Jump to content
Domeniacz

[NOWOŚĆ] Przechwytywanie domen .PL w modelu SaaS już dostępne w Polsce dla każdego rejestratora !

Recommended Posts

Szanowni Państwo

 

Od dziś każda firma będąca Partnerem NASK może rozpocząć przechwytywanie domen .PL w modelu SaaS i tym samym znacznie podnieść atrakcyjność swojej oferty a nawet zdominować ten rynek.

 

Czym charakteryzuje się bezkonkurencyjna oferta przechwytywania w modelu SaaS:

 

  • zerowe koszty opracowania, wdrożenia i rozwoju oprogramowania niezbędnego do przechwytywania
  • zerowe koszty infrastruktury technicznej niezbędnej do przechwytywania
  • zerowe koszty kapitału ludzkiego a zwłaszcza programistów mających doświadczenie na rynku przechwytywania
  • najniższa możliwa cena przechwycenia domeny oraz koszty
  • prostota komunikacji - JSON, XML, CLI oraz CALLBACK / EMAIL na wskazane url-e w wybranym formacie / adresy email z wybranymi powiadomieniami
  • najwyższy poziom bezpieczeństwa - TLS 1.3 oraz dostęp dla wybranych adresów IP
  • przechwycenie domeny można zlecić/odwołać do 50 sekund przed planowanym usunięciem domeny z rejestru
  • domeny przechwycone na wskazanego abonenta pod Państwa szyldem, z danymi Państwa firmy we whois
  • skalowanie systemu nawet do kilkudziesięciu Partnerstw z NASK - wykorzystaj stagnację i zdominuj rynek przechwytywania !
     

Za dodatkową opłatą dostępne kolejne możliwości:

 

  • Kompletne dane SEO wraz z danymi z Google odnośnie widoczności danej domeny w wynikach wyszukiwania oraz popularności danej nazwy.
  • Codziennie aktualizowana popularność danej nazwy w rejestrach gTLD oraz newGTLD, w sumie ponad 1,000 rozszerzeń - tzw. sprawdzacz końcówek
  • Historyczna popularność nazwy w rejestrach ccTLD, gTLD, newGTLD - w sumie ponad 1,300 rozszerzeń - j.w.
  • Historyczne dane odnośnie sprzedaży domen na światowym rynku. Jako jedyna firma na świecie mamy dane z aukcji Godaddy od 2009 roku.
  • Możliwości jest znacznie więcej ZAPYTAJ!

 

Jeśli posiadają Państwo numer VAT-EU, faktura Reverse-charge bez naliczonego podatku VAT.

 

UWAGA: OFERTA WYŁĄCZNIE DLA PARTNERÓW NASK.

 

Zapraszam do kontaktu przez PM.
Domeniacz
 

 

Edited by Domeniacz
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabawne. Ktokolwiek się tym zajmował, nie oddałby swojej metody, opracowywanej przez lata, za grosze :)

Edited by FlashT

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, FlashT napisał:

Ktokolwiek się tym zajmował, nie oddałby swojej metody, opracowywanej przez lata

 

I masz rację, ponieważ nikt tutaj nie oddaje metody, kodu źródłowego ani wykonywalnego,  którego bardziej zaawansowani użytkownicy moge zdekompilować i odtworzyć pierwotny algorytm na swoje potrzeby. Model SaaS to jedna z najlepszych metod ochrony algorytmów usługodawcy które dają przewagę na rynku w danej branży. Dodam tylko iż to co mniej doświadczonym osobom zajmuje lata innym może zając wielokrotnie mniej i tak jest właśnie w tym przypadku.

 

Model SaaS to również najbardziej opłacalna dla inwestora metoda dostępu do najbardziej zaawansowanego oprogramowania przy niemalże zerowych kosztach wstępnych.

Dzięki temu nawet firmy z bardzo małym kapitałem obrotowym mogę sięgnąć po rozwiązania z najwyższej półki, które do tego mogą zostać niezwykle prosto dostosowane do ich obecnych rozwiązań.

 

Ponadto na rynku przechwytywania panuje stagnacja od długiego już czasu - zero pomysłów, zero rozwiązań dostosowanych do zmian na rynku. Natomiast tutaj odbiorca zyskuje dostęp do szerokiej gamy usług dodatkowych niedostępnych nigdzie indziej - to z kolei daje ogromną przewagę na rynku przy minimalnych kosztach zwłaszcza tam gdzie odbiorca usługi ma szerokie grono klientów.

