DESiGNER 34 Report post Posted May 20, 2009 Wysłałem 2 maile z zapytaniem do firmy az odnośnie moich domen . Zero odzewu .Dziś widzę iż coś ich strona www nie działa . Wiecie coś o tym ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 20, 2009 Główna nie działa, ale panel działa. Share this post Link to post Share on other sites
zakręcony 0 Report post Posted May 20, 2009 nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś kontakt z nimi nie należał do ich mocnej strony Share this post Link to post Share on other sites
PeJot 0 Report post Posted May 20, 2009 Odpowiedź na maila otrzymałem po 2 dniach. Jak dla nich to i tak dobrze. Najdłużej 6 dni czekałem bodajże. Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted May 21, 2009 Wygląda na to, że AZ wyjechało już na wakacje, skoro nie odpowiadają na maile. A w mailu informują: "W trosce o dobrą, wzajemną komunikację i współpracę, odpowiedź na zgłoszenie zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 10 godzin roboczych." chyba, że chodzi o 10 dni roboczych Share this post Link to post Share on other sites
zakręcony 0 Report post Posted May 21, 2009 jeżeli pracują 1h dziennie to nawet ma sens Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted May 22, 2009 Dziś dopiero otrzymałem odpowiedź . Po 6 dniach... Ja dziękuje za takiego rejestratora . Dobrze że już tam nie mam domen . Dla ciekawostki dodam iż authinfo domeny w AZ nie przysługuje do transferu domeny do innego rejestratora wraz ze zmianą danych tylko poprzez cesje . Paranoja .W takim razie po co ten authinfo Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 22, 2009 Dla ciekawostki dodam iż authinfo domeny w AZ nie przysługuje do transferu domeny do innego rejestratora wraz ze zmianą danych tylko poprzez cesje . Paranoja .W takim razie po co ten authinfo To tak jakbyś miał pretensję że nie możesz przerejestrować samochodu znając tylko jego numer nadwozia. ;-) Authinfo służy właśnie do transferu, do zmiany abonenta służy cesja. Nie wierzysz, to pytaj w NASK. Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted May 22, 2009 To tak jakbyś miał pretensję że nie możesz przerejestrować samochodu znając tylko jego numer nadwozia. ;-)Authinfo służy właśnie do transferu, do zmiany abonenta służy cesja. Nie wierzysz, to pytaj w NASK. Auto to akurat inny przykład . Tylko dlaczego jak nabywałem domenę poprzez authinfo .transferowałem ją sobie do home to odrazu było przypisanie moich danych ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 22, 2009 Auto to akurat inny przykład . Tylko dlaczego jak nabywałem domenę poprzez authinfo .transferowałem ją sobie do home to odrazu było przypisanie moich danych ? Zasadniczo to zależy od tego co przy tym transferze podpisywałeś (akceptowałeś stawiając ptaszek ;-), bo samo takie przepisanie "bez niczego" nie jest zgodne z zasadami NASK. Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted May 22, 2009 Niepokoi mnie to odrobinkę, że Pani Dyrektor nie reaguje, bo zazwyczaj przy okazji podobnych tematów zawsze był odzew. Może jest na urlopie i przez to ekipa z AZ wrzuciła troszkę na luz? Share this post Link to post Share on other sites
Jaca869 4 Report post Posted May 22, 2009 Dla ciekawostki dodam iż authinfo domeny w AZ nie przysługuje do transferu domeny do innego rejestratora wraz ze zmianą danych tylko poprzez cesje . Paranoja .W takim razie po co ten authinfo Ale o co chodzi? Przecież te zasady są jasne i klarowne... Ponadto zawsze możesz przetransferować domenę do dropped.pl, w tym wypadku o ile się nie mylę zmienią się bez konieczności Cesji papierowej dane właściciela domeny. Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted May 22, 2009 Dziś dopiero otrzymałem odpowiedź . Po 6 dniach... Dzień dobry ;-)) Nigdzie nie wyjechaliśmy na wakacje a szkoda ;-). Wręcz przeciwnie, w ubiegłym tygodniu wykonaliśmy cieżką pracę poprawy kontaktów, zakończoną powodzeniem. Rozmawialiśmy z Designerem na GG, przed chwileczką. Designer wysłał list na niepoprawny i nigdzie niepublikowany adres: domeny@az.pl ( zamiast domena@az.pl ). Subject: Problem z transferem domen Date: Tue, 19 May 2009 16:50:28 +0200 Wysłaliśmy odpowiedź: Date: Thu, 21 May 2009 16:10:12 +0200. Czyli nie 6 dni, a 2 , nie minęło też 10 godzin roboczych. Dziękuję Designerowi za pomoc w wyjaśnieniu sytuacji z Panem Albertem. pozdrawiam wszystkich serdecznie Ania Pulkiewicz Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
seller 0 Report post Posted May 22, 2009 Nigdzie nie wyjechaliśmy na wakacje a szkoda ;-).Wręcz przeciwnie, w ubiegłym tygodniu wykonaliśmy cieżką pracę poprawy kontaktów, zakończoną powodzeniem. A propos zmiany kontaktów, o co w tym chodzi i dlaczego dostaję maile w rodzaju: Ponizsze dane zostaly wpisane do glownego rejestru domeny .pl przez AZ.pl Sp.J. Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa, ktoremu zleciles obsluge swoich danych. Ta informacja zostala wyslana automatycznie. NIE ODPOWIADAJ na nia. Jesli masz jakies pytania, skontaktuj sie z AZ.pl Sp.J. Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa, ktory obsluguje Twoje dane. Po pierwsze nie wiadomo o jaką domenę w każdym przypadku chodzi bo jest podany tylko numer id, który nic nie mówi, a po drugie nie lubię nie wiedzieć dlaczego ktoś grzebie w kontaktach moich domen. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 22, 2009 Po pierwsze nie wiadomo o jaką domenę w każdym przypadku chodzi bo jest podany tylko numer id, który nic nie mówi, a po drugie nie lubię nie wiedzieć dlaczego ktoś grzebie w kontaktach moich domen. Wprawdzie nie jestem z AZ, ale się wtrącę, bo to nie dotyczy li tylko AZ, i powiem że takie komunikaty wynikają z obowiązku okresowej kontroli (przeprowadzanej przez partnerów) prawidłowości danych wpisanych przez użytkowników do kontaktów (identyfikatorów), niezależnie czy przypisanych do domen czy też nie. W miarę możliwości dane te są poprawiane bezpośrednio (np. jeśli w kontakcie brakuje numeru ulicy, ale jest on rejestratorowi znany np. z danych do faktur; albo jeśli są jakieś oczywiste literówki), czasem użytkownik proszony jest o poprawienie danych we własnym zakresie, a czasem, jeśli dane są ewidentnie fałszywe, a do kontaktu nie jest przypisana żadna domena, takie kontakty są po prostu kasowane. Stąd od czasu do czasu biorą się tego typu wiadomości. Dodam jeszcze, że zgodnie z regulaminem, abonent domeny zobowiązuje się do podawania zawsze prawdziwych i aktualnych danych. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Guest smg Report post Posted October 11, 2009 To już jest których raz z kolei, że nie da się testować domen przez weekend. Ehhh... Już nawet nie piszę o rezerwacji domeny.... Share this post Link to post Share on other sites
Anna Kur 0 Report post Posted October 13, 2009 Dzień Dobry! Uprzejmie przepraszamy za drobne problemy w zeszły weekend. Teraz wszystkie usługi działają prawidłowo. pozdrawiam serdecznie Ania Kur Dyrektor Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
Guest smg Report post Posted October 13, 2009 Dzień Dobry! Uprzejmie przepraszamy za drobne problemy w zeszły weekend. Teraz wszystkie usługi działają prawidłowo. pozdrawiam serdecznie Ania Kur Dyrektor Az.pl To nie było tylko w zeszły weekend, bo już interweniowałem w tej sprawie na czacie w poniedziałek rano jakiś czas temu. Zróbcie jakiś support weekendowy, bo tam nie ma do kogo otworzyć gęby przez weekend. Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted November 22, 2009 (edited) mam problem z edycją serwerów DNS w az.pl - nie udało się zaparkowac domen na ND czy sedo, oto jaki mam komunikat w az: Informujemy, iż NASK wyłączył weryfikację DNS dla domen .pl. Prosimy o szczególną uwagę przy wpisywaniu nazw DNS oraz o odpowiednie skonfigurowanie rekordów na serwerach DNS. Naruszenie zasad zarządzania danymi/Serwer nazw do dodania jest już przypisany do domeny Ktoś wie o co chodzi? Edited November 22, 2009 by monty Share this post Link to post Share on other sites
VisaCardCredit 0 Report post Posted November 29, 2009 Dzień Dobry! Uprzejmie przepraszamy za drobne problemy w zeszły weekend. Teraz wszystkie usługi działają prawidłowo. pozdrawiam serdecznie Ania Kur Dyrektor Az.pl Jest godzina 04:09 czasu greenwich i otwarcie nask.az.pl graniczy z cudem. Dlaczego tak jest ? Share this post Link to post Share on other sites
rafium 0 Report post Posted December 1, 2009 (edited) Szanowni Państwo! O co w tym do cholery jasnej chodzi? Na AZ.pl kupiłem kilka domen, wszystko pięknie, ale do czasu. Dziś patrzę, a tu mi przysłali emaile z prośbą o dokonanie wpłat za te domeny? Na cholerę mam płacić znów za te domeny skoro już wcześniej je zakupiłem? Co to ma być? Wyłudzanie kasy od klientów? Po Dokładniejszym zapoznaniu się wyczytałem, że mam przesłać potwierdzenie wpłat za domeny. Parodia, utrudniają życie. Skąd te potwierdzenie mam niby nabyć? EDIT: Dobra, nieważne, wszystko załatwiłem. Edited December 1, 2009 by rafium Share this post Link to post Share on other sites