Saint 33 Report post Posted November 25, 2008 Dziś dowiedziałem się że w serwerach www proponowanych przez firmę, która ponoć tak ochoczo określa się miałem "hosting numer 1 w Polsce" aby dodać domenę zarejestrowaną u innego rejestratora niż Home.pl trzeba wysłać ich listę mailem ponieważ nie przewidziano takiej funkcjonalności w tym "idealnym" panelu, ale to nie wszystko zapisów o takiej konieczności nie ma też w regulaminie, a dlaczego? "taka informacja nie jest zawarta w regulaminie ponieważ nie jest zwiazana z oferowanymi funkcjami usług w naszej sieci". Do wszystkiego należy dodać, że po pytaniu gdzie można dodać do dns-ów domenę zarejestrowaną w innej formie od razu pada propozycja przeniesienia jej do Home.pl co moim skromnym zdaniem jest naganne!!! Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted November 25, 2008 Do wszystkiego należy dodać, że po pytaniu gdzie można dodać do dns-ów domenę zarejestrowaną w innej formie od razu pada propozycja przeniesienia jej do Home.pl co moim skromnym zdaniem jest naganne!!! Jak dzwoniłem do Netartu (naiwny) z pytaniem czy może wiedzą kto założył opcję na domenę gasnącą na dniach, to konsultantka ze stoickim spokojem wytłumaczyła mi, iż ta wiedza nie jest mi do niczego potrzebna bo przecież za chwilę przedłużę domenę za 122zł i żaden internauta mi domeny nie zabierze Domenę opłaciłem, wziąłem authinfo i od tej pory z Netartem wiąże mnie już tylko jeden z moich hostingów Czuję że żyję Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted November 25, 2008 Widać bezmiar idiotyzmu nie dotyczny jedynie Home.pl Share this post Link to post Share on other sites
pavka 0 Report post Posted November 25, 2008 (edited) Panel z HOME-a jest prosty i przejrzysty dlatego dobry dla początkujących. Jeśli brakuje funkcjonalności to livechat i robią to od ręki. Ja bym to nazwał malutkim minusem tak jak minusem jest cena plusik natomiast jeśli chodzi o niezawodność i szybkość reakcji na Twoje zapytania i problemy, tak samo z awaryjnością a raczej jej brakiem (serwery pracują naprawdę nieprzerwanie)* - również plusik. * - na podstawie własnych doświadczeń Edited November 25, 2008 by pavka Share this post Link to post Share on other sites
seba-zzdw 0 Report post Posted November 26, 2008 za taką cene spodziewał bym się czegoś lepszego... Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted November 26, 2008 Widać bezmiar idiotyzmu nie dotyczny jedynie Home.pl Oj nie tylko, w RejestracjaDomen.pl, gdzie mam kilka domenek, dzwonia normalnie do klienta sami z zapytaniem, czy przedluza domene (ma to miejsce kilka-kilkanascie dni zanim domena wygasnie). Gdy tylko odebralem taki telefon, to grzecznie odpowiadzialem, ze niestety, na kase nie maja co liczyc, bo wlasnie przenosze moja ostatnia juz od nich domene za pomoca opcji Aha, a w Home.pl faktury wciąż przychodzą w formie drukowanej... to pewnie ich kampania spoleczna w ramach ochrony klimatu i zachowania drzewostanu. Jakby nie bylo mozliwosci zamowienia (w razie potrzeby) faktur on demand z panelu (nawet za drobna oplata) Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted November 26, 2008 Szczytem szczytów jest to, że się szczycą całodobową pomocą techniczną, która nie działa całą dobę. Właśnie przed chwilą próbowałem trzykrotnie. Share this post Link to post Share on other sites
xtr 3 Report post Posted November 26, 2008 Dziś dowiedziałem się że w serwerach www proponowanych przez firmę, która ponoć tak ochoczo określa się miałem "hosting numer 1 w Polsce" aby dodać domenę zarejestrowaną u innego rejestratora niż Home.pl trzeba wysłać ich listę mailem ponieważ nie przewidziano takiej funkcjonalności w tym "idealnym" panelu Tak, zlecasz to wieczorem, myślisz że rano będzie w panelu. Wstajesz a tam mail od home.pl. "Proszę podać pierwszy, drugi i piąty znak hasła celem weryfikacji" W nazwa.pl jest tak samo Należy wysłać mail (z konta mailowego podanego w panelu klienta) z prośbą o dodanie domeny do serwera. Tutaj działają błyskawicznie i nie wymagają podawania znaków hasła. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted November 26, 2008 Tak, zlecasz to wieczorem, myślisz że rano będzie w panelu. Wstajesz a tam mail od home.pl. "Proszę podać pierwszy, drugi i piąty znak hasła celem weryfikacji" Jeśli już raz się to przerobi, to później nie ma problemu. Osobiście załatwiam to przez LiveChat - Pani/Pan pyta: nazwa konta, jaka domena, literki z hasełka i domena w panelu. Jest wiele poważniejszych problemów - wiem, że jak na XXI wiek powinno być inaczej ale nie przesadzajcie Share this post Link to post Share on other sites