 

Myślę iż w miare zrozumiale to wytłumaczyłem ;)

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal obawiam się, że to nie wypali, bo każdy woli kitrać zyski dla siebie. No ale powodzenia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Domeniacz napisał:

 

 

Halo, proszę Pana, przecież rynek domen PL jest nieopłacalny, to po co przechwytywać ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, zabaco napisał:

Halo, proszę Pana, przecież rynek domen PL jest nieopłacalny, to po co przechwytywać ? ;)

 

Ależ drogi Panie zabaco, należy rozgraniczyć rynek domen przynajmniej na kilka części z której największą część stanowią konsumenci.

 

Przypomnę może, iż projekt Domeniacz.pl był w założeniu kierowany stricte pod domainerów. Przeczytałem masę postów na tym forum odnośnie tego co Was denerwuje u konkurencji, czego Wam brakuje itd. Następnie podpisałem umowę z NASK co pozwoliło mi opracować i wdrożyć bardzo skuteczny system do przechwytywania domen. To że udało się to zrobić bardzo szybko, wynika tylko i wyłącznie  z doświadczenia na rynku przechwytywania. Albowiem znacznie łatwiej jest wejść z .com na .pl niż odwrotnie. I ku mojemu wielkiemu zdziwieniu - okazało się iż za wyjątkiem 3-ch osób na forum domainerów - nikomu podmuch nowoczesnych i wysoko konkurencyjnych rozwiązań nie jest potrzebny. Mało tego, nawet część osób cieszyła się iż ów projekt legł w gruzach.

 

Nie ma więc żadnych wątpliwości iż nikt więcej nie podejmie się zrobienia czegokolwiek pod domainerów na rynku PL znając tą historię. I w tej sytuacji ów rynek jest skazany wyłącznie na życzliwość dwóch wiodących firm. Jednakże nie zmienia to faktu, iż gotowe i skuteczne rozwiązania nie można zaoferować zupełnie innej grupie odbiorców, a powyższa oferta jest właśnie dla jednej z tych grup kierowana i to na bardzo atrakcyjnych warunkach z bardzo atrakcyjnymi dodatkami.

 

Dla przykładu,  już w 2014 roku jedna z firm będąca na tym forum chciała dołączyć do grona przechwytywaczy - jednakże nie udało jej się to do dziś. Natomiast dzisiaj może spełnić swoje marzenia dzięki powyższej ofercie. Uważam iż na rynku jest więcej takich firm i między innymi dla nich powyższa oferta jest kierowana. A to że nawet dużym firmom mającym duży kapitał nie udało sie dołączyć do grona przechwytywaczy wynika tylko i wyłącznie z faktu iż bardzo ciężko znaleźć na rynku programistów mających doświadczenie na rynku przechwytywania domen.

 

I po raz kolejny mam nadzieję iż w miare zrozumiale wszystko wyjaśniłem.

 

