Skocz do zawartości

Problematyczne wydanie kodu authinfo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#141
az.pl

az.pl

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Rejestracja: 04-April 14

@az.pl

Jak już sobie piszemy i wyjaśniamy, to proszę o informację dlaczego inną informację otrzymałem via mail a inną tu ?

Czemu konsultant nie udzielił informacji jw? Oraz dlaczego wypisanie z newslettera nie skutkuje wypisaniem z newslettera i trzeba "znaleźć odpowiednie rozwiązanie, które pozwoli na usunięcie mojego maila z bazy mailingowej" ?

 

Tak jak wspomniałem, abyśmy mogli zweryfikować zgłoszenie niezbędne jest podanie namiarów (np. numer zgłoszenia lub adres email z którego pisałeś, numer konta, nazwa usługi). Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, jak również sprawdzimy dlaczego mimo wypisania się z newslettera otrzymałeś wiadomośc o takim charakterze. Jeżeli udzielisz nam takich danych (na privie) - dołożymy wszelkich starań, aby to się nie powtórzyło. Jest to dla nas o tyle ważne, że przytoczony cytat z wypowiedzą konsultanta (na temat środków ze skarbonki) jest sprzeczny z naszymi dotychczasowymi działaniami.

 

Pozdrawiam,

Konrad z az.pl


Użytkownik az.pl edytował ten post 06 February 2015 - 16:22


#142
lufthansa

lufthansa

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2350 postów
  • Rejestracja: 15-September 07
  • Lokalizacja:Fotel przed lapkiem

Dziękuję za wyjaśnienia i deklaracje.

Mój post napisałem w celu zapoznania społeczności tego forum z sytuacją - założyłem, że ktoś jeszcze może znaleźć się w podobnej.

Byłem też ciekaw opinii.

Powstrzymam się od pisania na priv - ufając w wypełnienie złożonej deklaracji przez pierwotnie obraną formę komunikacji. Zakładam, że jednakowe odpowiedzi będę otrzymywał via mail i tu na di.pl


Moje domeny na: PREMIUM.PL 


#143
apze

apze

    Uzależniony

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4324 postów
  • Rejestracja: 01-November 06

Dziś (sobota) otrzymałem kod po 100 minutach. Zaskakująco szybko.



#144
domainator

domainator

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Rejestracja: 13-March 12
  • Lokalizacja:Warszawa

Dziś (sobota) otrzymałem kod po 100 minutach. Zaskakująco szybko.

Ja któregoś dnia w tym tygodniu wysłałem wniosek po godzinach pracy az, i kod mialem na drugi dzień około 10 rano, też byłem zaskoczony, czyżby zmiany na lepsze i niedługo pobieżemy kody w panelu?



#145
PiotrSz

PiotrSz

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Rejestracja: 10-December 14

Ja któregoś dnia w tym tygodniu wysłałem wniosek po godzinach pracy az, i kod mialem na drugi dzień około 10 rano, też byłem zaskoczony, czyżby zmiany na lepsze i niedługo pobieżemy kody w panelu?

 

Gdy wynosiłem z az.pl moje domeny .pl tam trzymane panowie kilka razy dzwonili i zapewniali, że opcja samodzielnego generowania kodów wróci. Tylko daty nie było.


Choćbyś nie wiem jak mnie prosił, nie sprzedam Ci mojej domeny.


#146
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6898 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Gdy wynosiłem z az.pl moje domeny .pl tam trzymane panowie kilka razy dzwonili i zapewniali, że opcja samodzielnego generowania kodów wróci. Tylko daty nie było.

Trzeba było poprosić o pisemną wersję deklaracji. W tym kraju słowo mówione nie ma znaczenia.



#147
apze

apze

    Uzależniony

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4324 postów
  • Rejestracja: 01-November 06

Przecież pisane też nie ma znaczenia.



#148
PiotrSz

PiotrSz

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Rejestracja: 10-December 14

Mi tam nie potrzebna, bo i tak domeny przeniosłem ;)


Choćbyś nie wiem jak mnie prosił, nie sprzedam Ci mojej domeny.


#149
szogun

szogun

    webenable.pl

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1536 postów
  • Rejestracja: 06-May 08

Gdy wynosiłem z az.pl moje domeny .pl tam trzymane panowie kilka razy dzwonili i zapewniali, że opcja samodzielnego generowania kodów wróci. Tylko daty nie było.