netkurier 7 Report post Posted November 26, 2008 Oj nie tylko, w RejestracjaDomen.pl, gdzie mam kilka domenek, dzwonia normalnie do klienta sami z zapytaniem, czy przedluza domene (ma to miejsce kilka-kilkanascie dni zanim domena wygasnie). Gdy tylko odebralem taki telefon, to grzecznie odpowiadzialem, ze niestety, na kase nie maja co liczyc, bo wlasnie przenosze moja ostatnia juz od nich domene za pomoca opcji A ja mam w Consulting Service (rejestracjadomen.pl, hrd.pl) większośźć moich domen i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowlony z obsługi. Dzwonią do mnie owszem, ale dopiero jak domena wygasa - nawet ostatnio pytali czy życzę sobie żeby mi tak przypominali telefonicznie gdy domeny już wygasają. Share this post Link to post Share on other sites
pitreq 4 Report post Posted November 26, 2008 ja kiedys korzystalem z rejestracjadomen.pl, teraz wiekoszosc w domenytanio oraz troche w dropped.pl i az.pl... Ostatnio na szczescie jedna z moich dwoch domen z nazwa.pl wytransferowalem juz a na druga mam opcje wiec pozbede sie tego problemu... Z netart nie wiarze mnie juz prawie nic i bardzo sie z tego ciesze Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted December 2, 2008 Oj nie tylko, w RejestracjaDomen.pl, gdzie mam kilka domenek, dzwonia normalnie do klienta sami z zapytaniem, czy przedluza domene (ma to miejsce kilka-kilkanascie dni zanim domena wygasnie). Gdy tylko odebralem taki telefon, to grzecznie odpowiadzialem, ze niestety, na kase nie maja co liczyc, bo wlasnie przenosze moja ostatnia juz od nich domene za pomoca opcji dokładnie tak samo rozstałem się z RD informując o powodach takiej decyzji - i od razu mi ulżyło - to była po prostu tragedia... Share this post Link to post Share on other sites
xtr 3 Report post Posted December 2, 2008 Dzisiaj wysyłałem wniosek o kody authinfo w OVH.pl dla około 30 domen .pl Należało wypełnić 30 razy ten sam formularz podając domenę, powód i przyszłego registrara. Na każdym wniosku musi być data, miejscowość i podpis. Pani w infolinii powiedziała że nie ma możliwości inaczej (w home.pl przy cesji można dodać załącznik z wypunktowaną listą pozostałych domen a wniosek wygenerować tylko do jednej). Do tego wszystkiego dołączyć dokumenty firmy i skan dowodu osobistego. Jak pójdzie gładko przyślę im około 2 kilogramową paczkę po pozostałe 200 Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted December 2, 2008 (edited) Dzisiaj wysyłałem wniosek o kody authinfo w OVH.pl dla około 30 domen .pl Należało wypełnić 30 razy ten sam formularz podając domenę, powód i przyszłego registrara. Na każdym wniosku musi być data, miejscowość i podpis. Pani w infolinii powiedziała że nie ma możliwości inaczej (w home.pl przy cesji można dodać załącznik z wypunktowaną listą pozostałych domen a wniosek wygenerować tylko do jednej). Do tego wszystkiego dołączyć dokumenty firmy i skan dowodu osobistego. Jak pójdzie gładko przyślę im około 2 kilogramową paczkę po pozostałe 200 To ja bym poprosił w drodze rewanżu o zwrot na piśmie dla każdej domeny osobno na oddzielnej kartce i z podpisem zarządu, a także o kopie notarialne poświadczone dokumentów firmy, dowodów tożsamości zarządu spółki i poświadczenia, że mają akredytacje Nasku Edited December 2, 2008 by Saint Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 2, 2008 Oj nie tylko, w RejestracjaDomen.pl, gdzie mam kilka domenek, dzwonia normalnie do klienta sami z zapytaniem, czy przedluza domene (ma to miejsce kilka-kilkanascie dni zanim domena wygasnie). Gdy tylko odebralem taki telefon, to grzecznie odpowiadzialem, ze niestety, na kase nie maja co liczyc, bo wlasnie przenosze moja ostatnia juz od nich domene za pomoca opcji No ale co się dziwisz, przecież chcą wiedzieć na co zakładać opcję, a co sobie można odpuścić (patrz temat dot. airway.pl). Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted December 2, 2008 No ale co się dziwisz, przecież chcą wiedzieć na co zakładać opcję, a co sobie można odpuścić (patrz temat dot. airway.pl). WŁAśnie odświeżyłem sobie ten temat dot. airway.pl i rzeczywiście, tez kilka razy zauwazyłem, że coś nie tak się dzieje z niektórymi domenami u nich (a rezerwuje sobie wiele domen własnie w RD, ktore ewentualnie potem spadaja). Ale nie chce sie zaglebiac w to, poza tym, ze niestety, praktyka rejestracji na siebie spadajacych domen swoich klientow godna pochwalenia nie jest. (patrz sprawa YummyDomains.com rejestratora Tucows.com). Tam w temacie o airway.pl pada stwierdzenie, ze przeciez dealer samochodow tez ma lepsze dojscie do auta i moze wybrac lepszy model (czy jakos tak bylo sformulowane). Tylko ze klient ma do wyboru szereg roznych modeli, a jak nie bedzie, to pojdzie do drugiego dealera tej marki i znajdzie swoj ulubiony kolor czy parametry techniczne. A tutaj mowimy o jednej unikalnej domenie i wiecej takiej samej o takim adresie nie ma. Wiecej tego nie cche kontynuopwac, bo sie temat rozmywa. Conclusio: W sumie jednak niech sobie dzwonia do klientow, dla mnie taki telefon jest po prostu "przeszkadzajką" ale ci co nie siedza w domenach, tylko maja jedna, dwie firmowe domeny lub rejestruja okazjonalnie, to dla nich moze byc ulatwieniem takie przypomnienie. Share this post Link to post Share on other sites