Jump to content
DD

home.pl

Recommended Posts

Dla mnie nie ma to żadnego znaczenia, bo uzyskanie akredytacji nie wiąże się z normalnym podejściem do Klienta. Nie skorzystam z ich usług i tyle.

Edited by qrka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc nadchodzi koniec romansu z tucows .

 

Ja w home.pl jestem od ponad roku i jestem badzo zadowolony z ich usług . Szczególnie z uporczywego przypominania o wygasających usługach . Odkąd jeszcze wprowadzili cennik hurtowy dla domainerów to myślę , że nasz romans potrwa dużo dłużej :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

większość klientów i tak pewno ma aż 1 domenę, więc ten cennik hurtowy to ewidentna ściema marketingowa, bo dotyczy tylko garstki, która na tym skorzysta, ogólnie stanowczo za drogo i tyle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również chwalę sobie home.pl. Nie mam tam wielu domen ale poziom usług mają na naprawdę wysokim poziomie.

Mniej więcej na tydzień przed wprowadzeniem nowego cennika korespondowałem z nimi na temat wysokich cen za przedłużenie - potrafili nawet w tej sprawie zadzwonić i przedstawić mi indywidualną ofertę uwzględniającą rabat itd. Fakt, rabat niewielki ale sam gest się liczy.

Na biuro obsługi również złego słowa nie mogę powiedzieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie home.pl to sieczka marketingowa, którą omijam dużym łukiem, podobnie jak nazwa.pl i inne...

Edited by Lapidus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dla mnie home.pl to sieczka marketingowa, którą omijam dużym łukiem, podobnie jak nazwa.pl i inne...

 

 

...a ja po roku doświadczeń z różnymi operatorami przeniosę do Home wszystkie swoje domeny.

49 pln netto to dobra oferta za bardzo dobry kontakt i profesjonalną obsługę.

Jak do tej pory nie mam do nich zastrzeżeń - czego nie mogę powiedzieć o konkurencji.

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a ja po roku doświadczeń z różnymi operatorami przeniosę do Home wszystkie swoje domeny.

49 pln netto to dobra oferta za bardzo dobry kontakt i profesjonalną obsługę.

Jak do tej pory nie mam do nich zastrzeżeń - czego nie mogę powiedzieć o konkurencji.

Jeśli nie sprzedajesz domen na rynku wtórnym lub nie robisz tego przynajmniej zbyt często to oferta home.pl może być atrakcyjna. Mnie jednak najbardziej (poza cenami) zniechęca konieczność wysyłania papierowych wniosków o AuthInfo, o zmianę właściciela domeny itd.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli nie sprzedajesz domen na rynku wtórnym lub nie robisz tego przynajmniej zbyt często to oferta home.pl może być atrakcyjna. Mnie jednak najbardziej (poza cenami) zniechęca konieczność wysyłania papierowych wniosków o AuthInfo, o zmianę właściciela domeny itd.

 

DD

 

 

...sprzedałem w tym miesiącu dwie domeny zarejestrowane w home - poprzez AM - obyło się bez papierków.

O authinfo proszę raz na jakiś czas - dla większego pakietu domen.

Obsługa w home jest według mnie naprawdę na wysokim poziomie.

Infolinia czynna również po 16 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

O authinfo proszę raz na jakiś czas - dla większego pakietu domen.

[..]

 

 

Właśnie chodzi o to proszenie o coś co w zasadzie jest Twoje, ponieważ jest przyporządkowane do domeny, którą tam utrzymujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się do home.pl zraziłem, po tym jak rok temu potrzebowałem prostą stronkę zrobić. Mieli wtedy promocję na domenę + "hosting", którą ostro reklamowali. Strona firmowa w 5 minut za tyle i tyle, ble ble ble. Potem się okazało, że owszem stronkę to ja mogę sobie zbudować na zakupionej domenie ale tylko przy pomocy ich webkreatora, a za prawdziwy hosting, to już trzeba płacić więcej niż u konkurencji. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że mogłem doczytać itd aczkolwiek nie była to dla mnie ważna sprawa i nie zajmowałem się wtedy domenami czy budowaniem stron. Problem w tym, że tą lekko oszukańczą reklamą nabito w butelkę wiele osób, które nie znają nawet pojęć "hosting" czy "domena" (ile procent społeczeństwa zna?), a zapragnęły mieć własną stronę internetową. Jak dla mnie to niezbyt etyczne. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że mogłem doczytać itd aczkolwiek nie była to dla mnie ważna sprawa i nie zajmowałem się wtedy domenami czy budowaniem stron.

 

Typowe... nie przeczytalem, nie znam sie, nie zapytalem ale pretensje do calego swiata mam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mnie jednak najbardziej (poza cenami) zniechęca konieczność wysyłania papierowych wniosków o AuthInfo, o zmianę właściciela domeny itd.

 

Od kilku lat nie wyslalem do home.pl zadnego papierka, a utrzymuje tam pare domen. Wszystko mozna z takich rzeczy zalatwic szybko przez pdf i email.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrzej Bartosiewicz w home.pl

 

http://e-biznes.pl/2010/10/andrzej-bartosiewicz-w-home-pl/

 

Andrzej Bartosiewicz objął funkcję Business Development Managera w Dziale Rozwoju Biznesu mojej ulubionej firmy hostingowej home.pl.. :)

 

http://media.home.pl/pr/171831/andrzej-bar...ewicz-w-home-pl

 

DD

Edited by Daniel Dryzek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie otrzymalem mailing z Home.pl, w ktorym informuja o wprowadzeniu elektronicznej cesji. Brawo!

 

W mailu jest krotki opis jak to wyglada:

 

Cesja przebiega w kilku etapach:

-Dotychczasowy Abonent wypełnia formularz cesji elektronicznej, podając dane nowego dysponenta.

-Obie strony cesji otrzymują pocztą elektroniczną maila, zawierającego link do specjalnej strony WWW.

-Na numery telefonów komórkowych dotychczasowego i nowego Abonenta przesyłany jest jednorazowy kod SMS do wpisania na powyższej stronie.

-Cesja jest weryfikowana przez pracownika home.pl.

-Wykonywana jest zmiana danych dysponenta usługi w systemie home.pl, a strony cesji otrzymują mailem potwierdzenie wykonania operacji.

 

Zakladajac mozliwosc elektronicznej cesji, cennik malejacy, gdzie posiadacze wiekszej ilosci domen maja bardzo niskie ceny odnowien oraz wsparcie biura obslugi klientow 24h wydaje mi sie, ze moze byc ciekawa alternatywa np. dla zawiedzionych jakoscia obslugi mniejszych rejestratorow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

 

Zakladajac mozliwosc elektronicznej cesji, cennik malejacy, gdzie posiadacze wiekszej ilosci domen maja bardzo niskie ceny odnowien oraz wsparcie biura obslugi klientow 24h wydaje mi sie, ze moze byc ciekawa alternatywa np. dla zawiedzionych jakoscia obslugi mniejszych rejestratorow.

Co to znaczy bardzo niskie ceny odnowień?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×