Jump to content
Sign in to follow this  
Alex

Komentarze na stronach firmowych Facebook

Recommended Posts

Jak wyłączyć komentarze na firmowych stronach FB?

Usiłuję klientowi ustawić w nowym FB ale ustawienia prywatnych stron różnią się sporo of firmowych i nie widzę takiej opcji.

 

Chodzi mi o taką blokadę jak jest na tej stronie:

http://www.facebook.com/ADHDMoms?v=wall

 

nie ma opcji comment

Edited by Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wchodzisz na edycję strony, później "zarządzanie uprawnieniami" i odznaczasz ptaszka "Użytkownicy mogą pisać lub zamieszczać różne treści na tablicy". Chyba tak to działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wchodzisz na edycję strony, później "zarządzanie uprawnieniami" i odznaczasz ptaszka "Użytkownicy mogą pisać lub zamieszczać różne treści na tablicy". Chyba tak to działa.

 

to wiem... ale to tylko nie pozwala na dodawanie wpisów ale komentarze są nadal możliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tak serio to wygląda na to, że nie ma takiej opcji. Trzeba się skontaktować z supportem FB: http://getsatisfaction.com/facebook/topics...r_business_page

 

Właśnie z tej strony wziąłem ten link.

FB tak jak większość firm tego typu nie odpowiada na emaile wiec support nie ma prawie wcale.

Klient nie prowadzi żadnych kampanii reklamowych poprzez FB wiec nie ma swojego rep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właśnie z tej strony wziąłem ten link.

FB tak jak większość firm tego typu nie odpowiada na emaile wiec support nie ma prawie wcale.

Klient nie prowadzi żadnych kampanii reklamowych poprzez FB wiec nie ma swojego rep.

 

Z tego co ludzie piszą wynika, iż są tylko i wyłącznie dwie opcje na wyłączenie komentarzy:

 

1) Strona dotyczy firmy farmaceutycznej, FB jest zobowiązany do wyłączenia komentarzy ze względu na obowiązujące przepisy prawne,

2) Klient wydaje kasę na Facebooku, ma swojego repa i ma więcej praw.

 

Swoją drogą całkiem słusznie ktoś skomentował, że tworzenie strony na FB i wyłączenie komentarzy nijak ma się do idei social media, jakkolwiek nie rozumiem czemu jest to możliwe na prywatnych stronach a na firmowych nie. Pewnie chodzi o wyciągnięcie kasy od klienta i zachęcenie go do kampanii.

Edited by przemowild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było nie zakładać profilu jak się nie chce by konkurencja i niezadowoleni klienci komentowali firmy.

Internet i social media to nie tylko plusy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trzeba było nie zakładać profilu jak się nie chce by konkurencja i niezadowoleni klienci komentowali firmy.

Internet i social media to nie tylko plusy ;)

 

Nie mądruj, bo to nie chodzi o plusy czy minusy (Jakoś niektórzy na FB mogą blokować)

Klient prowadzi jedną z największych firm budowlanych w kraju i często spotyka się ze zwykłym trollowaniem i internetowym wandalizmem.

Zresztą sami mieliśmy przykład jak jeden z naszych klientów awanturował się że aplikacja którą kupił online w jednym z naszych sklepów, do niego nigdy nie dotarła.

Jak się okazało później email aktywacyjny z linkiem do ściągnięcia aplikacji, (który został wysłany automatycznie po dokonaniu płatności) leżał sobie u niego w skrzynce

od 2 dni. Takich sytuacji chcemy unikać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×