Skocz do zawartości
Rumen

CallCenter24.pl Wyprzedaze24.pl

Promowane odpowiedzi

CallCenter24.pl

.

Wyprzedaze24.pl

.

 

Cześć,

naczytałem się trochę o domenach z dopiskiem 24, które wedle wielu z Was nie są warte więcej niż xxx zł.

Jak jednak ma się to do domen, w których 24 podkreśla m.in. wszechstronność i po prostu wydaje się pasować.

Czy uważacie że CallCenter24.pl i Wyprzedaze24.pl do nich należą?

Na ile byście je wycenili?

 

Przy okazji, nie chce po raz kolejny podbijać postu dotyczącego domeny Perfumetki.pl. Dostałem na nią kilka ofert (w tym za niskie x.xxx) i chętnie poznałbym Waszą opinię co do jej wartości. Ale to tak dodatkowo ;)

 

Dzięki wielkie i pozdrawiam.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki szmiko za odpowiedź, trzeźwe spojrzenie skutecznie sprowadza na ziemię, a o to chodzi :). Szczerze mówiąc dopatrywałem się większej wartości w CallCenter24.pl aniżeli w Wyprzedaze24.pl. Czy wypowiedziałby się ktoś jeszcze? Każda opinia jest pomocna.  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przy niektórych połączeniach '24' jest wręcz atutem, pod warunkiem, że całość ma sens, a dla biznesu callcenter ten przyrostek jest tak samo istotny jak dla sklepu monopolowego. Odbiorca od razu wie, że może skorzystać, choć jest środek nocy. Odwrotnie niż przedmówca nie widzę jednak zastosowania tego przyrostka przy wyprzedażach, może jakiś kreatywny przedsiębiorca coś by pod to wymyślił :P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

CallCenter24 .

Wyobrażasz sobie, że dzwoni do Ciebie pan/pani o 2 w nocy z propozycją np przedłużenia umowy na telefon ?

No to właśnie tak 24 pasuje do callcenter ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Zabaco, myślę że razem Sentalem mieliśmy na myśli firmy działające w branży call center assistance, gdzie telefoniści odbierają telefony ze zgłoszeniami (brak prądu, wypadek na drodze itp.) lub po prostu całodobowe centra obsługi klienta. Kilka takich firm w Polsce funkcjonuje i z tego co wiem obsługują naprawdę poważnych zawodników. Oczywiście masz rację, że nie ima to się w żaden sposób call center reklamowych, które faktycznie mogą przychodzić do głowy jako pierwsze :) 

 

Czy w wypadku tak wąskiego grona potencjalnych klientów wystąpilibyście z ofertą bezpośrednio do nich czy czekali na oferty? 

Pozdrawiam serdecznie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×