ryskadow 143 Report post Posted August 31, 2007 witam! czy warto skladac jeszcze zamowienie na domenke pl w az.pl w cenie 15zl, czy nie okaze sie jutro ze bede musial doplacac do pelnej ceny. W regulaminie pisza ze promocja trwa do dzis , do 15ej, a ceny sa nadal stare...wiec jak bede mial fv pro forma, i tam bedzie 15zl netto , to powinny ja respektowac....czy moga sie powolac na punkt z regulaminu? Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted August 31, 2007 witam! czy warto skladac jeszcze zamowienie na domenke pl w az.pl w cenie 15zl, czy nie okaze sie jutro ze bede musial doplacac do pelnej ceny. W regulaminie pisza ze promocja trwa do dzis , do 15ej, a ceny sa nadal stare...wiec jak bede mial fv pro forma, i tam bedzie 15zl netto , to powinny ja respektowac....czy moga sie powolac na punkt z regulaminu? Dla pewności lepiej zamów domeny w http://www.domenytanio.pl Wszystkie zamówienia do 24:00 na .pl będzie można opłacić w ciągu 7 dni w cenie 14 zł netto -- Daniel Dryzek http://www.active24.pl http://www.domenytanio.pl Share this post Link to post Share on other sites
margas 0 Report post Posted August 31, 2007 witam! czy warto skladac jeszcze zamowienie na domenke pl w az.pl w cenie 15zl, czy nie okaze sie jutro ze bede musial doplacac do pelnej ceny. W regulaminie pisza ze promocja trwa do dzis , do 15ej, a ceny sa nadal stare...wiec jak bede mial fv pro forma, i tam bedzie 15zl netto , to powinny ja respektowac....czy moga sie powolac na punkt z regulaminu? Ok. 19 kupiłem domenę w az.pl, za 19zł - domena była w rezerwacji. Share this post Link to post Share on other sites
Natalia Szrejder 0 Report post Posted September 6, 2007 witam! czy warto skladac jeszcze zamowienie na domenke pl w az.pl w cenie 15zl, czy nie okaze sie jutro ze bede musial doplacac do pelnej ceny. W regulaminie pisza ze promocja trwa do dzis , do 15ej, a ceny sa nadal stare...wiec jak bede mial fv pro forma, i tam bedzie 15zl netto , to powinny ja respektowac....czy moga sie powolac na punkt z regulaminu? Witam serdecznie. Dopiero dzisiaj zarejestrowaliśmy się na forum. Zawsze jednak wystarczy skontaktować się bezpośrednio z nami aby uzyskać wystarczające i kompletne informacje. Pragnę dodać, że zawsze obowiązuje cena zawarta na fakturze pro forma, proszę zatem się nie martwić i wpłacać kwoty zawarte na fakturach. Z poważaniem Natalia Szrejder-Bruczko Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
DawPi 0 Report post Posted September 6, 2007 Pragnę dodać, że zawsze obowiązuje cena zawarta na fakturze pro forma, proszę zatem się nie martwić i wpłacać kwoty zawarte na fakturach. W takim razie jak to zrobić z panelu ( na kwotę 18,3zł ) skoro wyświetlana jest wyższa cena i komunikat, że brak środków na koncie ? Oczywiście można przelewem, ale skoro az.pl umożliwia bezpośrednią wpłatę z panelu to powinien również wziąć pod uwagę i takie możliwości jak zmiany cen, ale wprowadzenie systemu 'pamiętającego' kwoty z faktur pro-forma dla danej domeny. Uniknęlibyśmy takich problemów. Sam właśnie jestem teraz w takiej sytuacji. Już nie wspomnę, że od kilku dni czekam na przelew środków na konto az.pl Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 6, 2007 W takim razie jak to zrobić z panelu ( na kwotę 18,3zł ) skoro wyświetlana jest wyższa cena i komunikat, że brak środków na koncie ?Oczywiście można przelewem, ale skoro az.pl umożliwia bezpośrednią wpłatę z panelu to powinien również wziąć pod uwagę i takie możliwości jak zmiany cen, ale wprowadzenie systemu 'pamiętającego' kwoty z faktur pro-forma dla danej domeny. Uniknęlibyśmy takich problemów. Przecież jak zasilasz panel, to dostajesz fakturę na kwotę zasilenia, a nie dostajesz faktur za konkretne rejestracje. Dlatego w panelu obowiązują ceny z danej chwili, nawet jeśli zarezerwujesz przed promocją, to możesz zarejestrować już w promocji. Share this post Link to post Share on other sites
DawPi 0 Report post Posted September 6, 2007 Wiem pb, ale Pani Natalia pisała : Pragnę dodać, że zawsze obowiązuje cena zawarta na fakturze pro forma, proszę zatem się nie martwić i wpłacać kwoty zawarte na fakturach. a na proformie mam kwotę 18,3zł brutto. Natomiast jak chcę ją zarejestrować w panelu to widzę kwotę 45zł. Zrobiłbym to dawno gdyby moja płatność na konto az.pl ( panel ) nie szła tyle dni! Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted September 6, 2007 W takim razie jak to zrobić z panelu ( na kwotę 18,3zł ) skoro wyświetlana jest wyższa cena i komunikat, że brak środków na koncie ? To ja miałem ostatnio lepszą akcję, Zarejestrowałem domenę IDN z penelu, oczywiście nie spodziewałem się 7 zł netto za domenę IDN a 19 zł w ostateczności mi odpowiadało więc doładowałem konto, po czym zarejestrowalem no i ZONK, domena IDN kosztowała mnie 45 zł netto a ponieważ w panelu miałem tylko 19 zł więc zrobiło mi się - 26 netto i zaraz trafię na czarną listę dłużników muszę to wyjaśnić teraz w BOK ale czy "moja" firma może dołożyć starań aby takie rodzynki pojawiały się jak najrzadziej? Share this post Link to post Share on other sites
Natalia Szrejder 0 Report post Posted September 6, 2007 W takim razie jak to zrobić z panelu ( na kwotę 18,3zł ) skoro wyświetlana jest wyższa cena i komunikat, że brak środków na koncie ?Oczywiście można przelewem, ale skoro az.pl umożliwia bezpośrednią wpłatę z panelu to powinien również wziąć pod uwagę i takie możliwości jak zmiany cen, ale wprowadzenie systemu 'pamiętającego' kwoty z faktur pro-forma dla danej domeny. Uniknęlibyśmy takich problemów. Sam właśnie jestem teraz w takiej sytuacji. Już nie wspomnę, że od kilku dni czekam na przelew środków na konto az.pl Witam serdecznie. Zawsze zachęcamy naszych klientów do składania zamówień na domeny w promocjach, szczególnie weekendowych z naszej strony nie zaś w panelu. Podczas składania zamówień na naszej stronie polecamy wybór płatności online, jednakże w razie wybrania tradycyjnej formy płatności jaką jest przelew bankowy po rezerwacji domeny wystarczy opłacić taką fakturę. Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń sygnalizujących takie potrzeby od naszych klientów. Uważam jednak, iż przedstawiony pomysł jest warty uwagi i stanowi cenną wskazówkę. W związku z powyższym zostanie on przekazany do naszego Działu Wdrożeń i Rozwoju. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
DawPi 0 Report post Posted September 6, 2007 Dziękuję za zainteresowanie moim pomysłem. Co do sprawy to domenę opłaciłem przelewem z tytułem płatności takim jak na fakturze proforma oraz z kwotą z tejże, zgodnie z Pani sugestią. Poinformuje tutaj zgromadzonych i efektach ;-) Wybór płatności jest zostawiany klientom, czy to płatność online, czy przelew, a ostatecznie przekaz pocztowy ( nie jestem pewny czy Państwo do akceptują ) i niech tak pozostanie z pełną funkcjonalnością każdego z nich. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Natalia Szrejder 0 Report post Posted September 6, 2007 To ja miałem ostatnio lepszą akcję, Zarejestrowałem domenę IDN z penelu, oczywiście nie spodziewałem się 7 zł netto za domenę IDN a 19 zł w ostateczności mi odpowiadało więc doładowałem konto, po czym zarejestrowalem no i ZONK, domena IDN kosztowała mnie 45 zł netto a ponieważ w panelu miałem tylko 19 zł więc zrobiło mi się - 26 netto i zaraz trafię na czarną listę dłużników muszę to wyjaśnić teraz w BOK ale czy "moja" firma może dołożyć starań aby takie rodzynki pojawiały się jak najrzadziej? Witam serdecznie. Proszę uprzejmie o wysłanie do mnie maila w tej sprawie na adres e-mail: nszrejder@az.pl. Chętnie się tym zajmę Dołożę wszelkich starań aby jak najszybciej wyjaśnić tą sprawę. W mailu proszę podać nazwę domeny oraz nr ID swojego panelu. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji jest zapoznanie się ze sprawą podczas korespondencji mailowej a nie na forum, gdyż w celu wyjaśnienia będzie konieczne przekazywanie danych dotyczących domen oraz panelu. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted September 6, 2007 Pani Natalio, a czy można dowiedzieć się co to za misterny plan gorszego traktowania użytkowników Waszego panelu* od użytkowników Waszej fatalnej** strony głównej? Pozdrawiam, posiadacz prawie 30 domen i prawie 100 rezerwacji w PANELU AZ. *czyli stałych klientów **w chwili obecnej wyskakują dwa okienka, jedno z nich przesłania częściowo panel logowania, drugi sugeruje, że potrzebuję pomocy (nie potrzebuję), o kompletnym chaosie w układzie strony i braku przejrzystości z tym związanym nie wspominając Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted September 6, 2007 Pani Natalio, a czy można dowiedzieć się co to za misterny plan gorszego traktowania użytkowników Waszego panelu* od użytkowników Waszej fatalnej** strony głównej?Pozdrawiam, posiadacz prawie 30 domen i prawie 100 rezerwacji w PANELU AZ. *czyli stałych klientów **w chwili obecnej wyskakują dwa okienka, jedno z nich przesłania częściowo panel logowania, drugi sugeruje, że potrzebuję pomocy (nie potrzebuję), o kompletnym chaosie w układzie strony i braku przejrzystości z tym związanym nie wspominając To, że pracownik az.pl zawitał na naszym forum nie oznacza iz trzeba teraz wytykać błędy serwisu i robić z tego wątku nie tylko OT ale i support az.pl. Take uwagi proponuję zgłaszać do BOKu az.pl lub w dziale opinie o rejestratorach. Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 0 Report post Posted September 6, 2007 Pani Natalio, a czy można dowiedzieć się co to za misterny plan gorszego traktowania użytkowników Waszego panelu* od użytkowników Waszej fatalnej** strony głównej?Pozdrawiam, posiadacz prawie 30 domen i prawie 100 rezerwacji w PANELU AZ. *czyli stałych klientów **w chwili obecnej wyskakują dwa okienka, jedno z nich przesłania częściowo panel logowania, drugi sugeruje, że potrzebuję pomocy (nie potrzebuję), o kompletnym chaosie w układzie strony i braku przejrzystości z tym związanym nie wspominając Dokładnie, popieram, takie sprawy na BOK lub opinie. Dodam tylko, że już raz o tym było ;-), w mailu o promocji jest wyraźnie napisane: "W związku z ogromem prac przygotowawczych i ze względów bezpieczeństwa, promocja dostępna jest wyłącznie na stronie www.az.pl. Jeżeli posiadasz już panel, możesz złożyć zamówienie jako Powracający Klient. Niniejsza wiadomość kierowana jest do naszych stałych Klientów, posiadających panel w Az.pl. Zapraszamy do skorzystania z tej wyjątkowej promocji." Informacja idzie taka co tydzień do każdego użytkownika i nie jest jak widać efektem gorszego traktowania a związana jest z bezpieczeństwem. Częste zmiany generują błędy, wystarczy ograniczyć je do jednego kanału, wspólnego dla nowych i dotychczasowych użytkowników. Pani Natalia jest niezwykle miła i na pewno nie odmówi nikomu pomocy. pozdrawia Tommy Share this post Link to post Share on other sites
DawPi 0 Report post Posted September 6, 2007 Tommy co widzę temat o az.pl to na 99% mam pewność, że Ty również się wpiszesz.. Masz jakieś % od az.pl za 'promocję'? To może i jest kolejny 'spisek dziejowy' na tym forum, ale mimo wszystko jest to co najmniej dziwne. koniec OT :-) Share this post Link to post Share on other sites
kazimierzd 0 Report post Posted September 6, 2007 Dokładnie, popieram, takie sprawy na BOK lub opinie. Dodam tylko, że już raz o tym było ;-), w mailu o promocji jest wyraźnie napisane: "W związku z ogromem prac przygotowawczych i ze względów bezpieczeństwa, promocja dostępna jest wyłącznie na stronie www.az.pl. Jeżeli posiadasz już panel, możesz złożyć zamówienie jako Powracający Klient. Niniejsza wiadomość kierowana jest do naszych stałych Klientów, posiadających panel w Az.pl. Zapraszamy do skorzystania z tej wyjątkowej promocji." Informacja idzie taka co tydzień do każdego użytkownika i nie jest jak widać efektem gorszego traktowania a związana jest z bezpieczeństwem. Częste zmiany generują błędy, wystarczy ograniczyć je do jednego kanału, wspólnego dla nowych i dotychczasowych użytkowników. Pani Natalia jest niezwykle miła i na pewno nie odmówi nikomu pomocy. pozdrawia Tommy Ja mam taki problem z az.pl że 31.08 chciałem opłacic kilka domen, wyświetlały się w panelu więc myślałem że nie będzie problemu, przelałem określoną kwotę na stronkę i chcąc zarejestrować napotkałem pewien problem, okazało się że domeny są już o kilka godzin przeterminowane ale w panelu się jeszcze wyświetlały ( nie powinny),próbowałem zadzwonić do .az żeby mi je zarejestrowali jeśli to jest możliwe, niestety się nie dodzwoniłem, więc wysłałem maila na którego odp dostałem po kilku dniach, w odp. napisano mi jak mogę je zarejestrować mimo że są po terminie, i żeczywiście dało się tak zrobić ale już po normalnej cenie, po 45 a nie 23 czy 24 zł, jak by odpisali szybciej trochę bym zaoszczędził, no ale cóż, pomyślałem sobie że i tak chcę je opłacic i dopłaciłem jeszcze trochę kasy na panel a teraz się dowiaduje że opłacając faktury legalnie mogę mieć po promocji a przez panel po 45 zł, więc czy można wycofać z panelu pieniądze które tam już przelałem, mogę w sumie z innej kasy je opłacić, ale zamrażanie gotówki w .az.pl nie jest chyba najlepszą inwestycją, są lepsze sposoby lokowania pieniędzy, wie ktoś jak w takiej sytuacji przelać te pieniądze znowu na swoje konto, i czy tak da się wogóle zrobić, czy to raczej taki ruski bank, że wpłacisz ale nie wypłacisz i % nie zobaczysz ? Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted September 6, 2007 Pani Natalia jest niezwykle miła i na pewno nie odmówi nikomu pomocy.pozdrawia Super, na pewno bede chcial sie o tym przekonac. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 6, 2007 wie ktoś jak w takiej sytuacji przelać te pieniądze znowu na swoje konto, i czy tak da się wogóle zrobić, czy to raczej taki ruski bank, że wpłacisz ale nie wypłacisz i % nie zobaczysz ? Oczywiście, że da się wycofać pieniądze, ale ponownie – my na forum tego nie zrobimy, pani z obsługi AZ, jak najbardziej... Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 0 Report post Posted September 6, 2007 Tommy co widzę temat o az.pl to na 99% mam pewność, że Ty również się wpiszesz.. Masz jakieś % od az.pl za 'promocję'? To może i jest kolejny 'spisek dziejowy' na tym forum, ale mimo wszystko jest to co najmniej dziwne. koniec OT :-) I racja. Jestem zadowolony z AZ i co wiem to powiem. Spójrz, jeśli komuś w ten sposób pomogę ( a pomogłem już ) to się cieszę i chyba mam do tego prawo ;-)? Siedzę przy komputerze 16 godzin na dobę i nie jest dla mnie problemem zabranie głosu. Znam innych rejetratorów, zabieram głos też w innych sprawach ( rzadziej ) ale AZ znam najlepiej, to wręcz moje narzędzie pracy. Inni chwalą Home, inni Active, inni inne firmy a ja AZ. To nawet chyba odzwierciedla statystykidomen.pl ;-). Znajdziesz tu tysiące postów reklamujących wręcz fanatycznie innych Rejestratorów, którym ja nie powierzyłbym złotówki. robią to konsekwentnie z różnych powodów. Ostatnio jedna osoba chwaliła Home za support. Już na wielu postach. Nie odmawiam tego prawa i zyczliwie wyraziłem się o supporcie Home. Potrafię pochwalić innych ale nie każdego. A Az najbardziej. pozdrawia Tommy Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 0 Report post Posted September 6, 2007 Ja mam taki problem z az.pl że 31.08 chciałem opłacic kilka domen, wyświetlały się w panelu więc myślałem że nie będzie problemu, przelałem określoną kwotę na stronkę i chcąc zarejestrować napotkałem pewien problem, okazało się że domeny są już o kilka godzin przeterminowane ale w panelu się jeszcze wyświetlały ( nie powinny),próbowałem zadzwonić do .az żeby mi je zarejestrowali jeśli to jest możliwe, niestety się nie dodzwoniłem, więc wysłałem maila na którego odp dostałem po kilku dniach, w odp. napisano mi jak mogę je zarejestrować mimo że są po terminie, i żeczywiście dało się tak zrobić ale już po normalnej cenie, po 45 a nie 23 czy 24 zł, jak by odpisali szybciej trochę bym zaoszczędził, no ale cóż, pomyślałem sobie że i tak chcę je opłacic i dopłaciłem jeszcze trochę kasy na panel a teraz się dowiaduje że opłacając faktury legalnie mogę mieć po promocji a przez panel po 45 zł, więc czy można wycofać z panelu pieniądze które tam już przelałem, mogę w sumie z innej kasy je opłacić, ale zamrażanie gotówki w .az.pl nie jest chyba najlepszą inwestycją, są lepsze sposoby lokowania pieniędzy, wie ktoś jak w takiej sytuacji przelać te pieniądze znowu na swoje konto, i czy tak da się wogóle zrobić, czy to raczej taki ruski bank, że wpłacisz ale nie wypłacisz i % nie zobaczysz ? hmm trochę zawiłe ale chyba wiem o czym mówisz. 31.08 to był piątek, dostałeś po kilku dniach tzn. chyba po weekendzie ;-). Odpowiadają w 8 godzin roboczych, sprawdź tickiet. Więc jesli odejmiesz dni wolne a wysłałeś w piątek to list musiał przyjść do Ciebie w poniedziałek. W panelu mogą się wyświetlać, ponieważ bazy danych odświeżają się co jakiś czas. Pewnie czekałeś na ostatni moment i rezerwacja wygasła. W takim stanie możesz dalej je zarejestrować ale pierwszym razem tego się pewnie nie zna... Jeżeli opłacisz fakturę i zadzwonisz i poprosisz pilnie o rejestrację dopóty domena nie wróci do puli wolnych nazw to może się uda. Jeżeli nie, piszesz na ksiegowosc@az.pl prosząc o zwrot pieniażków, lub np wyzerowanie panelu i zwrot kasy. Żaden to problem. Podaj tylko numer konta ;-). To raczej nie problem z AZ a brak trzymania reki na pulsie. Trzeba dość szybko opłacać faktury a nie na ostatni moment kiedy rezerwacja wygasła. Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem. pozdrawia Tommy Share this post Link to post Share on other sites
kazimierzd 0 Report post Posted September 6, 2007 hmm trochę zawiłe ale chyba wiem o czym mówisz. 31.08 to był piątek, dostałeś po kilku dniach tzn. chyba po weekendzie ;-). Odpowiadają w 8 godzin roboczych, sprawdź tickiet. Więc jesli odejmiesz dni wolne a wysłałeś w piątek to list musiał przyjść do Ciebie w poniedziałek. W panelu mogą się wyświetlać, ponieważ bazy danych odświeżają się co jakiś czas. Pewnie czekałeś na ostatni moment i rezerwacja wygasła. W takim stanie możesz dalej je zarejestrować ale pierwszym razem tego się pewnie nie zna...Jeżeli opłacisz fakturę i zadzwonisz i poprosisz pilnie o rejestrację dopóty domena nie wróci do puli wolnych nazw to może się uda. Jeżeli nie, piszesz na ksiegowosc@az.pl prosząc o zwrot pieniażków, lub np wyzerowanie panelu i zwrot kasy. Żaden to problem. Podaj tylko numer konta ;-). To raczej nie problem z AZ a brak trzymania reki na pulsie. Trzeba dość szybko opłacać faktury a nie na ostatni moment kiedy rezerwacja wygasła. Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem. pozdrawia Tommy dzieki za odp, trzymałem do ostatniej chwili bo nie miałem nic na koncie, dopiero 30.08 dostałem hajs za sprzedaną domenkę ale stan konta sprawdziłem dzień puźniej, a nie chciało mi się wcześniej latać na pocztę Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 0 Report post Posted September 6, 2007 dzieki za odp, trzymałem do ostatniej chwili bo nie miałem nic na koncie, dopiero 30.08 dostałem hajs za sprzedaną domenkę ale stan konta sprawdziłem dzień puźniej, a nie chciało mi się wcześniej latać na pocztę tak bywa a domeny nie czekają niestety... Mi to też czasem się zdarza ale z innych powodów, to mi nie płacą za domenę a proszą rezerwować, wystawiam fakturę i czekam.. Aż w końcu płacą a tu rezerwacja wygasła ;-). strzała Tommy Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted September 6, 2007 Tak, tyle że w wątku jest mowa o rejestracji z panelu i z poza niego, więc moja wypowiedź jest jak najbardziej na temat. Myślę, że nie musicie bronić Pani Natalii i świetnie sobie poradzie bez adwokatów. Nie myślicie chyba, że miałbym tam 30 domen gdybym nie był zadowolony z AZ. Ogólnie jestem, natomiast pewne niuanse mi się nie podobają i mówię o tym, tym bardziej że jest już w wątku o tym mowa - uznałem więc, że jest to odpowiednie miejsce. Być może problem autora wątku wynika z tego, że to wszystko w AZ jest takie pogmatwane i do tego zmierzam. Ogólnie rzecz biorąc ja również polecam AZ, a wierzcie mi że w tej branży działam nie od wczoraj i z wieloma firmami miałem styczność - nie oznacza to jednak, że mam śpiewać same pieśni pochwalne. Ostatnio powołałem się nawet na przykład dobrego działania AZ w rozmowie z Netartem o poziomie ich obsługi Share this post Link to post Share on other sites
Natalia Szrejder 0 Report post Posted September 7, 2007 Tak, tyle że w wątku jest mowa o rejestracji z panelu i z poza niego, więc moja wypowiedź jest jak najbardziej na temat. Myślę, że nie musicie bronić Pani Natalii i świetnie sobie poradzie bez adwokatów. Nie myślicie chyba, że miałbym tam 30 domen gdybym nie był zadowolony z AZ. Ogólnie jestem, natomiast pewne niuanse mi się nie podobają i mówię o tym, tym bardziej że jest już w wątku o tym mowa - uznałem więc, że jest to odpowiednie miejsce. Być może problem autora wątku wynika z tego, że to wszystko w AZ jest takie pogmatwane i do tego zmierzam. Ogólnie rzecz biorąc ja również polecam AZ, a wierzcie mi że w tej branży działam nie od wczoraj i z wieloma firmami miałem styczność - nie oznacza to jednak, że mam śpiewać same pieśni pochwalne. Ostatnio powołałem się nawet na przykład dobrego działania AZ w rozmowie z Netartem o poziomie ich obsługi Dzień Dobry! Rzeczywiście w mailach opisujemy, iż jeden kanał to mniej błędów bo jest to jak najbardziej prawdziwe. Promocje są zarówno dla nowych jak i już dotychczasowych klientów. Pragnę również dodać, iż pop up z zapytaniem: "czy potrzebujesz pomocy" został już przeniesiony ze strony głównej do kroków, w których dokonuje się zamówienia. Dziękujemy za wszystkie cenne wskazówki. Pracujemy również nad usunięciem bannera po odświeżeniu strony zgodnie z Pana sugestią. Zawsze chętnie posłuchamy co jeszcze możemy usprawnić dla naszych klientów. Z poważaniem Natalia Szrejder Kierownik ds. Rozwoju Rynku Az.pl Share this post Link to post Share on other sites