haker_k 0 Report post Posted October 29, 2008 (edited) Brak mi słów na na ta firmę ;/ Jeśli osoba z drugiej strony w ogóle nie czai o co chodzi to po co w ogóle ona tam pracuje? Totalnie olewają swoich klientów, czy wy też mieliście już problem z tą forma? Wystąpiła niedozwolona próba ponownego logowania do systemu Livechat. Rozłączony. juz po raz drugi! Edited October 29, 2008 by haker_k Share this post Link to post Share on other sites
poczta.pl 0 Report post Posted October 29, 2008 tak, niestety ta firma jest zle zorganizowana dodzwonic sie to jest cud nastepnie ktos cie gdzies przelaczy i nikt nie odbiera az spadnie polaczenie Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted October 29, 2008 Osobiście chyba tylko 2 razy ktoś zareagował na moje maile. O tym, że w kółko mam chwilowe kłopoty z pocztą na serwerze az.pl nie wspomnę bo szkoda nerwów. Share this post Link to post Share on other sites
k2n4 0 Report post Posted October 29, 2008 trzeba pisać od razu do Pani Dyrektor Share this post Link to post Share on other sites
bradiaga 29 Report post Posted October 29, 2008 I ja również od miesiąca czekam na poprawienie kilku rzeczy w panelu. Dodzwonić się nie jest trudno, odpowiadają kompetentne osoby ale sprawa nie jest załatwiona Za to strona i przychodzące maile są full-wypas Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 29, 2008 Teraz wystąpiłem o zwrot środków z panelu az na konto bankowe Napisałem im na czacie że olewają totalnie klienta i nie będę już korzystał z usług ;/ Zobaczymy teraz jak długo będą teraz przesyłać odpowiedz na moje zapytanie do księgowości, jeśli nie odezwą sie w ciągu 10h tak jak jest napisane napiszę do dyrekcji! Share this post Link to post Share on other sites
Paulinho 22 Report post Posted October 29, 2008 (edited) praktycznie każdy mój kontakt z az.pl to porażka. chyba tylko nie dają plamy gdy zapytasz ich która jest godzina :-) przykłady: - zadajesz konkretne pytanie a dostajesz odpowiedź (wygląda na formatkę ctrl + V) gdzie wychodzi na to, że nikt nie czytał pytania; - w każdym przypadku gdzieś przełączają, po dwa - trzy razy by w konsekwencji słyszę: napisze pan e-mail na adres pomoc@ i tak dalej Czasami mam wrażenie, ze są wynagradzani za ilość odpowiedzi a nie ich jakość. Zalecam dużo cierpliwości ale generalnie nie polecam Paulinho Edited October 29, 2008 by Paulinho Share this post Link to post Share on other sites
seba-zzdw 0 Report post Posted October 29, 2008 Wiesz to nie tylko w az livechaty w firmach sprzedających domeny to w ogóle tragedia Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted October 30, 2008 (edited) Teraz wystąpiłem o zwrot środków z panelu az na konto bankoweNapisałem im na czacie że olewają totalnie klienta i nie będę już korzystał z usług ;/ Zobaczymy teraz jak długo będą teraz przesyłać odpowiedz na moje zapytanie do księgowości, jeśli nie odezwą sie w ciągu 10h tak jak jest napisane napiszę do dyrekcji! Dzień dobry. Nie ma potrzeby pisać, zaglądam tu czasem ;-). Bardzo mi zależy, aby Pan dalej korzystał z naszych usług i okazał troszeczkę więcej cierpliwości. W związku z publicznym charakterem wypowiedzi, pokażę zapis chatu bez podania danych osobowych. W zapisanej rozmowie wyraźnie wskazał Pan na operacje w Panelu. Historia operacji wskazuje trzykrotne zamówienie opcji ze strony www.az.pl, nie z Panelu AZ.pl . Pracownik był miły, prowadził dialog. Pracownik upewniał się, starając się pomóc, w jakim przypadku wystąpił błąd. Zapewniany o błędzie w Panelu Az.pl , szukał potencjalnej przyczyny w Panelu Az.pl i zgłosił zdarzenie do programisty ( po rozmowie ). Złożył Pan zamówienie ze strony głównej www.az.pl , nie z Panelu. Jako formę zapłaty wybrał Pan przelew zwykły. Prawdopodonie zamierzał Pan wykorzystać środki z