Interson 168 Report post Posted April 12, 2012 Gotowe. Podlinkowaliśmy loginy przy negocjacjach. Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted April 12, 2012 Proszę o możliwość dodawania domen na giełdę w cenach netto (system sam dolicza brutto), męczące jest ręczne przeliczanie każdej kwoty na brutto. Share this post Link to post Share on other sites
ams 14 Report post Posted April 12, 2012 Podajcie numer podkładowy pod tę 0801xxxxxx - jeżeli nie znacie poproście operatora o numer bazowy dla tej 0801 Jeśli to VoIP to nie musi być numeru podkładowego, ale można dodać dodatkowy numer (problem jest nie tylko z komórek, ale też z zagranicy czy betamax'a i innych zagranicznych VoIPów). a. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 12, 2012 Proszę o możliwość dodawania domen na giełdę w cenach netto (system sam dolicza brutto), męczące jest ręczne przeliczanie każdej kwoty na brutto. Wkrótce planujemy pewne zmiany, które ułatwią sprawę. :-) Share this post Link to post Share on other sites
kulas 26 Report post Posted April 12, 2012 Reklama na wykopie ;-) Dobre posunięcie! Ciekaw jestem statystyk, ale nie będę nalegał ;-) Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted April 13, 2012 Nieopłacenie domeny przez kupującego: premium.pl < Witam, postanowiłem napisać tutaj ponieważ po kontakcie z supportem premium w sprawie nieopłacenia przez kupującego jednej z moich domen, do którego zwróciłem się w celu otrzymania danych kupca domeny otrzymałem lakoniczną odpowiedz: "Uprzejmie informujemy iz w tym przypadku konsekwencja braku platnosci jest blokada konta w premium.pl . Dane osobowe moga byc udostepnione jedynie na wniosek odpowiednich organów." jak to się ma do regulaminu premium: OPCJE "KUP TERAZ" ORAZ "ZŁÓŻ OFERTĘ" punkt 5, cytuje: "Niezwłocznie po oświadczeniu przez Nabywcę skorzystania z Opcji "kup teraz", Nabywca i Zbywca otrzymują informacje o drugiej stronie: imię, nazwisko, adres e-mail: Imię, Nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz NIP. Jeśli w wyniku przeprowadzeniu Aukcji dochodzi do zmiany Abonenta Nazwy Domeny, Zbywca oraz Nabywca otrzymują wiadomość od automat@dns.pl zawierającą dane wpisane do Rejestru Nazw Domen, chyba że transakcja odbyła się za pośrednictwem Usługodawcy." Chciałbym wyciągnąć konsekwencje prawne w stosunku do kupującego, który nie wywiązał się z umowy kupna i uważam, że powinienem otrzymać dane kupującego. Piszę o tym bo niedawno zachęcony promocją przeniosłem kilka moich domen z AfterMarket.pl i wystawiłem je na Premium.pl ale sposób rozwiązania sytuacji nieopłacenia przez kupującego domeny zakrawa na żart...i skutecznie zniechęcił mnie do korzystania z tej giełdy... Co mi radzicie, czy uważacie, że dane kupującego w kontekście regulaminu powinny zostać mi udostępnione? Mieliście podobna sprawę, jak sobie w takiej sytuacji poradziliście? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam M Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 13, 2012 Jeśli w transakcji fakturę wystawiało premium.pl - dane kupującego nie są udostępniane. Jeśli jednak fakturę miałeś wystawić Ty, dane znajdziesz w szczegółach transakcji (link w historii sprzedaży oraz w wiadomości e-mail informującej o sprzedaży). Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted April 13, 2012 Jeśli w transakcji fakturę wystawiało premium.pl - dane kupującego nie są udostępniane. Jeśli jednak fakturę miałeś wystawić Ty, dane znajdziesz w szczegółach transakcji (link w historii sprzedaży oraz w wiadomości e-mail informującej o sprzedaży). fakturę miałem wystawić ja, danych brak Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 13, 2012 Podaj mi na PW nazwę domeny, sprawdzę. Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted April 13, 2012 Podaj mi na PW nazwę domeny, sprawdzę. poszło, a co z resztą pytań ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 13, 2012 postanowiłem napisać tutaj ponieważ po kontakcie z supportem premium w sprawie nieopłacenia przez kupującego jednej z moich domen, do którego zwróciłem się w celu otrzymania danych kupca domeny otrzymałem lakoniczną odpowiedz: "Uprzejmie informujemy iz w tym przypadku konsekwencja braku platnosci jest blokada konta w premium.pl . Dane osobowe moga byc udostepnione jedynie na wniosek odpowiednich organów." jak to się ma do regulaminu premium: OPCJE "KUP TERAZ" ORAZ "ZŁÓŻ OFERTĘ" punkt 5, cytuje: "Niezwłocznie po oświadczeniu przez Nabywcę skorzystania z Opcji "kup teraz", Nabywca i Zbywca otrzymują informacje o drugiej stronie: imię, nazwisko, adres e-mail: Imię, Nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz NIP. Jeśli w wyniku przeprowadzeniu Aukcji dochodzi do zmiany Abonenta Nazwy Domeny, Zbywca oraz Nabywca otrzymują wiadomość od automat@dns.pl zawierającą dane wpisane do Rejestru Nazw Domen, chyba że transakcja odbyła się za pośrednictwem Usługodawcy." Chciałbym wyciągnąć konsekwencje prawne w stosunku do kupującego, który nie wywiązał się z umowy kupna i uważam, że powinienem otrzymać dane kupującego. Piszę o tym bo niedawno zachęcony promocją przeniosłem kilka moich domen z AfterMarket.pl i wystawiłem je na Premium.pl ale sposób rozwiązania sytuacji nieopłacenia przez kupującego domeny zakrawa na żart...i skutecznie zniechęcił mnie do korzystania z tej giełdy... Co mi radzicie, czy uważacie, że dane kupującego w kontekście regulaminu powinny zostać mi udostępnione? Mieliście podobna sprawę, jak sobie w takiej sytuacji poradziliście? Pisałeś do mnie wczoraj PM, wczoraj też Ci odpisałem - czytałeś odpowiedź? Podałem Ci w niej link gdzie znajdziesz dane kupującego (które zgodnie z regulaminem zostały Ci udostępnione niezwłocznie po zainicjowaniu przez niego transakcji), jak również zasugerowałem abyś przedłużył termin oczekiwania na płatności, również podając gdzie możesz to zrobić. Nie bardzo więc rozumiem w czym leży problem. //edit: a czy domenę sprzedawałeś z fakturą od premium.pl czy własną? bo jeśli z fakturą od premium to faktycznie danych nie ma Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted April 13, 2012 Pisałeś do mnie wczoraj PM, wczoraj też Ci odpisałem - czytałeś odpowiedź? Podałem Ci w niej link gdzie znajdziesz dane kupującego (które zgodnie z regulaminem zostały Ci udostępnione niezwłocznie po zainicjowaniu przez niego transakcji), jak również zasugerowałem abyś przedłużył termin oczekiwania na płatności, również podając gdzie możesz to zrobić. Nie bardzo więc rozumiem w czym leży problem. oprócz nick-a, żadnych innych danych nie ma, dlatego postanowiłem napisać tego posta... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 13, 2012 oprócz nick-a, żadnych innych danych nie ma, dlatego postanowiłem napisać tego posta... Sprawdziłem i masz rację - a powinny być. Sprawdzamy gdzie jest błąd i zaraz powinieneś mieć w szczegółach wszystkie dane. Przepraszam za zamieszanie. Share this post Link to post Share on other sites
marti 8 Report post Posted April 13, 2012 Sprawdziłem i masz rację - a powinny być. Sprawdzamy gdzie jest błąd i zaraz powinieneś mieć w szczegółach wszystkie dane. Przepraszam za zamieszanie. postanowiłem napisać tutaj bo pisałem o tym problemie i do supportu i do Ciebie na prv jak pisałeś a mimo to nikt nie sprawdził dokładnie mojego zgłoszenia...w tym leży problem Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted April 13, 2012 postanowiłem napisać tutaj bo pisałem o tym problemie i do supportu i do Ciebie na prv jak pisałeś a mimo to nikt nie sprawdził dokładnie mojego zgłoszenia...w tym leży problem No ale nie odpisałeś, że nie masz danych tam, gdzie wskazałem że masz - w tym też leży problem. ;-) Tak czy siak dane już są w szczegółach transakcji, błąd naprawiony też na przyszłość. Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted April 13, 2012 (edited) Takie teoretyczne pytanie: Jeśli dzisiaj o godzinie 22:00 zamówię promocje domeny z giełdy (1 dzień), to promocja skończy się: 1) dzisiaj o północy 2) jutro o 22:00 3) jutro o północy? Edited April 13, 2012 by dlp Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 13, 2012 Promocja jest zwykle na korzyść klienta, stąd skończy się jutro o północy. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted April 14, 2012 (edited) Chciałem ustawić na nowo "prenumeratę" bo poprzednio newslettery przychodziły zdublowane i... coś u mnie jest nie tak: Zaznaczam: Przechwytywanie / Polecane domeny, potem Aukcje / Kończące się aukcje i pierwsza opcja się odznacza. Jak zaznaczę: Aukcje / Kończące się aukcje a potem: Nowe aukcje / Wszystkie to opcja: Aukcje / Kończące się aukcje także się odznacza. W sumie nie mogę ustawić interesujących mnie opcji. Edited April 14, 2012 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted April 15, 2012 czy tylko ja nie dostałem newslettera z premium już 2 dzień? Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted April 15, 2012 (edited) Troszkę bawię się panelem Premium po przeniesieniu domen i zastanawia mnie na jakiej zasadzie ustalany jest wiek domeny z widoku https://premium.pl/domain.html Jestem zdania że lepiej nie podawać żadnych informacji niż podawać je błędne bądź niepełne a tak niestety jest w przypadku tej funkcjonalności. Archive pokazuje pierwszą indeksację witryny przez ich crawlery, ale co to na dobrą sprawę ma wspólnego z pierwszym wystąpieniem domeny w rejestrze? Nawet jeżeli archive pokaże pierwszy "wpis" jako 2001r. to i tak domena musiała być backlinkowana/istnieć wcześniej żeby w końcu na nią trafił i zapisał, mniej niż procent z podanych dat (zaokrąglonych do roku) jest tak naprawdę prawdziwy i spełnia swoją rolę, a to narzędzie i wiedza jest bardzo istotna dla domainera, i nie chodzi tu tylko o "kto ma starszego" Sugerowałbym na chwilę wrócić do starych dobrych pl.output i Interson już wie co dalej Ustalić pierwsze unikalne wystąpienie danej domeny, albo pójść dalej i stworzyć historię danego adresu (idealnie gdyby przypominało to choć trochę Domain name history z whois eurid)... niekoniecznie z uwzględnieniem handler który był marnym pomysłem NASK, oczywiście lista domen w tej formie przestała być publikowana 2006-09-02 10:20 (?), do 2008-05-16 gdy zaczęto publikację deleted_domains.txt jest pusty okres ale na pewno da się to jakość ugryźć. Myślę że nie tylko ja bardzo chętnie bym się dowiedział ile poszczególne adresy naprawdę mają lat, wiele osób na pewno było by mile zaskoczonych EDIT: Oczywisty przykład: Onet.pl - whois: 1996-06-22 01:00:00 archive: luty 20, 1997, różnica 8 miesięcy a bywa zdecydowanie gorzej, wliczając w to sytuacje gdy domena w ogóle nie występuje w archive a istnieje zarejestrowana od 2000 bez zagospodarowanej strony. Archwium outputów Również nie otrzymałem newsletterów "Przechwytywanie: Polecane domeny - Newsletter premium.pl" z 15.04 i 14.04 Edited April 15, 2012 by Adelard Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 15, 2012 Tak jak mówisz, to narzędzie nie jest wiarygodne. Zostało wprowadzone na prośbę wielu osób, którzy musieli ręcznie sprawdzać tę informację w Archive.org, a teraz system robi to za nich. Niestety podobnie jest z innymi parametrami służącymi głównie dla specjalistów SEO - posiadają swoją wartość, ale są jedynie szacunkowe. Pomysł z pl.output nie jest zły. Archiwa pl.output w połączeniu z archiwami whois mogą pozwolić na stworzenie własnej, bardziej wiarygodnej wersji takiego Archive.org dla domen .pl. Wpiszę do notesu i przyglądnę się tematowi lepiej w tygodniu. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted April 15, 2012 czy tylko ja nie dostałem newslettera z premium już 2 dzień? Potwierdzam, od dwoch dni brak newslettera o polecanych domenach do przechwycenia. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 15, 2012 Systemowo wszystko gra, po prostu takie domeny nie zostały wybrane. Nie jest to newsletter, który musi się pojawiać każdego dnia. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted April 15, 2012 czy tylko ja nie dostałem newslettera z premium już 2 dzień? Nie tylko Ty... ja też nie dostałem. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted April 15, 2012 Czy na Premium zostanie wprowadzona sprzedaż FM ? Share this post Link to post Share on other sites