haker_k 0 Report post Posted August 1, 2008 Witam Moje pytanie dotyczy wpłaty środków do panelu Az.pl Jaki jest czas oczekiwania na przyznanie środków do panelu az?(Przelew z konta w PayPal, oraz z konta bankowego) Czy musi to być zaksięgowane ręcznie przez pracownika? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted August 1, 2008 (edited) Z konta bankowego (np. mtransfer) wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym a więc środki masz od razu w panelu po dokonaniu przelewu. Jeśli chodzi o PP to nie wiem, bo nigdy nie przelewalem w ten sposób pieniędzy ,ale wydaje mi się że też powinno odbywać się to błyskawicznie. Edited August 1, 2008 by domainer Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted August 1, 2008 Z panelu - w czasie rzeczywistym. Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted August 1, 2008 Z konta bankowego (np. mtransfer) wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym a więc środki masz od razu w panelu po dokonaniu przelewu. Jeśli chodzi o PP to nie wiem, bo nigdy nie przelewalem w ten sposób pieniędzy ,ale wydaje mi się że też powinno odbywać się to błyskawicznie. Transfer był zrobiony z konta Inteligo, i jakoś jeszcze nie widzę środków na koncie ;/ czy coś jest nie tak? Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted August 1, 2008 (edited) Transfer był zrobiony z konta Inteligo, i jakoś jeszcze nie widzę środków na koncie ;/ czy coś jest nie tak? Miałem już taką sytuację, trafiłem akurat na błąd w panelu(co czasem się zdarza) ale na drugi dzień wysłałem do księgowosci zrzut ekranu wpłaty i doładowali mi bez problemu. Poczekaj jeszcze chwilę jak nie będzie, bo raczej powinno być od razu, to czeka Ci jutro korespondencji z az.pl Edited August 1, 2008 by domainer Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted August 1, 2008 Nie mam konta w Intelligo, może odczekaj parę chwil ...a jeśli pieniądze si nie pojawią, to pewnie oczywiście coś nie tak . Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted August 1, 2008 Miałem już taką sytuację, trafiłem akurat na błąd w panelu(co czasem się zdarza) ale na drugi dzień wysłałem do księgowosci zrzut ekranu wpłaty i doładowali mi bez problemu. Poczekaj jeszcze chwilę jak nie będzie, bo raczej powinno być od razu, to czeka Ci jutro korespondencji z az.pl Tylko że wykonałem przelew jakiś czas temu (ok 6-7h) nawet potwierdzenia w skrzynce e-mail nie ma! Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted August 1, 2008 (edited) ... co by to nie było, masz w banku potwierdzenie twojego przelewu, więc kasa zapewne nie zginie ... Myślę, że po twojej ewentualnej interwencji w Az.pl,wszystko się wyprostuje. Chyba, że się gdzieś "walnąłeś" i pieniędzy nie przesłałeś do Az.pl . Edited August 1, 2008 by yarowa Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted August 1, 2008 (edited) ... co by to nie było, masz w banku potwierdzenie twojego przelewu, więc kasa zapewne nie zginie ...Myślę, że po twojej ewentualnej interwencji w Az.pl,wszystko się wyprostuje. Chyba, że się gdzieś "walnąłeś" i pieniędzy nie przesłałeś do Az.pl . Wysłałem do az.pl Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi Obym tylko nie czekał na odp. 4 dni albo dłużej jak inni użytkownicy tego forum bo dział techniczny mają bardzo ale to bardzo kiepski ;( a czas nie których usług do opłacenia sie kończy Edited August 1, 2008 by haker_k Share this post Link to post Share on other sites
MasterofPoland 2 Report post Posted August 1, 2008 Klikałeś "Płacę z Inteligo" , czy zwykły przelew? Share this post Link to post Share on other sites
igogel 0 Report post Posted August 3, 2008 bo jesli zwykly przelew to dopiero w poniedzialek kasa dotrze i ci ja zaksieguja (w weekendy przelewy nie przechodza). Share this post Link to post Share on other sites