 

Pytanie, w takim razie po co w ogóle to wprowadzali? Mnie szczerze mówiąc bardzo tym zniechęcili - to znaczy odebraniem możliwości pobrania kodu authinfo do mojej domeny w momencie kiedy chcę to dokładnie zrobić, a nie kiedy akurat dostępny jest pracownik obsługi Az.pl. Gdzie tu logika? Chyba na próżno jej szukać.


Użytkownik szogun edytował ten post 03 March 2015 - 01:07

webenable.pl - strony WWW / e-commerce
ProjektStronyInternetowej.pl Tworzymy unikalne strony internetowe o dowolnym stopniu entropii, na bieżąco informujemy o postępach.

#150
vul

vul

    Nadworny Badacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1882 postów
  • Rejestracja: 20-December 13

Dzisiaj przeprowadziłem gorące i konstruktywne (przynajmniej z mojej strony) rozmowy z 3 różnymi pracownikami az.pl aby wyjaśnić dlaczego we wniosku o wydanie kodu nie ma informacji, że aby takowy kod uzyskać to należy wysłać dodatkowo skan dowodu osobistego! 2 pracowników powiedziało "myśmy myśleli, że taki zapis tam jest"... a trzeci najbardziej rozgarnięty oznajmił mi, przeprosił i powiedział, że mam w 100% rację co zakomunikuje do władz :D he he he. To teraz tylko czekamy na efekty ich prac. No bo taki wniosek jak jest teraz z góry skazany jest na niepowodzenie to pytanie po co go wypełniać i wysyłać skoro i tak przyjdzie zwrotka o brak dowodu. Heh, Polska.



#151
umberto

umberto

    .za.je.bi.sc.ie(tm)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6898 postów
  • Rejestracja: 03-January 08

Dzisiaj przeprowadziłem gorące i konstruktywne (przynajmniej z mojej strony) rozmowy z 3 różnymi pracownikami az.pl aby wyjaśnić dlaczego we wniosku o wydanie kodu nie ma informacji, że aby takowy kod uzyskać to należy wysłać dodatkowo skan dowodu osobistego! 2 pracowników powiedziało "myśmy myśleli, że taki zapis tam jest"... a trzeci najbardziej rozgarnięty oznajmił mi, przeprosił i powiedział, że mam w 100% rację co zakomunikuje do władz :D he he he. To teraz tylko czekamy na efekty ich prac. No bo taki wniosek jak jest teraz z góry skazany jest na niepowodzenie to pytanie po co go wypełniać i wysyłać skoro i tak przyjdzie zwrotka o brak dowodu. Heh, Polska.

 

przy okazji, jak okazywać skan dowodu osobistego:

 

http://abywiedziec.i...anychosobowych/

 

Niestety, skan dowodu trzeba wysłać, ponieważ może się okazać, że domena ma "nieprawidłowe" dane, np. ktoś nie chce podawać prawdziwych danych (typosquatter?), bo wystarcza mu e-mail, którym normalnie może transferować domenę. Ale NASK wymaga podania prawdziwych danych, tym bardziej, że dla osób fizycznych dla domen .pl są one i tak nieujawniane we whois. No i pobierając kod firma ma prawo sprawdzić, że pobiera go osoba uprawniona do zarządzania domeną  - no tak, logiczne, przecież dziecko z gimnazjum nie wie jak poprosić mamusię o skan dowodu dla domeny zarejestrowanej na koncie na dane mamulki, nieprawdaż?


Użytkownik umberto edytował ten post 03 March 2015 - 14:43


#152
PiotrSz

PiotrSz

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Rejestracja: 10-December 14

Pytanie, w takim razie po co w ogóle to wprowadzali? Mnie szczerze mówiąc bardzo tym zniechęcili - to znaczy odebraniem możliwości pobrania kodu authinfo do mojej domeny w momencie kiedy chcę to dokładnie zrobić, a nie kiedy akurat dostępny jest pracownik obsługi Az.pl. Gdzie tu logika? Chyba na próżno jej szukać.

 

Myślę, że chcieli zarobić więcej zniechęcając klientów do transferów na zewnątrz pod wpływem promocji konkurencji. Zrobili, zauważyli, że zamiast zarabiać tracą i teraz móżdżą nad zmianą powrotną. Osoba decyzyjna słabo zna rynek najwidoczniej.


Choćbyś nie wiem jak mnie prosił, nie sprzedam Ci mojej domeny.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych