Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Brakuje mi jednej rzeczy, która biła kiedyś może kiedyś w namiastce, ale teraz jej nie ma ogólnie wcale albo ja nie wiem jak ją włączyć - nie chce byś przesadnym krytykiem, ale panel jest bardzo rozbudowany i momentami bezsensownie ustawiony i mało przejrzysty - rozumiem, że idzie o promocje AM kosztem domen zaparkowanych, ale potencjalny kupujący wchodząc na domenę gdzie może złożyć ofertę kupna jest przytłaczany prze całą infrastrukturę AM co nie jest korzystne z punktu widzenia sprzedającego. Osobiście wolał bym żeby była możliwość poza wystawianiem domen na aukcje była opcja strony czekania na propozycje "domena zyz.pl jest na sprzedaż skontaktuj się z kupującym i zaproponuj swoją cenę" prostym formularzem kontaktowym i możliwością podania oferty cenowej i niech będą sobie tam jakieś linki czy inne buttony do Dropped i AM oraz jakiś krótki opis ewentualnie, ale wszystko inne jest zbędne z mojego punktu widzenia. Oczywiście to moje zdanie subiektywne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flagi na liście spadów pozostały do tej pory (chyba nieco stonowane) - zapytam ponownie: PO CO?

Zniknęło zielone kółko koło moich domen - być może to jest lepsze ale puste miejsce i tak zostało a ja już byłem przyzwyczajony, że każda domena ma przy sobie to kółeczko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
juz lepiej,

 

zastanawia mnie jeszcze jeden napis, jak juz mamy sie czepiac;)

 

klient wchodzi na oferte bezposrednio wpisujac adres domeny

 

pojawia mu sie link w postaci http://www.aftermarket.pl/domena/xxxxxxx.pl

 

i pod cena pisze

Transfer w obrębie Dropped.pl

 

pomysli co to dropped? a w linku widzi gielde AM

 

Powyższy tekst wystarczy IMHO zmienić na: Transfer wewnętrzny i po problemie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba są jakieś błędy w podlinkowaniach na giełdzie domen.

 

Kategoria Trzyliterowe linkuje -> "Wszystkie domeny ? Krótkie domeny"

tu ponownie wybieram "Trzyliterowe" otrzymuję listę wszystkich domen z giełdy

 

W innych kategoriach jest tak samo

Edited by anbial

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi najbardziej brakuje tam gdzie jest lista zarezerwowanych domen opcji - zaznaczam przykładowo 34 ze 100 i jednym przyciskiem klikam "zrezygnuj" zamiast rezygnować 34 razy

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jednemu z moich klientów zabrakło linku (zaznaczonego na niebiesko na screenie) przy komunikacie o wymaganej kaucji. Przez to nie licytował w aukcji interesującej go domeny. Zarejestrował się specjalnie na tę jedną aukcje, wpłacił 30 PLN i ugrzązł na temacie kaucji.

kaucja_am.jpg

. Napisał do mnie o problemie poprzez "kontakt z właścicielem domeny" ale było już za późno :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam problem gdy wchodzę na AM do zakładki "giełda domen" i co kliknę w jakąkolwiek kategorię np. imiona i nazwiska to pokazuje mi wszystkie domeny z głównej kategorii " domeny generyczne", w ogóle nie sortuje podkategoriami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czym właściwie różni się "wyświetleń oferty" od "wejść na stronę" i kiedy zaliczane jest "wyświetlenie oferty"?

 

Bo jak widzę coś takiego jak na screenie na domenie, która ma 5uu dziennie, to kompletnie nie wiem, jak to odbierać i kiedy były zaliczone te wyświetlenia oferty.

 

wysw.jpg

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czym właściwie różni się "wyświetleń oferty" od "wejść na stronę" i kiedy zaliczane jest "wyświetlenie oferty"?

 

Bo jak widzę coś takiego jak na screenie na domenie, która ma 5uu dziennie, to kompletnie nie wiem, jak to odbierać i kiedy były zaliczone te wyświetlenia oferty.

 

wysw.jpg

 

Również nie wiem co to są te wyświetlenia oferty. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku, że to wejścia na domenę poprzez giełdę aftermarket, a nie bezposrednio, ale nie jestem tego pewien. Ten ruch pewnie jest błędem, chyba że promowałeś domenę na stronie głównej AM?

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Również nie wiem co to są te wyświetlenia oferty. Drogą dedukcji doszedłem do wniosku, że to wejścia na domenę poprzez giełdę aftermarket, a nie bezposrednio, ale nie jestem tego pewien. Ten ruch pewnie jest błędem, chyba że promowałeś domenę na stronie głównej AM?

