Radek1980 14 Report post Posted November 6, 2008 (edited) Dear Sedo Customer, This email is in regards to your domain names parked with Sedo?s parking program. Upon reviewing your account, our quality management department found that a large portion of your traffic does not convert for our advertising provider, and is therefore ineligible for Sedo?s parking program. Therefore, your domain names have been blocked from our parking program, your parking revenue has been withheld, and your Sedo account has been closed pending further review. If you have any questions regarding this decision please let us know. We will be happy to assist you. Best regards, Your Sedo Team Postanowiłem na miesiąc czasu przepiąć 3 nazwy domen z Namedrive do Sedo i sprawdzić czy tam będą lepiej zarabiać, niestety dziś w 4 dniu mojego testowania dostałem takiego oto maila jak powyżej Czy dobrze zrozumiałem, że ludzikom z Sedo nie spodobało się, że duża porcja ruchu na domenach nie generuje dla nich zysków i postanowili mnie po 4 dniach kopnąć w tyłek (zablokowali mi konto) ? Domeny przez te 4 dni zarobiły 2 Euro, jedna miała ponad 30% CTR (kilkadzisiąt kliknięć po 0,02 euro), druga nazwa miała bodajże 10% CTR (ale za to kliknięcia po 0,10-0,20 euro) nad trzecią domeną (wpo.pl) dopiero pracowałem - bawiłem się w optymalizację - bo miała 200 odsłon i tylko 2 klinkięcia - no ale wiadomo, to jest literówka portalu wp.pl więc kliknalność na takich domenach z reguły jest słaba. Czy mam rozumieć, że polityka Sedo tak właśnie wygląda? Kilka dni i jak domena nie ma wysokiego CTR to ci całe konto blokują? Może mi ktoś to wytłumaczyć? Dziękuję Edited November 7, 2008 by Radek (Brewka) Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted November 6, 2008 Czy mam rozumieć, że polityka Sedo tak właśnie wygląda? Kilka dni i jak domena nie ma wysokiego CTR to ci całe konto blokują? Polityka Sedo zazwyczaj wygląda nieco inaczej - domeny zarabiają przez cały miesiąc i dopiero w dniu wypłaty następuje blokada konta (wypłaty oczywiście nie otrzymujesz). Do tego można również dodać support który nie odpowiada na maile. W moim przekonaniu Sedo = Share this post Link to post Share on other sites
ams 14 Report post Posted November 7, 2008 Może mi ktoś to wytłumaczyć? Dziękuję Napisz do Kamili. W październiku dostałem identycznego maila, po interwencji konto zostało odblokowane, przeproszono i zwrócono kasę. Podanym powodem blokady było to, że konto zarejestrowane jest na adres w USA, a loguję się na nie z Polski. Ale faktycznie nie jest to miłe z ich strony. a. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted November 7, 2008 Podanym powodem blokady było to, że konto zarejestrowane jest na adres w USA, a loguję się na nie z Polski. Absurdy jak w PayPalu... Share this post Link to post Share on other sites
Radek1980 14 Report post Posted November 7, 2008 (edited) No więc napisałem do Sedo z zapytaniem co było powodem zamknięcia konta i dostałem odpowiedź: Hello Mr. Brewka, Unfortunately your account has been closed due to an error. We have reopened your account today and sent you a password recovery email. We apologize for the inconvenience we may have caused and thank you for your understanding. With kind regards ... hmm chyba jednak nie skorzystam ponownie z ich usług Edited November 7, 2008 by Radek (Brewka) Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted November 7, 2008 Błędy się zdarzają, a odrobina wyrozumiałości nie zaszkodzi - w końcu nikt nie jest idealny. Share this post Link to post Share on other sites
Hahmed 0 Report post Posted March 11, 2009 Błędy się zdarzają, a odrobina wyrozumiałości nie zaszkodzi - w końcu nikt nie jest idealny. Polecam lekture mojej historii tutaj Share this post Link to post Share on other sites