Jump to content
Sign in to follow this  
blazej

Skrypt biuro nieruchomości/zarządzanie spisem nieruchomości

Recommended Posts

Nie wiem czy w dobrym dziale zamieszczam pytanie, jakby co proszę o przeniesienie. Szukam darmowego skryptu biura nieruchomości z polska lokalizacją (Agent-See, Open-Realty, PHPClassifieds oraz propertyplus mnie nie interesują) Pomoże/podzieli sie ktoś?

Edited by blazej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chcesz to mogę Ci to tanio (do 300 zł) napisać. Wyślij mi specyfikację na e-mail: kamil@szalewski.pl i informacje dotyczące zapłaty (wszystko załatwimy poprzez allegro).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że wykopuję, ale znalazł ktoś może jakiś dobry darmowy skrypt nieruchomości?

Wyszukałem BrokerExec Open Source, ale mam problemy z jego działaniem (nie jestem programistą :/ )

Byłbym wdzięczny za odpowiedź i linka oczywiście :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz zamiar robić coś na darmowym skrypcie to lepiej tego nie rób.

Chyba że tworzysz ten serwis dla dzieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak masz zamiar robić coś na darmowym skrypcie to lepiej tego nie rób.

Chyba że tworzysz ten serwis dla dzieci.

 

Niby czemu nie? Osobiscie uzywam np. Gallery2 ktora jest kombajnem w tej dziedzinie i widzac te zabawki na np. allegro smiem twierdzic, ze to wlasnie te platne skrypty nadaja sie do pisakownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak masz zamiar robić coś na darmowym skrypcie to lepiej tego nie rób.

Chyba że tworzysz ten serwis dla dzieci.

 

Skrypciarze muszą z czegoś żyć, dlatego nie moze być darmowy. Widziałem już kilka poważnych serwisów, na Mambo i Joomli, wszystko jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites