Jump to content
Sign in to follow this  
novitz

Allegro zasłania nicki kupujących

Recommended Posts

Twoja i moja prywatna opinia są jakoś bardzo zbieżne.

Pozdrawiam!

 

Dzięki. :)

 

W sumie ująłbym to bardzo krótko - jeśli ktoś zarabia tak duże pieniądze jak Allegro (a to są ogromne kwoty, ten serwis nigdy jeszcze nie był tak drogi jak teraz) to nie powinni poskąpić grosza na wypracowanie jak najlepszego rozwiązania (nawet jeśli ma być ekstremalnie kosztowne i wymagać przerobienia kupy skryptów i wynajęcia sztabu programistów przez outsourcing skoro zatrudnionych to przerasta) we współpracy z użytkownikami, którzy dla nic te pieniądze zarabiają. Moim zdaniem rozwiązania ebay (losowy nick, ograniczony profil, odkrycie własnego nicka, widoczne nicki po zakończeniu licytacji) byłyby kompromisowe - wystarczy też spojrzeć na to, że na dropped.pl tak jest i się to sprawdza, pretensji nie ma. :)

 

A Allegro wcale nie słucha użytkowników ani nie otwiera się na sugestie - klamka zapadła i tak jak design ta zmiana pewnie pozostanie to można sobie pisać i niszczyć klawiaturę tylko. :P To było zdecydowanie "na sztukę" rozwiązanie i pewnie kosztowało ich grosze przeniesienie funkcji z jednego miejsca serwisu na ogół. Wystarczy spojrzeć jak dropped.pl podszedł do sprawy ratingów i ile ustępstw było w jak krótkim czasie czy też jak PPD.pl zawsze jest otwarte na uwagi i sugestie, wystarczy chcieć i słuchać drugiej strony. Bo najważniejsi są użytkownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allegro podkreśla, że wprowadzili tą "usługę" dla ograniczenia spamu ale mogli przecież wg tych samych warunków zablokować formularz kontaktowy i tyle.

 

Święte słowa.

Inna rzecz, że woleli ukryć nicki - robiąc zasłonę dymną - zamiast porządnie załatwiać sprawy klientów, zwłaszcza te sporne, czy na granicy z prawem. A spróbujcie nie zapłacić kasy za wystawienie aukcji albo haracz od jej kwoty to od razu się zgłoszą. Wiadomo - po swoje jest łatwiej.

Teraz będą mogli zupełnie "olać" wszystkie sprawy związane z wyłudzeniami " no bo przecież nicki są teraz zakryte"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bo najważniejsi są użytkownicy.

Swego czasu zdarzyło mi się sporo czytać literatury związanej z tzw. motywacją, zarządzaniem i marketingiem i w jednej z tych książeczek znalazłem informację, że statystycznie 10% klientów generuje 90% dochodów ale również 10% klientów generuje 90% problemów. A co najważniejsze to nie jest te same 10%. Co zresztą jest obiektywnie rzecz biorąc prawdą... (Jak ktoś chce więcej na ten temat to polecam zainteresowanie się zasadą Pareto.)

Autorzy podręcznika polecali skupienie się na zadowalaniu tych pierwszych 10 procent i pozbycie się tych drugich.

Może oni właśnie wcielają w życie tego typu zalecenia?

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Allegro wcale nie słucha użytkowników ani nie otwiera się na sugestie - klamka zapadła i tak jak design ta zmiana pewnie pozostanie to można sobie pisać i niszczyć klawiaturę tylko. :) To było zdecydowanie "na sztukę" rozwiązanie i pewnie kosztowało ich grosze przeniesienie funkcji z jednego miejsca serwisu na ogół. Wystarczy spojrzeć jak dropped.pl podszedł do sprawy ratingów i ile ustępstw było w jak krótkim czasie czy też jak PPD.pl zawsze jest otwarte na uwagi i sugestie, wystarczy chcieć i słuchać drugiej strony. Bo najważniejsi są użytkownicy.

 

A ile jeszcze oszczedza na zaoszczedzonym trafficu, ktory nie bedzie generowany przez ludzi chcacych napisac do/zobaczyc komentarze/strony o mnie wspolicytujacych.

Edited by 513581

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja jednak jestem temu przeciwny kontakt z allegrowiczami powinien być zachowany, czesto spotykałem się z dobra strona allegro tzw. spamu od allegrowiczów. często allegrowicze bywają solidarni i powiadamiają o nieuczciwych sprzedawcach, koleś na 4 komentarze bo kupił doładowania komórki za 5 zł i wystawia telefony o wartości 40 tyś zł. w ramach ruchu alle... się gromadzą i banują!!! tak że nie trzeba wytykać tylko złej strony trzeba tez spojrzeć pod medal..

 

przecież nie raz banowaliśmy lub ostrzegaliśmy allegrowiczów kupujących domeny które miały zamiast o zero, jak im to teraz przekazać??

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja jednak jestem temu przeciwny kontakt z allegrowiczami powinien być zachowany, czesto spotykałem się z dobra strona allegro tzw. spamu od allegrowiczów. często allegrowicze bywają solidarni i powiadamiają o nieuczciwych sprzedawcach, koleś na 4 komentarze bo kupił doładowania komórki za 5 zł i wystawia telefony o wartości 40 tyś zł. w ramach ruchu alle... się gromadzą i banują!!! tak że nie trzeba wytykać tylko złej strony trzeba tez spojrzeć pod medal..

 

przecież nie raz banowaliśmy lub ostrzegaliśmy allegrowiczów kupujących domeny które miały zamiast o zero, jak im to teraz przekazać??

 

Nie wiem czy 10% powyższej wypowiedzi zrozumiałem.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy 10% powyższej wypowiedzi zrozumiałem.

;)

 

Powiadomienia Allegro mają też swoje dobre strony. Może przy ich (w zasadzie przez nikogo z Allgero nie planowanej) likwidacji każdemu sprezentować specjalną skrzynkę email z Allegro służącą tylko do kontaktów. Skrzynka zewnętrzna działałaby jak do tej pory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×