Dziendobry 0 Report post Posted July 13, 2008 Witam, Mam szybkie pytanie - czy jeśli miałem zgromadzone środki na koncie pewnej firmy rejestrującej domeny i bez mojej wiedzy przedłużono automatycznie pierwszą z brzegu domenę (kilka dni temu) to istnieje możliwość, że firma anuluje u NASK to przedłużenie i domena spadnie? Tzn. zależy mi na innym wykorzystaniu środków, na domenie mi zupełnie nie zależy. Czyli czy technicznie ta firma może to zrobić (jeden z czołowych registrarów z forum), nie pytam czy akurat 'zechcą/mogą sami' naprawić błąd, to to jakby oczywiste. Już nie chce mówić, co to za firma, ale dotyczy kilku domen i jestem na razie bardzo wkurzony - zamiast na opcje to mi kompletne ninje przedłużyli... poczekam czy uda się naprawić. Wszystko przez źle zaprojekowany panel i system płatności... Share this post Link to post Share on other sites
Domain 0 Report post Posted July 13, 2008 Miałem kiedyś podobną sytuację, i nic nie można było zrobić. Share this post Link to post Share on other sites
jamesbond 27 Report post Posted July 13, 2008 (edited) Active24 ma tak skonstruowany panel i koniec... nie przejmuja sie tym ze jest to unusability Edited July 13, 2008 by jamesbond Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted July 14, 2008 Nie da się anulować przedłużenia domeny. Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted July 14, 2008 W Active wystarczy ustawic, zeby zamowienia nie byly automatycznie aktywne, tylko wstrzymane i nie ma niespodzianek. Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted July 14, 2008 W Active wystarczy ustawic, zeby zamowienia nie byly automatycznie aktywne, tylko wstrzymane i nie ma niespodzianek. no tak tylko wielu poczatkujacych lapie sie na to mi tak zarejestrowalo kilka-kilkanascie domen, ktore mialem w rezerwacji;) i ktorych 99% nie oplacilbym.....niestety rekompensaty sie nie doczekalem....po prostu tak dziala, i trzeba raz sie przejechac na tym Gdyby nie to forum, to bym nie wiedzial ze nie ja jeden sie tak wkopalem;) dobrze ze wplacilem wtedy cos kolo 200zl...a nie 2000zl..albo i wiecej. jak przyszly pierwsze mejle o zajestrowaniu domen..to juz bylo po sprawie;( ciekawe co za programisci mieli pomysl zeby taka opcje wogole zastosowac!!! dla mniej bardziej naturalbym przyciskiem byloby "oplac" Ciekawe czy jak mam ustawione "nowe zamowienia" na zatrzymane, ..to czy przedluzenia tak jak koledze beda sie same oplacaly, czy tez beda zatrzymane??? To pytanie do p.Daniela przy okazji active;) od 3miesiecy wdrazaja hurtowa obsluge zmiany DNS;) a dropped pewnie zajelo to 1 dzien;) Ryszard Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted July 15, 2008 Ciekawe czy jak mam ustawione "nowe zamowienia" na zatrzymane, ..to czy przedluzenia tak jak koledze beda sie same oplacaly, czy tez beda zatrzymane???To pytanie do p.Daniela Ryszard Już to "przerobiłem"... Tak ten panel działa i.... frycowe trzeba zapłacić. Jeśli masz domyślnie ustawione na "zatrzymane" dla CAŁEJ zakładki "Zamówienia" to przedłużenia nie będą się same opłacały. Jedynym sposobem na ten "patent", czyli oszczędność czasu i kasy jest od razu ustawienie wymienionej zakładki na "zatrzymane". Niestety powoduje to koniecznośc logowania sie do panelu i stopniowe zmienianie "zatrzymane" na "aktywne" jeśli chcemy aby coś zostało zarejestrowane. Ten typ tak ma i już. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted July 15, 2008 O cholera! A ja sobie założyłem opcję na trzy domeny które kupiłem i przetransferowałem wewnętrznie do swojego panelu i siedzę zadowolony, a tu patrzę że mi je przedłużyło automatycznie, po 2,5x ceny opcji+rejestracji każda! Ale jestem zły! Share this post Link to post Share on other sites