Panelu. Nie jest prawdą również brak śladu zamówienia z Az.pl w Panelu. Na liście faktur Pro Forma ( w Pana Panelu ), są trzy faktury potwierdzające trzykrotne złożenie zamówienia ze strony www.az.pl . Zażądał Pan zwrotu środków. W Pana liście o godzinie 13.48 jest tylko jedno zdanie: Date: Wed, 29 Oct 2008 13:48:01 +0100 Witam Proszę o cofnięcie środków(30.21zł netto) z panelu XXXXXX na konto bankowe w mBank'u : DANE XXXXXXXXXX Pana prośba została bardzo szybko spełniona. Mogę pochwalić naszego pracownika. Oto odpowiedż z godziny 18. Date: Wed, 29 Oct 2008 18:01:04 +0100 Dzień Dobry, zgodnie z nadesłaną prośbą, uprzejmie informuję o dokonanym zwrocie 37 zł brutto ( zaokrągliłem ) na Pana rachunek: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Zwrotu dokonałem również z Mbanku, w celu szybkiego zaksięgowania wpłaty po Pana stronie ;-). Środki już powinny być na Pana rachunku ;-). pozdrawiam serdecznie Obiecany chat z pracownikiem, bez danych Klienta celem chronienia danych osobowych. Dzień dobry! 2008-10-29 13:26:23 Klient witam 2008-10-29 13:26:29 pracownik AZ Witam 2008-10-29 13:26:46 Klient nie wiem dlaczego ale zamówiłem w panelu opcje na domene 2008-10-29 13:26:55 Klient i ani nie ma w rezerwowanych opcjach ani zrealizowanych 2008-10-29 13:27:03 Klient tak samo kiedyś było z domeną com 2008-10-29 13:27:22 pracownik AZ tylko domeny polskie podlegają rezerwacji 2008-10-29 13:27:30 Klient ok rozumiem 2008-10-29 13:27:35 Klient ale nie było zadnej proformy 2008-10-29 13:28:05 Klient popostu złozyłem zamowienie 2008-10-29 13:28:11 pracownik AZ proszę podać numer panelu 2008-10-29 13:28:12 Klient a zadnej ionformacji w panelu o tym nie ma 2008-10-29 13:28:21 Klient XXXXXX ( dane ukryte ) 2008-10-29 13:29:53 pracownik AZ w panelu można założyć opcję jeśli będzie on wcześniej zasilony 2008-10-29 13:30:24 Klient mam tam 30zżł netto 2008-10-29 13:32:33 pracownik AZ ostatnie zasilenie było dzisiaj, próbował Pan założyć opcję po zasileniu 2008-10-29 13:32:35 pracownik AZ ? 2008-10-29 13:33:08 Klient tak 2008-10-29 13:33:19 Klient ale wogle nie mawogle tej usuługi w panelu jako zamowionej 2008-10-29 13:33:32 Klient i jak ja kmam ja zrealizowac 2008-10-29 13:34:02 pracownik AZ poprzez Załóż opcję na domenę 2008-10-29 13:34:27 Klient ale robiłem tak 2008-10-29 13:34:35 Klient tak samo było zdomena com 2008-10-29 13:34:52 Klient nie mogłem za nia zapłacic ze srodkuów w panelu 2008-10-29 13:34:59 Klient tylko przez mtransfer 2008-10-29 13:35:09 pracownik AZ jeśli Panel był zasilony, to opcja powinna się założyć 2008-10-29 13:35:21 Klient ale nie ma 2008-10-29 13:35:57 Klient ja nie wiem czy Pani rozumie, ale jesli zamawiam jakaś usugę to nie mogę zapłacic za nia ze środków z panelu 2008-10-29 13:45:42 Klient Proszę o odesłanie środków z panelu az.pl na konto bankowe 2008-10-29 13:46:11 Klient jeśli Pani nie umie pomóc to musze zrezygnować z Państwa usłóg 2008-10-29 13:46:28 Klient usług 2008-10-29 13:47:19 pracownik AZ proszę napisać w tej sprawie na ksiegowosc@az.pl, czy pojawiał sie Panu jakiś komunikat przy próbie założenia opcji' 2008-10-29 13:48:03 Klient zaden 2008-10-29 13:48:35 Klient nie umiem sie z Pania dogadac więc wole napsiac o cofnięcie mi środków 2008-10-29 13:50:31 pracownik AZ tak jak pisałam, jeśli Panel jest zasilony, i opcja jest zakładana na inne dane niż domena, nie powinno byc problemu, dlaczego w tym przypadku były trudności, leży to już w kwestii programisty 2008-10-29 13:50:43 pracownik AZ zgłoszę oczywiście to 2008-10-29 13:50:53 pracownik AZ moze Pan złożyć zamówienie na opcję 2008-10-29 13:51:09 pracownik AZ ze strony głównej i poprosić o pobranie środków 2008-10-29 13:53:10 Klient piszę własnie do księgowości o cofniecie środków na konto bankowe, nie lubie być olewany i to jest wszyko na ten temat, 2008-10-29 13:53:40 Klient A JESLI jest zw iny programistuto ja go nie zatrudniałem wiec to Państo powinno miec do niego pretensje nie ja 2008-10-29 13:54:36 Klient totalnie o;lewacie swoich klientów i yło juz o tym tez gdzies pisane Boldowane są ciekawsze fragmenty rozmowy, opisane na wstępie mojej wypowiedzi. Pracownik zapewniany o błędzie w Panelu, odpowiada kulturalnie, pomimo zrywania grzeczności dialogu. Dopiero pomoc programisty wyjaśniła nieco inny przebieg zdarzeń. Sprawę proponuję potraktować jako nieporozumienie i zamknąć temat. Jeżeli ktoś nie otrzymał odpowiedzi, bardzo proszę napisać do mnie, na adres apulkiewicz@az.pl . Szybko wyjaśnię, sprawdzę i pomogę ;-). Bardzo dbamy i kontrolujemy każdy list. Szybkość odpowiedzi. Pracownicy naprawdę się starają. Wątek jest ciekawy, ponieważ pokazuje złożoność wielu operacji. Bardzo proszę użytkowników, borykających się z utrudnieniami, o szczegółowe opisanie problemu. Proszę o cierpliwość ( zgodnie z przysłowiem "Cierpliwość niweluje góry" ) i szacunek dla drugiego człowieka, naprawdę starającego się pomóc. Precyzyjne informacje pozwalają szybko rozwikłać najtrudniejszy kłopot ;-). Pogody ducha, życzę jak zawsze ;-). Ania Pulkiewicz Dyrektor Az.pl Edited October 30, 2008 by Anna Pulkiewicz Share this post Link to post Share on other sites
seller 0 Report post Posted October 30, 2008 Ten dialog pokazuje tylko jak nieskuteczna jest próba komunikacji z kimś kto jest nastawiony na to, że zrobiono mu krzywdę, a nie na to, żeby rozwiązać problem i podać wszystkie jego przyczyny. Również apeluję o odrobinę cierpliwości i ochłodzenie gorących głów Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 30, 2008 (edited) Czemu Pani z az.pl nie opisała że pracownik przerywał rozmowę? dwa razy zostałem rozłączony? o tym nic nie ma w Pani wpowiedzi? + za to tej firmie że chociaż księgowość wywiązuje sie ze swoich czynności i dostałem bardzo szybko odpowiedz na e-maila. A opcję już wolę założyć na stronie Active24 może jest drożej ale bardzo przyjemna i szybka pomoc Edited October 30, 2008 by haker_k Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted October 30, 2008 Czemu Pani z az.pl nie opisała że pracownik przerywał rozmowę? dwa razy zostałem rozłączony? o tym nic nie ma w Pani wpowiedzi? Pracownik przerwał, czy może złośliwość rzeczy martwych czyli problem z łączem? Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted October 30, 2008 Czemu Pani z az.pl nie opisała że pracownik przerywał rozmowę? dwa razy zostałem rozłączony? o tym nic nie ma w Pani wpowiedzi? + za to tej firmie że chociaż księgowość wywiązuje sie ze swoich czynności i dostałem bardzo szybko odpowiedz na e-maila. Różne są przyczyny utraty połączenia. Pracownik nie rozłącza się celowo, czy to w chat czy rozmowie telefonicznej. Zapewniam, że rozłączenie nie było celowe. Dziękuję za + ;-) pozdrawiam Ania Pulkiewicz Dyrektor Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 30, 2008 Jeśli pierwszy raz rozmowa została przerwana to myślałem że jest to spowodowane łączem internetowym albo z mojej strony albo ze strony firmy az.pl. Za drugim razem już byłem przekonany że nie jest to odłącza internetowego, ponieważ po pierwszej wiadomości wysłanej znowu zostałem rozłączony! Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted October 30, 2008 Jeśli pierwszy raz rozmowa została przerwana to myślałem że jest to spowodowane łączem internetowym albo z mojej strony albo ze strony firmy az.pl.Za drugim razem już byłem przekonany że nie jest to odłącza internetowego, ponieważ po pierwszej wiadomości wysłanej znowu zostałem rozłączony! Pracownik, na informację o wycofaniu środków, dalej próbował Panu pomóc: jeśli Pani nie umie pomóc to musze zrezygnować z Państwa usłóg 2008-10-29 13:46:28 Klient usług 2008-10-29 13:47:19 pracownik AZ proszę napisać w tej sprawie na ksiegowosc@az.pl, czy pojawiał sie Panu jakiś komunikat przy próbie założenia opcji' nie rozłączył się naprawdę ;-), prawdopodnie wiercenia Panów zakładających nowe szybsze łącza do Internetu mogły chwilowo utrudnić korzystanie usługi CHAT. Zdecydowaliśmy się na nowe, dużo szybsze łącza aby jeszcze szybciej odpowiadać i rozwiązywać zapytania naszych Klientów. Czasem tak po prostu bywa, bardzo rzadko, ale jednak. Proszę przyjać zapewnienia o braku celowości takiego działania. To nie jest wina Az.pl i braku szacunku do Pana. Zapewne, każdy użytkownik Internetu z róźnymi, podobnymi sytuacjami się spotyka. Proszę nie doszukiwać się próby nie udzielenia pomocy ;-) a wręcz przeciwnie. pozdrawiam Ania Pulkiewicz Dyrektor Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 30, 2008 Otrzymałem taką wiadomość na PW: W razie pytań bądź wątpliwości proszę o kontakt bezpośrednio ze mną pod adresem: apulkiewicz@az.pl. Zawsze chętnie służę pomocą. pozdrawiam serdecznie Ania Pulkiewicz Dyrektor Az.pl Szanuję za to Panią dyrektor z firmy az.pl że tak szybko zareagowała na temat na forum. Więc uważam sprawę za zamkniętą. Share this post Link to post Share on other sites
danlis 0 Report post Posted October 30, 2008 Pani Anno, miałem nie poruszać tego na forum, ale niestety nie mogę, zatem: niestety prawdą jest, że chyba niektórzy pracownicy nie czytają tego, co się do nich pisze, a także nie raczą poprawić ewidentnych błędów w panelu. Dowód? Proszę - oto zapis korespondencji z kimś, kto sie podpisał jako "Zastępna kierownika działu domen, M. Z." (w mailu podał imię i nazwisko zamiast inicjałów). Pierwszy email wysłany przez mnie 7 października 2008, 11:54:24 [...]1 października kilkanaście minut po północy zarejestrowałem w panelu XXXXX trzy domeny: (tu lista domen) W panelu jednak te domeny mają datę rejestracji 2008.09.30 - proszę o skorygowanie tej informacji. Druga sprawa - kiedy mogę się spodziewać wystawienia faktury za rejestracje tych domen? Oczywiście mam nadzieję, że data będzie 1.10.2008 czyli wtedy, kiedy faktycznie dokonałem transakcji zasilenia panelu i rejestracji domen. [...] Przyszła odpowiedź 8 października 2008, 08:30:29: Witam,Domeny są bezpośrednio rejestrowane w bazie NASK. Nie możemy więc w żaden sposób zmienić daty utworzenia poszczególnych domen. Faktury zostaną wystawione zgodnie z datą rejestracji domen. Pozdrawiam serdecznie: Ponownie zatem napisałem 8 października 2008, 09:32:20: to jeszcze raz:1. domeny w nask są z datą prawidłową - 1 października; 2. u Was w panelu z datą BŁĘDNĄ - 30 września. 3. transakcję wykonałem 1 października, zatem proszę o korektę daty w panelu. Dostałem odpowiedź po dwóch dniach 10 października 2008, 09:14:15: Witam,Powtórzę raz jeszcze Domeny są bezpośrednio rejestrowane w bazie NASK. Nie możemy więc w żaden sposób zmienić daty utworzenia poszczególnych domen. Zamówienie złożył Pan 30 września ale NASK zarejestrował te domeny 1 października zgodnie ze swoim okresem rozliczeniowym /domeny nie mogłyby być rozliczone we wrześniu bo to były ostatnie minuty miesiąca dlatego zapewne taka data/. Faktury zostaną wystawione zgodnie z datą rejestracji domen czyli na 1 października. Pozdrawiam serdecznie: Niestety nie wytrzymałem i zadzwoniłem do tego "zastępcy kierownika" i wytłumaczyłem, że nie składałem zamówienia we wrześniu, tylko w październiku, co napisałem w pierwszym i drugim emailu itp., choć przez cały czas zastanawiałem się czy on sobie ze mnie jaja robi? Bo patrząc na moje zgłoszenie co właściwie powinienem tłumaczyć? Kilka dni później wysłałem ponownie list, ponieważ NIC się nie zmieniło, 14 października 2008, 11:34:27: w rozmowie telefonicznej w piątek wyjaśniłem, że