 

Być może jest to ilość wyświetleń tej domeny na liście aukcji/ofert, a nie wejścia na jej stronę? W PPD.pl są wyświetlane obie te wartości i zwykle różnica między nimi jest rzędu 50-100x – dlatego przyszło mi to do głowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to rozumiem tak, ze tyle bylo wejsc wewnatrz AM na stronke z oferta sprzedazy danej domeny.

 

@roberto_one: rowniez mam ten problem:/

Edited by lewho85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba faktycznie tak jest, bo sprawdziłem na innych domenach i przeważnie "wyświetleń oferty" jest jakimś tam ułamkiem "wejść" to by wychodziło na to, że to wejścia na ofertę, ale przez giełdę.

 

A ta domena może ma taki błąd, ale znalazłem takich kilka albo nawet kilkanaście, co mają więcej wyświetleń oferty niż wejść, choćby wspolczuje.pl - odwiedzin 6, wyświetleń oferty 59, jeśli ktoś ma ciągoty do takich ostrych nindż to.. współczuję. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba faktycznie tak jest, bo sprawdziłem na innych domenach i przeważnie "wyświetleń oferty" jest jakimś tam ułamkiem "wejść" to by wychodziło na to, że to wejścia na ofertę, ale przez giełdę.

 

A ta domena może ma taki błąd, ale znalazłem takich kilka albo nawet kilkanaście, co mają więcej wyświetleń oferty niż wejść, choćby wspolczuje.pl - odwiedzin 6, wyświetleń oferty 59, jeśli ktoś ma ciągoty do takich ostrych nindż to.. współczuję. ;)

 

chyba że jakiś nowy potencjalny klient trafił niedawno na aukcję i tą domenę dodał do ulubionych zakładek

 

każde jego kolejne wejście na giełde w poszukiwaniu nowych zdobyczy zaczyna od "wspolczuje.pl" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, nie sądzicie, że na aftermarket jest za mało kategorii domen? Potem są sytuacje, w których w jednej kategorii jest np. ponad 5 tys domen (kategoria Internet - zdecydowanie za ogólne pojęcie), albo usługi (ponad 11 tys domen).

 

Mi osobiście najbardziej brakuje kategorii:

 

- hobby

- reklama (albo marketing)

- rtv i agd

Share this post


Link to post
Share on other sites
pytanie - jaką fakturę otrzymuje kupujący po zakupie na giełdzie domen?

Taką jak Ty, w zasadzie trudno nazwać to fakturą. Na rachunku z AM nie ma VAT jeśli o to chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla domen zaparkowanych w AM, Po wybraniu opcji Skontaktuj się ze sprzedającym, w polu Kontakt z właścicielem domeny dla domen IDN nazwa wpisanej domeny powinna być wyświetlana w formacie unicode, a nie jak jest teraz punycode.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK, faktycznie komunikacja w tej chwili kuleje. Jak więc chciałbyś ją widzieć? Czy jako listę zmian planowanych na najbliższy miesiąc? Takie wiadomości możemy regularnie publikować, nie jest to duży problem.

 

Ogólnie - większa część naszej pracy odbywa się w tej chwili "pod ziemią" i mało widać jej efektów, ale dzięki temu przygotowywane są fundamenty do bardziej widocznych zmian, które nadejdą niebawem.

 

Bardzo dobrze, że są pomysły na rozwój i energia do ich realizacji. Nie dziwi to, gdyż serwis cały czas się pomyślnie rozwija, a to właśnie tak zwykle skutkuje. Tylko patrząc szerzej warto zauważać wszelkie sygnały ostrzegawcze, aby zapobiec sytuacjom, które by temu rozwojowi mogły zagrozić. I takie sygnały naturalnie wysyłają użytkownicy. Inną sprawą jest przełożenie tego na konkrety w działaniach związanych z serwisem. Nie da się tak samo skutecznie przedstawić swoich opinii z założeniem "tak ma działać serwis", gdyż to zadanie przede wszystkim jego twórców.

 

Na początku działania serwisu, użytkownicy zgłaszali swoje uwagi, były one na bieżąco wdrażane. Oczywiście tak dalej nie mogło być, z różnych względów, m.in. z powodu skali serwisu. Dlatego właśnie nie chodzi o koncert życzeń, ale dokładnie odwrotność tego, mianowicie uporządkowanie komunikacji, umiejętne wybieranie tych rzeczy, które naprawdę są najistotniejsze, a nie skupianie się na każdym zgłoszeniu. Z pewnością jest ich wiele, pojawiały się różne drobne awarie, co powodowało zalew uwag ze strony użytkowników.

