Jump to content
Sign in to follow this  
cartron

Podstawy

Recommended Posts

Z góry zaznaczam, że tutaj, na tym forum, i w tym temacie jestem laikiem do kwadratu.

Przeczytałem wszystkie wątki dość dokładnie, jednak nie znalazłem konkretnych odpowiedzi

na pytania, które mnie nurtują ( może dlatego, że jestm kompletnym laikiem ).

Może znajdzie się dobra dusza, która podzieli się wiedzą...:

 

Zainteresowałem się ostatnio inwestycją w domeny.

Jest kilka terminów, których nie rozumiem :

"Parkowanie" - z tego co wyszukałem oznacza umiejscowienie na jakimś serwerze (?).

Czy muszę to robić od razu przy kupnie domeny, czy kiedy mi się podoba ?

Jak jest lepiej, łatwiej, prościej ?

 

Co z papierowym poświadczeniem własności ?

Czy otrzymuje się takowe ?

Zamierzam kupować przez nazwa.pl, ale może zaproponujecie mi jakąś alternatywe.

Można wykupić domenę od razu na dowolny okres czasu ( np. na 5 lat, 2 lata ) ?

 

Czy mogę handlować domenami oraz czerpać jakieś inne korzyści z ich posiadania ( no właśnie, jakie ? )

jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej, czy lepiej podpiąć to pod działalność ?

 

Pytań mam jeszcze z 1992832, ale będę wdzięczny za wyczerpującą i zrozumiałą odpowiedź na te powyżej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza faktura przy rejestracji domeny nie ma zadnego papierkowego poswiadczenia.

 

Parkowanie to skierowanie domeny na jakis serwer o ile chcesz postawic strone. Na forum oznacza glownie skierowanie domeny do programu typu namedrive czy sedo ktore pozwalaja zarabiac na reklamach. Pod czas rejestraci podaje sie w tym celu dnsy Rejestratozy udostepniaja swoje wiec nie trzeba od razu sie tym przejmowac.

 

Faktycznie banalne pytania na ktore odpowiedz mogles znalezc sam np dzwoniac do dowolnego rejestratora.

Nie chce byc pesymista ale daleka droga przed Toba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poza faktura przy rejestracji domeny nie ma zadnego papierkowego poswiadczenia.