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • Jestem za i proszę admina tak ładnie  żeby dodał też informację o podanie ceny zakupu.
    • Jeśli odwiedzasz ponownie tą samą stronę internetową, Google uplasuje ją wyżej w rankingu - na Twoim zrzucie ekranu widać, że odwiedzałeś faktury.pl w odróżnieniu od innych domen na liście.   Dlatego też przy określaniu pozycji - nie robi się tego z "palca", trzymając się żargonu domenowego.    PS. Wspominasz, że jesteś trzy dekady w marketingu, ale jak coś to w obecnych czasach można sprawdzić jakie są użyte kanały marketingu internetowego - i na podstawie pewnych zmiennych oszacować wyniki, tylko trzeba ruszyć głową     W księgowości internetowej model biznesowy jest jasny - abonament. Ludzie płacą, aby móc korzystać z usługi. Usługą jest aplikacja webowa. Aplikacja webowa jeśli jest używana generuje ruch. Jeśli nie ma ruchu nie ma klientów. Jeśli nie ma klientów, można wysunąć tezę, że "potencjał nie jest wykorzystywany".  1) Średni czas sesji też nam wiele może powiedzieć o tym serwisie. Faktur nie wystawiamy w 30 sekund. 2) Liczba odświeżonych podstron na wizytę też nam wiele mówi - przez 1 kliknięcie nie wystawimy faktury (a doprecyzowując, przepływ podstron do wystawienia faktury nie wynosi - 1.) 3) Bounce rate nam tez wiele mówi - 95% odrzuceń. 4) Statystyki też nam wiele mówią - ~10 razy mniej wizyt od Faktura.pl.  Także, jak możesz nie próbuj mi wmówić, że faktury.pl to dobrze rozwinięty serwis  W obecnych czasach jest to już do zweryfikowania.    Mogę więc napisać, że potencjał nie jest wykorzystywany w odróżnieniu od tego, co Ty napisałeś:   Jak widzisz - jest poparte. Twoje twierdzenie rzeczywiście nie jest poparte niczym, oprócz subiektywnej opinii, która nie jest oparta na żadnych danych.   
    • Dla uściślenia to raz ją widzę na 9 raz na 12 raz na 17.... SERPy to nie billboardy przy autostradzie i nie stoją w miejscu           Co oznacza słowo "radzi". Tak sama sobie nie radzi, bo jak wspomniałeś same z siebie generyki nie zapewniają pozycji.  Ktoś to musi ciągnąc w górę Tak samo twierdzenie że faktury.pl "potencjał nie jest wykorzystywany" nie jest niczym poparte. Nie wiesz jakie są użyte kanały marketingowe i jaka jest konwersja. Może im się kalkuluje tak jak jest. Z tego co widzę produkt/oferta faktury.pl wygląda o wiele lepiej i najwyraźniej zarabiają wystarczająco aby kupować domeny po XXX,XXX zł    BTW Google Search w 2020 jest już tylko fragmentem tego czym był dekadę temu. Czasami nie zawracam sobie głowy żadnym SEM w Google. Część z naszych klientów uzykuje 40%+ lepsze wyniki CAC na Instagramie czy TikToku niż Google Search jest w stanie wykrzesać. Wszystko zależy od produktu i targetu.   
    • Dla uściślenia, na frazę "faktury online" domena faktury.pl zajmuje 15 miejsce,  a na "wzory faktur" 12 miejsce. Być może pomyliło Ci się z domeną "afaktury.pl".  Prawdą jest, że faktury.pl to TOP generyk, a jej widoczność w Google jest po prostu słaba i potencjał nie jest wykorzystywany. I nawet najlepsza domena nie zapewnia wyników w SEO - to racja. Warto również wspomnieć o drugim generyku - faktura.pl, która już sobie świetnie radzi i widoczność domeny jest spora.    Mam wrażenie, że na forum często podejmowana jest dyskusja na zasadzie konieczności wyboru pomiędzy marketingiem internetowym, a dobrą domeną. Jak ktoś posiada budżet na dobrą domenę to raczej znajdzie również i na marketing, ale świadomość klientów w różnych aspektach biznesowych jest różna - całe szczęście. Nie każdy musi być widoczny w Google i nie każdy musi posiadać generyczne nazwy domen. Wszystko zależy od punktu widzenia i celów biznesowych.  Z resztą się zgadzam bo to oczywista oczywistość (np. z frazy pozycjonowanie >90% leadów to "śmieciowe" zapytania), ale raczej nie ma znaczenia w przypadku tego case'a, ponieważ domena w/w nie jest nawet dobrze widoczna na frazy długiego ogona. 20% trafficu generuje im keyword "faktura ryczałtowa" z search volume 250 -  to o czymś świadczy.  
    • Sam sobie odpowiedziałeś ...czyli można je znaleźć w Google . To że ci się nie podoba że na 9tej stronie to jest Twój problem i jasno pokazuje jak słabe masz pojęcie o mechanizmach marketingu.    SEM jest oparty o CRO i dlatego używamy pozycjonowania pod wykonywany serwis / sprzedawany product. Nikt normalny nie pozycjonuje na tzw. broad term bo raz że to kosztuje więcej, a dwa że nie jest tak skuteczne jak "long tail" / "exact match". Wpisz sobie wzory faktur czy faktury online i zobaczysz faktury.pl na pierwszej stronie.   Pomijając to,... istnieje spektrum innych zastosowań gdzie nie musze mieć domeny na 1wszej stronie jeśli jej funkcją jest jej prostota. Jeśli z kimś rozmawiam i polecę mu faktury.pl to szansa że zapamięta adres jest wielokrotnie większa niż adresy z pierwszej strony afaktury.pl, fakturowo.pl, furgonetka.pl (która nomen-omen nic wspólnego nie ma z fakturami), ksiegowosc.infor.pl ....itd itd   Zajmuję się m.in. marketingiem od 3 dekad i widząc takie upraszczanie tematu nie dziwię się frustracji niektórych, że im kanał reklamowy nie działa. Nie da się młotka użyć to wbijania gwoździ i czesania.
    • No właśnie o to mi chodziło, jeśli już podajecie przykłady, to piszcie, ile w nie włożyliście. Domeny, które podajecie, wcale nie są złe same w sobie i mają potencjał na zagospodarowanie, wszystko zależy od tego, ile w nie włożyliście
    • Jest możliwość zdradzić jak ja kupiłeś i za ile ? 
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18671
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    Wiktoria889
    Joined
×