 

Skutkiem tego trzeba było się przed tym bronić, odcinając od nadmiaru informacji. A to właśnie grozi sytuacją oblężonej twierdzy, i objawy tego były w Dropped. Każdy serwis czy firma, która rośnie ma takie zagrożenie, że traci kontakt z użytkownikami. Warto zauważyć jak stara się na tym polu działać Google, stawiając tę kwestię jako priorytetową. I jak często zdarza się podział na strony użytkownicy kontra firma, przykład Microsoft. Także na polskim rynku domen jest bardzo łatwo znaleźć podobne przykłady.

 

Mógłbym podać swoje zdanie, czy to odnośnie alternatywnego panelu, kwestii czy panel w ogóle można uprościć tak, by nowy użytkownik nie gubił się w nim, czy to sposobów wdrażania zmian w panelu i grafice, by nie utrudniało to pracy użytkownikom. Jednak głównym celem jest szersze spojrzenie na sprawę. Poza tym uwagi najlepiej przedstawiać na skutek naturalnej wymiany zdań, kiedy korzysta się z danego rozwiązania, a także po przemyśleniu.

 

Dlatego w niektórych wybranych sprawach warto otworzyć temat na forum, przedstawić założenia i własną opinię, z oczekiwaniem zgłaszania uwag nad aktualnie opracowywanym tematem, by powstała naturalna dyskusja, lub zaproponować zgłaszanie opinii na maila, przedstawiając przy tym kolejne etapy wprowadzanych rozwiązań. Comiesięczna lista planowanych bieżących zmian, a przede wszystkim określenie, kiedy wybrane sprawy zostaną rozwiązane, na pewno pomogłyby w lepszej komunikacji.

 

Ważne, by wyodrębniać najbardziej istotne sprawy i je realizować, by nie tworzyła się sytuacja, że w serwisie wiele się dzieje, ale zmiany nie skutkują realnymi korzyściami. Wszystko trzeba sprawdzić w praktyce, ważne by takie działania były podejmowane, i komunikacja była coraz lepsza, a nie na odwrót. Nawet mając tylko dobre pomysły, bardzo wskazane jest spojrzenie na nie z innego punktu widzenia, gdyż może to zaoszczędzić wiele pracy.

Edited by Andro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode mnie taka mała sugestia dotycząca aukcji. Otóż czy można dodać licznik wyświetleń oferty? Pewnie można skoro na giełdzie każda domena to posiada, a może to być kolejny objaw zainteresowania domeną po liczbie obserwujących czy ofertach. Czasami sprytni aukcjonerzy czekają do ostatnich minut by kupić interesującą ich domenę znacznie taniej niż jakby zaczęli licytować tuż po znalezieniu domeny, bo konkurencja też sortuje po ilości ofert... Może liczba wyświetleń skłoni niezdecydowanych do sięgnięcia do portfela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardziej pytanie:

od kiedy zmienił się system naliczania ratingu i czy jest już gotowy bo jakieś cyrki mam z ratingiem..

nic strasznego ale za 10nieopłaconych domen i zapłaconych kar po 10zł (nikt inny nie dodał do przechwycenia) naliczono mi: ;) -15

oczywiście na koncie miałem sprzedaże, zakupy itd itd - chodzi mi tylko o to co napisałem powyżej

Edited by SWAGGER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • foldery.pl profes.pl crx.pl szkatulka.pl   Zapraszam na aukcje domen od 69 PLN bez ceny minimalnej:   foldery.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10347/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:00:25) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   profes.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10348/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:00:25) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   crx.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10349/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:05:33) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   szkatulka.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10350/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 18:15:44) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:05   DD
    • motogotowka.pl   Sprzedam domene
    • podgrzewane.pl odrestaurowany.pl   jak oceniacie domeny? Będzie coś z tego?
    • Estibot.com wycenił vplay.pl na 3000$, a Wy jak wyceniacie vplay.pl ?
    • Stajnia.eu   https://www.aftermarket.pl/domena/stajnia.eu/?utm_source=market_redirect&_track=12a366f67063e7f9c52492542ac5b2cd
    • Dziś koniec aukcji na domenę.
    • Defloracja.pl   Aukcja BCM
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,182
    • Most Online
      902

    Newest Member
    garfieldfilm
    Joined
×