jednak nie ja sięmylę, ale to u Was w panelu data jest inna od faktycznej, czyli mówiąc krótko "Wasz panel kłamie" (domeny NIE kupiłem we wrześniu, jak twierdzi panel, ale w październiku, co jest potwierdzone w NASK). Czy uda się tę datę zmienić? Czy mam przyjąć, że ten błąd już będzie na zawsze? A drugie: mija 14. dzień od momentu zapłacenia za te domeny - faktury VAT nadal NIE mam w panelu. Nieśmiało się o nią upominam - w ciągu 7 dni jesteście Państwo zobowiązaniu taką fakturę wystawić. Mija dzień 14, a faktury brak. Do dzisiaj, 30-go października NIE zostały poprawione dane w moim panelu. Faktury się zjawiły, ale po 14 dniach. Na resztę informacji z mojego listu niestety nie dostałem odpowiedzi. I poważnie, nie mam nawet siły komentować czytania ze zrozumieniem u "pana zastępcy, M.", a także bzdur typu "domeny nie mogłyby być rozliczone we wrześniu"... Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted October 30, 2008 A ja na AZ prawie nie narzekam. Miałem ostatnio problem z tastingiem, nie mogłem wrzucić 2 domen na testy bo miałem komunikat że już je testowałem. Zgłosiłem błąd i programista szybko go znalazł i naprawił. Fajnie by było, żeby wymyślili sposób na usuwanie nieaktualnych rezerwacji. Wkurza mnie jak muszę brodzić po kolana w starych rezerwacjach, które już dawno ktoś inny zarejestrował albo z rezerwacji których się wyleczyłem Aha i skoro tu jest na forum szefostwo AZ to mam jeszcze mały postulat w sprawie PayPal. Ciężko się pogodzić z faktem, iż teoretycznie natychmiastowa płatność PP księgowana jest dopiero po 24h. Poza tym nie ma się do czego przypiąć. Oby tak dalej Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted October 30, 2008 Poza tym nie ma się do czego przypiąć. Oby tak dalej Czasami nie odpisują na maile. Ale mają jeden zdecydowany plus jak dla mnie. Bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze panel (przynajmniej jak dla mnie). Tylko jakby nie te ceny przedłużeń Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 30, 2008 Czasami nie odpisują na maile. Ale mają jeden zdecydowany plus jak dla mnie. Bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze panel (przynajmniej jak dla mnie). Tylko jakby nie te ceny przedłużeń Tu masz rację że panel jest bardzo przyjemny i co do przedłużeń też sie zgadzam Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted October 30, 2008 Szanujcie rejestratora swego, bo możecie mieć gorszego co do minusów, to w panelu nie ma hurtowej zmiany DNS a to rzecz niezbędna. Obawiam się także, że przedłużenia w az.pl od nowego roku będą niewiele tańsze, tak pewnie koło 80zł brutto a to nie jest tanio Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted October 30, 2008 w panelu nie ma hurtowej zmiany DNS właśnie to jest niezbędne, hurtowa zmiana dns i przekierowań oraz hurtowa rezerwacja AZ stara się poprawić swoje usługi, a to bardzo istotne Share this post Link to post Share on other sites
danlis 0 Report post Posted October 30, 2008 w panelu nie ma hurtowej zmiany DNS a to rzecz niezbędna. Znaczy masz na myśli to co jest tu: https://nask.az.pl/produkcyjny/DnsEditBulk.do ? No to jest Share this post Link to post Share on other sites
haker_k 0 Report post Posted October 30, 2008 Może kiedy Pani dyrektor przeczyta post na temat hurtowej zmiany DNS w tym temacie to może coś sie zmieni Osobiście też jestem za prowadzeniem takie usługi Share this post Link to post Share on other sites
bradiaga 29 Report post Posted October 30, 2008 Szanujcie rejestratora swego, bo możecie mieć gorszego co do minusów, to w panelu nie ma hurtowej zmiany DNS a to rzecz niezbędna. Ale za to w czasie hurtowej rejestracji możesz ustawić dowolne dns-y. Jak się nie zapomni to sprawa bardo przyjemna:) Share this post Link to post Share on other sites