DD 731 Report post Posted July 19, 2008 Jak donosi DomainNameWire.com, który powołuje się na wpis w blogu brytyjskiej blogerki - Google zamierza zablokować część zaparkowanych domen, których poziom konwersji jest zbyt niski (mały CTR i mała wielkość sprzedaży wygenerowane po kliknięciu w reklamę na danej domenie). Czy tak się faktycznie stanie - czas pokaże, na razie trzeba rozpatrywać tę wiadomość jak plotkę - jednak taką, w której cień prawdy się jednak znajduje. Zablokowanie części domen przez Google wcale nie musi być negatywnym zjawiskiem - szczególnie dla tych, którzy mają dobre domeny z prawdziwym ruchem type-in. Dzięki wykluczeniu domen, na których reklamy nie konwertują się dla reklamodawców - przeciętna wartość za kliknięcie powinna wzrosnąć. Myślę, że ostatecznie większość z nas nie powinna odczuć zmian, które mają zostać wprowadzone przez Google. Bardziej prawdopodobny jest globalny wzrost przychodów. http://domainnamewire.com/2008/07/19/rumor...domain-parking/ DD Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted July 19, 2008 Jeśli to zwiększy stawki, jestem całym portfolio za. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted July 19, 2008 (edited) Jeśli to zwiększy stawki, jestem całym portfolio za. ;-) Ja również Do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego Google pozwala na parkowanie literówek serwisów na takich samych zasadach, jak parkowanie generyków. Edited July 19, 2008 by Michal Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted July 19, 2008 Literówki wbrew pozorom mogą mieć całkiem niezły conversion rate, najgorszą robotę robią domeny ze sztucznie napędzanym ruchem, np. po jakichś badziewnych serwisach. Share this post Link to post Share on other sites