tomon 134 Report post Posted September 4, 2013 ... i skonczyło sie to bardzo nieprzyjmenie dla. 'Pozbyłem' sie generycznej domeny za XX PLN. Dostalem oferte kupna domeny za cene XXX PLN Cena nie byla taką jaką bym sobie życzył a wiec zaproponowałem kontrofertę i w pole Cena wpisałem 10 000 PLN - normalnie i dla wygody zawsze rozgraniczam spacją 000 przy liczbach tysięcznych i jest to bardzo istotne w tym przypadku ;/ Na ekranie pojawilo sie pytanie ( zrobilem symulacje z inna domena i takie info sie pokazuje w AM - wazna jest tez kwota ) i to była ostania wiadomosc na której widziałem kwote. Nastepna była juz na zielonym tle ze oferta zostala wysłana do kupujacego. Tak sie składa że Aftermarket - zmienił te 10 000 PLN na 10 PLN a ja sie o tym dopiero dowiedziałem jak kupujący zaakceptował kwote 10 PLN a ja w wyniku czego straciłem domenę bo inaczej tego nie mogę nazwac :/ Domena została juz przetransferowana. Czy coś można jeszcze w takiej sytuacji zrobić? Ewidentnie czuje się wprowadzony w bład - dwa razy zatwierdzałem kwote 10 000 PLN . Jeżeli system AM posiada jakies ograniczenia co do wprowadzanych kwot myśle ze powinna być taka informacja albo blokada i możliwść wprowadzenia jednego poprawnego formatu. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted September 4, 2013 Rzeczywiście, podczas wysyłania zapytania system "ucina" kwotę po spacji. Błąd ten zostanie przez nas poprawiony. Twoje konto zostało zasilone kwotą 9990 zł. 33 Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted September 4, 2013 własnie zauważyłem zasilenie w AM. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted September 4, 2013 Rzeczywiście, podczas wysyłania zapytania system "ucina" kwotę po spacji. Błąd ten zostanie przez nas poprawiony. Twoje konto zostało zasilone kwotą 9990 zł. To Ci się poszczęściło Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted September 4, 2013 (edited) Rzeczywiście, podczas wysyłania zapytania system "ucina" kwotę po spacji. Błąd ten zostanie przez nas poprawiony. Twoje konto zostało zasilone kwotą 9990 zł. Duży respekt dla AM. Jestem w szoku Edit: To teraz się pochwal w dziale " Temat w którym opisujemy sprzedaże poniżej 1000zł" Edited September 4, 2013 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted September 4, 2013 Szok! Jaka to była domena? Pełne uznanie dla Aftermarket.pl za natychmiastową reakcję i pozytywne załatwienie sprawy dla użytkownika poszkodowanego przez błąd systemowy. Dobrze, że kwoty nie operowały w setkach tysięcy Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted September 4, 2013 Brawo dla AM... Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted September 4, 2013 (edited) Rozwaliłeś mnie No nieźle, nie mogłeś zaoferować klientowi 100 (spacja) 000 ? Edited September 4, 2013 by sebastian0000 Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted September 4, 2013 Michau is back ! 1 Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted September 4, 2013 (edited) W sumie mogłaby to być świetna akcja marketingu wirusowego. I ten amerykański happy end - może nawet film powstanie. Łezka się w oku kręci. Ale mógłby też być horror, gdyby były trzy zera więcej w kontrofercie. AM pozbyłby sie przynajmniej domeny .co.pl Edited September 4, 2013 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
lukas22333 10 Report post Posted September 4, 2013 Ładnie ze strony AM. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted September 4, 2013 Warto było przeczytać ten temat z uwagi na reakcję AM. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted September 4, 2013 To kto chciał zakombinować i próbował powtórzyć ? bo nie wierze że nikt... 1 Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted September 4, 2013 To kto chciał zakombinować i próbował powtórzyć ? bo nie wierze że nikt... Czekaj, zaraz założę drugie konto na AM... Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted September 4, 2013 Gratulacje tomon, pochwal się co to za domena (jeżeli możesz). Ponadto - pełen respekt dla AM, że nie próbował cofnąć transakcji, tylko wziął odpowiedzialność za błąd techniczny. