yaras 0 Report post Posted August 25, 2009 W ppd.pl zapłata za domenę poprzez serwis platnosci.pl czyli ON-LINE (kartą kredytową Visa) równa się oczekiwanie 24 godziny na reakcje! Widzę, że serwis ppd.pl robi wszystko aby kupować u konkurencji... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 25, 2009 Płatności on-line 'idą' parę minut, ale płatności kartą 'idą' dłużej z uwagi na weryfikację płatnika, odbywa się to na poziomie płatności.pl nie ma nic wspólnego z PPD.pl. Oczywiście płatności kartą też mogą 'iść' krócej jeśli są dokonywane w dzień i weryfikacja odbędzie się od razu, jednak podejrzewam że w nocy osoby odpowiedzialne za weryfikację płatności nie pracują. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted August 25, 2009 @yaras Chyba nawet nie zdajesz sobie sprawy z ilości fraudów - to dla Twojego bezpieczeństwa transakcja trwała tak długo tutaj masz więcej: http://www.platnosci.pl/?module=PageHTML&a...eid=rejestracja Share this post Link to post Share on other sites
yaras 0 Report post Posted August 25, 2009 ...jednak podejrzewam że w nocy osoby odpowiedzialne za weryfikację płatności nie pracują. Cytowane przez Pana podejrzenia pozostawię bez komentarza... Proponuję zaś zapoznać się z regulaminem systemu platnosci.pl a nie opowiadać bajki na dobranoc http://www.platnosci.pl/download/regulamin...latnosci_pl.pdf § 28 Należne Użytkownikowi kwoty są dla niego dostępne z momentem uzyskania przez nie statusu zakończonych, o czym Użytkownik zostanie poinformowany: - w terminie 1 godziny w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych w ramach modułu płatności w opcji Express Payment Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted August 25, 2009 Bzdura. Wszelka odpowiedzialność spada na płatności.pl bo to oni gwarantują przepływ pieniędzy. Naturalne jest to wtedy gdy: (z autopsji) karta debetowa z adresem zamieszkania innego kraju karta debetowa na inne nazwisko dodatkowo przy każdej transakcji masz numer zlecenia i z tym numerem uderzaj do płatności.pl Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 25, 2009 Cytowane przez Pana podejrzenia pozostawię bez komentarza... Proponuję zaś zapoznać się z regulaminem systemu platnosci.pl a nie opowiadać bajki na dobranoc http://www.platnosci.pl/download/regulamin...latnosci_pl.pdf § 28 Należne Użytkownikowi kwoty są dla niego dostępne z momentem uzyskania przez nie statusu zakończonych, o czym Użytkownik zostanie poinformowany: - w terminie 1 godziny w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych w ramach modułu płatności w opcji Express Payment - w terminie 24 godzin w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych w ramach modułu płatności w opcji Protected Payment, Share this post Link to post Share on other sites
yaras 0 Report post Posted August 25, 2009 reasumując: czyli w ppd.pl ON-LINE znaczy jednak 24h Przyjmuję to do wiadomości koniec i kropka. ps. tak na przyszłość może warto to gdzieś zaznaczyć zanim Klient zrobi płatność! Share this post Link to post Share on other sites
icered 4 Report post Posted August 25, 2009 - w terminie 1 godziny w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych w ramach modułu płatności w opcji Express Payment Nie sądze, aby PPD używało Express Payment, bo to powodowałoby, że samodzielnie odpowiadaliby za fraudy. Bardzo niewielu użytkowników platnosci.pl korzysta z takiej opcji. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted August 25, 2009 reasumując: czyli w ppd.pl ON-LINE znaczy jednak 24h Przyjmuję to do wiadomości koniec i kropka. ps. tak na przyszłość może warto to gdzieś zaznaczyć zanim Klient zrobi płatność! Nie. To oznacza, że jedna z opcji błyskawicznych płatności - płatność kartą kredytową zostaje realizowana do 24 godzin. Jest to jedna z wielu opcji, a termin 24 godzin jest maksymalnym czasem oczekiwania. Gdybyś się trochę opanował, pewnie byłoby Tobie wszystko łatwiej zrozumieć. Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted August 25, 2009 reasumując: czyli w ppd.pl ON-LINE znaczy jednak 24h Przyjmuję to do wiadomości koniec i kropka. ps. tak na przyszłość może warto to gdzieś zaznaczyć zanim Klient zrobi płatność! Jeszcze jedna kwestia, zapłać w ten sam sposób gdziekolwiek i efekt będziesz miał ten sam, koniec i kropka Ps. Jak kiedyś tj. parę lat temu poproszono mnie o podanie PIN-u online przy zakupach kartą VISA to od tamtej pory skończyłem z korzystaniem z tej opcji płatności - zbyt ryzykowna niezależnie od stosowanych zabezpieczeń. Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted August 25, 2009 A w dropped.pl z jakiego systemu korzystają, że płatność jest na koncie po kilku sekundach? Oczekiwanie 24h na załadowanie konta przez kartę, przeczy całkowicie idei szybkich płatności. Share this post Link to post Share on other sites
Perseusz 8 Report post Posted August 25, 2009 A w dropped.pl z jakiego systemu korzystają, że płatność jest na koncie po kilku sekundach?Oczekiwanie 24h na załadowanie konta przez kartę, przeczy całkowicie idei szybkich płatności. Prawda. W Dropped w niedzielę w nocy z MasterCard wpłata pojawia się natychmiast. Korzystają z DotPay.pl. Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted August 25, 2009 (edited) A w dropped.pl z jakiego systemu korzystają, że płatność jest na koncie po kilku sekundach?Oczekiwanie 24h na załadowanie konta przez kartę, przeczy całkowicie idei szybkich płatności. Nie sprecyzowałem swojej wypowiedzi, bardziej chodziło mi o firmy korzystające z obsługi przez "płatności.pl", bo autor tematu obwinia nie tą firmę co trzeba Być może chodzi o przepływ pieniędzy pomiędzy firma globalna->firma polska - wtedy jest zastój dobowy, a dropped to firma globalna i transfer pieniędzy z kart płatniczych VISA (to, że karta np. należy do polskiego banku to i tak obsługuje firma globalna: VISA) odbywa się natychmiastowo. Ale to już tylko moje przypuszczenia. Też polecam DotPay (firma globalna). Edited August 25, 2009 by mdi Share this post Link to post Share on other sites
Perseusz 8 Report post Posted August 25, 2009 Być może chodzi o przepływ pieniędzy pomiędzy firma globalna->firma polska - wtedy jest zastój dobowy, a dropped to firma globalna (...) Dropped korzysta z DotPay.pl - wpłata wchodzi na saldo na pararachunku DotPay.pl niezależnie od rodzaju i miejsca rejestracji firmy. Potwierdzenie płatności wraca do aplikacji sprzedaży natychmiast, chyba, że ktoś ręcznie wklepuje statusy transakcji patrząc na zestawienie płatności w DotPay.pl, a i tak bywa. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted August 26, 2009 Rzeczywiście Dropped.pl korzysta z DotPay.pl. Kiedyś korzystał z Płatności.pl (może coś było powodem zmiany?). Share this post Link to post Share on other sites
Domeny_Wroclaw 31 Report post Posted August 26, 2009 Podczepię się do tematu Na wypłatę z PPD czekam już 3 dzień+2 dni weekendu. Kiedy mogę spodziewać się przelewu? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 26, 2009 Podczepię się do tematu Na wypłatę z PPD czekam już 3 dzień+2 dni weekendu. Kiedy mogę spodziewać się przelewu? Nie odnotowałem zgłoszenia wypłaty, na jaki adres / w jaki sposób zostało wysłane? Share this post Link to post Share on other sites
Domeny_Wroclaw 31 Report post Posted August 26, 2009 Nie odnotowałem zgłoszenia wypłaty, na jaki adres / w jaki sposób zostało wysłane? Najpierw support(@)ppd.pl - otrzymałem informację, aby wysłać korespondencję na adres biuro(@)ppd.pl. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted August 26, 2009 Mój błąd. Z rozpędu podałem błędny e-mail. Prawidłowy to info@ppd.pl. Zlecenie wypłaty zostało przekazane do realizacji. Przepraszam za zamieszanie. Share this post Link to post Share on other sites