prezes 13 Report post Posted October 8, 2018 Firma, która stworzyła całkiem niezłą markę za granicą, w Polsce zatrudnia pracowników którzy popełniają błędy i narażają ją na utratę reputacji wiarygodnej firmy hostingowej. Mam nieustanne problemy z OVH, wynikające z niekompetencji i braku rozezniania w przepisach prawa tego rejestratora i ich pracowników. Czy wiecie, że OVH, pomimo, że prawo tego nie wymaga, samodzielnie "zamaskowało" adresy e-mail abonentów domen (które w większości przypadków i tak ukryte były), mówiąc bardziej obrazowo - bez zgody abonentów pozmieniała im e-maile na własne, do których nie wiadomo kto ma dostęp? Wymyślili sobie, bo nie ma to pokrycia w przepisach polskiego prawa, że RODO wymaga od nich ukrycia naszych - abonentów - e-maili. Posiadając pojedyncze wartościowe domeny zostałem odcięty od możliwości kliknięcia w link potwierdzający przy próbie wytransferowania domeny z obawy na burdel w tej firmie. Link potwierdzający nie doszedł a firma z rozbrajającą szczerością przyznała, że nie mają mojego płaszcza i co im zrobię? A zrobię, bardzo dużo, bo już planuję szereg pism do właściwych instytucji i rejestru. Jednak to nie koniec historii. Jako sposób na "aktualizację" mojego -abonenta- emaila zaproponowano mi zmianę e-mailu abonenta (traktowane jako zmiana abonenta). Czyli: najpierw bezprawnie zmienili mój e-mail a teraz ja mam sobie ręcznie go zmienić na własny! OK, zaktualizowałem e-mail na własny. Pomimo, że jest to domena .pl, przeniesiona do OVH wiele miesięcy temu, teraz po zmianie e-maila nie mogę z kolei dostać ponownie kodu authinfo (poprzedni transfer był nieudany bo nie dostałem linka) bo OVH oferuje zabezpieczenie przed wytransferowaniem i przez 60 dni od "zmiany abonenta" (czyli zmiany e-maila abonenta z ich bezprawnego na mój własny) znów nie mogę dostać authinfo i przenieść się z tego informatycznego syfu. Czym to śmierdzi? Odpowiedzcie sobie sami. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted October 9, 2018 No śmierdzi, śmierdzi. Ja bym nie odpuścił. Kręć aferę. Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted October 14, 2018 Zacznij od pisma do NASKu :-) Nie mogą tak sobie zmieniać danych abonenta bez zgody właściciela. Nie mogą też nie wydać Ci kodu authinfo. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pahana 11 Report post Posted December 8, 2020 (edited) Panowie, poprawiło się w OVH? Chcę zostawić u nich 2-3 domeny .com na chwilę. Edited December 8, 2020 by Pahana Share this post Link to post Share on other sites
JaRafał 9 Report post Posted January 11, 2021 Dnia 8.12.2020 o 18:29, Pahana napisał: Panowie, poprawiło się w OVH? Chcę zostawić u nich 2-3 domeny .com na chwilę. Nie pamiętam, żeby mi jakąś krzywdę zrobili. Kilka domen u nich trzymam (choć nie są to "sprawy życia lub śmierci"). Klientom, też zdarza mi się polecić. Nieufność to raczej kwestia przeczytanych opinii. Do blokowania kodów po rejestracji już się przyzwyczaiłem. Chyba, że już nie blokują, a mi pozostał odruch Pawłowa. Podsumowując, czasem dam się przekonać cenami. Share this post Link to post Share on other sites