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted September 4, 2013 Rzeczywiście, podczas wysyłania zapytania system "ucina" kwotę po spacji. Błąd ten zostanie przez nas poprawiony. Twoje konto zostało zasilone kwotą 9990 zł. Brzmi, jakby kolega z forum otrzymał rekompensatę i bład nadal działał, przez co ktoś mógł go powtórzyć. Kolega otrzymał rekompensatę a błąd nie został jeszcze naprawiony w trakcie przyznania rekompensaty? Może jednak warto spóbować, czy da się jeszcze raz tego dokonać. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted September 4, 2013 Na marginesie, nie umniejszając zachowania AM to śmiało można było anulować tą transakcję bo wyniknęła wyłącznie z błędu a nie z woli stron. Rzecz do szybkiego udowodnienia. Share this post Link to post Share on other sites
Sodeko 314 Report post Posted September 4, 2013 Ogonie to jestem w szoku a nie czesto jestem w szoku - pozytywnym szoku jezeli chodzi o AM . Postawa godna ale wydaje mi sie ze 5k by wystarczylo nie badzcie tacy rozrzutni Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted September 5, 2013 Brzmi, jakby kolega z forum otrzymał rekompensatę i bład nadal działał, przez co ktoś mógł go powtórzyć. Kolega otrzymał rekompensatę a błąd nie został jeszcze naprawiony w trakcie przyznania rekompensaty? Błąd został naprawiony gdy tylko przeczytałem tego posta - obecnie system prezentuje prawidłową kwotę podczas zapytania o potwierdzenie Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted September 5, 2013 Brawo! Piękne zachowanie AM ( oczywiście chodzi o rekompensatę ) Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted September 5, 2013 (edited) Lol... Edited September 5, 2013 by epson Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted September 5, 2013 (edited) Reakcja "Aftermarket' zasługuje na pokazywanie jako przykład wzorcowy. Poszanowania dla swoich Klientów i zdania Klientów. Domena była warta 10000 zł. Była tyle warta ponieważ na tyle wycenił ją Sprzedający czyli była tyle warta. Sprzedający stracił domenę wartą 10000 zł [+ 10 zł] i otrzymał natychmiast jej równowartość. edit: dodam, że bez "gadania" i powoływania się na kruczki prawne, przeciągania sprawy. To budzi respekt. Edited September 5, 2013 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites
Hugo Stiglitz 0 Report post Posted September 5, 2013 A już chciałem założyć konto na babcie i wysprzedać kilka nindż... Wzorowa postawa AM, na przyszłość jednak zalecam najpierw przekazywanie takich błędów wprost do firmy celem ochrony jej interesów, a dopiero później pochwalenie, bądź skrytykowanie, jej reakcji na zgłoszenie błędu, w postaci bug bounty i ewentualnej rekompensaty (jak w tym wypadku), na forum. Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted September 5, 2013 Szkoda, że AM nie chciał naprawić błędu z tamtego roku kiedy sprzedałem domenę imienną za 10 złotych w cenie KT, która wzięła się nie wiadomo dokładnie skąd (najprawdopodobniej przez błąd w algorytmie importu obcej domeny) bo do dzisiaj nie otrzymałem wszystkich odpowiedzi na moje pytania. Dobrze, że chociaż tutaj się postarali. Ja jednak wytransferowałem po tym przypadku wszystkie domeny z AM i nigdy tam już nie wrócę. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted September 6, 2013 (edited) @Pablo: Cena Kup Teraz 10 zł domeny a*******e.pl została ustalona w dniu 2012-09-18 podczas inmportu domen zewnętrznych. Nie została ona ustalona w wyniku błędu, ponieważ takiego błędu nie ma i zostało to przez programistów sprawdzone. Jedyny sposób, aby to osiągnąć, to wpisanie podczas importu domeny kwoty po nazwie domeny, zgodnie z instrukcją na stronie importu. Cena ta została ustalona tylko dla tej jednej domeny spośród wszystkich importowanych tego dnia i była to domena z pierwszej linijki. Zatem po prostu po wklejeniu domen wkleiłeś albo dopisałeś kwotę w pierwszej linijce, zapewne naciskając coś na klawiaturze czego nie chciałeś. Błąd tego typu zdarza się każdemu, mnie też. Nie jest to jednak błąd naszego systemu, sytuacja jest więc zupełnie inna niż opisywana w tym wątku. Edited September 6, 2013 by Dropped.pl Share this post Link to post Share on other sites