona inicjująca spór, jaka stoi za tym logika? Załóżmy, że arbitraż nie przychyli się do powództwa, wtedy obecny abonent domeny zostaje z domeną - ale przecież nadal może zapomnieć jej opłacić albo ostatecznie zmieni jednak plany. Czemu odbierać komuś szansę (za którą przecież zapłacił rejestrując opcję) na przejęcie takiej spadającej domeny?
-
no to niezły tam mają burdel w tym archeo ^H^H^H TVN-ie, że jeszcze tego nie odebrali....
-
tak, ale jak teraz ktoś ma to kupić od Ciebie to znak towarowy jest ujawniony
-
wartość tej domeny szacuję na kwotę ujemną (zero minus koszty postępowania) https://ewyszukiwarka.pue.uprp.gov.pl/search/pwp-details/Z.324404
-
Czy mieliście takie sytuacje, że ktoś ma płatne reklamy w Google Ads ze słowem kluczowym będącym Waszą domeną? Na przykład https://www.google.com/search?q="wyborcza.pl" - tu akurat reklama, która się wyświetla, jest zlecona przez właściciela domeny. Ale jeśli dokładnie to samo zrobi konkurencja? Google to nie interesuje, bo ich polityka w ogóle nie odnosi się do słów kluczowych. W słowach kluczowych to można nawet mieć czyjś znak towarowy słowny, ważne tylko, żeby go nie było w tekście reklamy. Problem polega na tym, że dużo lamerskich albo starszych użytkowników internetu, słysząc gdzieś (czy widząc gdzieś wydrukowany, na ulotce czy reklamie zewnętrznej itp.) adres internetowy, np. dupa8.com, nie wpisuje tego adresu do paska przeglądarki, tylko w pole wyszukiwarki (naprawdę, w biurze to widzę u połowy osób co najmniej). Więc zamiast na stronę dupa8.com trafiają wtedy na https://www.google.com/search?q=dupa8.com i potem oczywiście klikają w pierwszy link na górze, nawet jak jest przy nim napisane "reklama". Można z tym coś zrobić poza zrobieniem sobie reklamy na dokładnie to samo słowo kluczowe (na swój własny adres!) i wzajemne nakręcanie się z konkurencją na CPC?
-
https://idzztasilaktoramasz.pl/
-
To jest dobre pytanie, czy można zaufać firmie, która do każdego odnowienia domeny dokłada z własnej kieszeni 43 grosze (albo nawet 5 zł jak masz u nich ponad 1000 domen.... czyli wtedy dokłada do Ciebie 5000 zł). W sumie pewnie można, tylko czy warto? Czas pokaże :-)
-
o, chciałbym :-)
-
https://dns.pl/newsy/zmiany-w-zestawiniu-oplat
-
Powiedzmy że masz 300 domen w portfolio. To co roku płacisz za odnowienia minimum 12 tys. zł. Przy podwyżce 15 zł nagle zapłacisz 4500 zł więcej. To może warto nawet na 2 lata z góry zapłacić? 24 tysiące w tym roku, zamiast 12 tysięcy w tym roku i 16,5 tysiąca w przyszłym?
-
No to zakładając hipotetycznie, że zostałaby taka podwyżka ogłoszona pół roku wcześniej. To warto byłoby odnowić wszystkie swoje domeny o 10 lat?
-
na przykład półrocznym?
-
Wszystko drożeje, prąd, benzyna. A co gdyby i hurtowe ceny odnowienia domen .pl wrosły np. o 15 złotych?
-
Sprawdziłem też w logach i NA PEWNO moje domyślnie skonfigurowane Chrome i Firefox nie wstawiają w Referrer adresu strony na której jest ustawione przekierowanie 301. Co więcej, one zachowują oryginalny Referrer jeśli na stronę przekierowującą przeglądarka trafiła z linku. Przykładowo: strona pod adresem domena1.pl/strona1.html zawiera odnośnik do adresu domena2.com. Przeglądarka otwiera stronę domena2.com i wysyła do niej w nagłówku Referrer "domena1.pl/strona1.html". Ale strona pod adresem domena2.com to tylko przekierowanie na stronę domena3.eu Więc przeglądarka otwiera stronę domena3.eu i do niej wysyła w nagłówku Referrer "domena1.pl/strona1.html". Na logikę trudno żeby to działało inaczej, bo wtedy jakiekolwiek przekierowanie (np. z adresu bez www. na taki z www.) całkowicie psułoby jakiekolwiek statystyki. Aczkolwiek, tak jak napisałem, ostatecznie wszystko całkowicie zależy od przeglądarki. Serwer docelowy tyle "wie" o przychodzącym ruchu, ile mu przeglądarka powie.