exallwave 123 Report post Posted September 14, 2012 Bardzo usprawniłoby pracę z premium przeniesienie filtrów do góry strony (filtrowanie listy domen, historii finansów etc.) Pewnie ktoś już o tym pisał. Coś w tym jest, ale potencjalny kupujący "musi" przebrnąć przez oferty i jest większa szansa, że może wpadnie mu w oko ta upragniona... Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted September 16, 2012 Nasunęło mi się ostatnio kilka pytań odnośnie liczników przy ofertach, a dokładniej "Wyświetlenia na liście" oraz "Odwiedzin oferty". Jak ustalane są te liczby? Są to unikalne wizyty od momentu wystawienia jej na giełdę czy np. od początku roku? Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted September 16, 2012 Nasunęło mi się ostatnio kilka pytań odnośnie liczników przy ofertach, a dokładniej "Wyświetlenia na liście" oraz "Odwiedzin oferty". Jak ustalane są te liczby? Są to unikalne wizyty od momentu wystawienia jej na giełdę czy np. od początku roku? Podpinam się do tego pytania. Ostatnio przeniosłem do Premium część portfela i nie do końca wiem jak to interpretować. Czy licznik "Odwiedziny oferty" obejmuje tylko wejścia z poziomu giełdy Premium czy również po wstukaniu "z palca" adresu w przeglądarce? Jak dokładnie interpretować "Wyświetlenia na liście"? Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted September 17, 2012 Miałem na myśli filtry w panelu, do których brnie tylko potencjalny sprzedający. Share this post Link to post Share on other sites
Pablo 102 Report post Posted September 17, 2012 Sugeruję aby Premium prezentowało również ruch na poszczególnych domenach na stronie oferty sprzedaży GRUPY DOMEN. Często jest tak, że poszczególne domeny z danej grupy mają bardzo interesujący ruch ale nie można go zaprezentować na stronie oferty (chyba, że jeszcze do tego nie doszedłem). Taka informacja mogłaby być zaprezentowana jako łączny ruch na wszystki domenach lub co o wiele ciekawsze z rozbiciem na poszczególne domeny. Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted September 21, 2012 Czego istotnie brakuje mi w premium - widocznej prezentacji kwoty netto transakcji. Ktoś powie - przecież można to wyliczyć. Dobrze, zgoda. Faktem jest jednak, że inna jest lub może być percepcja oferty opiewającej na 5,000 zł netto oraz na 6,150 zł brutto. Zgodnie z ustawą należy podawać kwoty brutto - OK; nie powinno się tego pominąć. Sądzę natomiast, że w interesie sprzedających byłoby zaznaczyć kwotę VAT, która przez większość kupujących jest odliczana. Gdyby ta kwestia została jakoś "ładnie" rozwiązana (tak - ładnie, bo kwotowo bez zmian rzecz jasna), sprzedający mogliby nie odczuwać "podatkowej wyższości" AM, gdzie VATu nie ma. Sumarycznie czy kwotowo, w premium.pl tej dopłaty VAT także można by "nie czuć" w transakcji, gdyby silniej prezentowana była cena netto. Co więcej, także w negocjacjach oraz w każdym innym miejscu byłoby fajnie mówić o kwotach netto, gdzie o VAT byłaby mowa jasno i klarownie jak RP nakazała (ale jednak osobno). Byłbym wdzięczny za opinię nt. waszego spojrzenia na tę kwestię i oszacowania możliwości/chęci wdrożenia. ~AW Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted September 21, 2012 Nasunęło mi się ostatnio kilka pytań odnośnie liczników przy ofertach, a dokładniej "Wyświetlenia na liście" oraz "Odwiedzin oferty". Jak ustalane są te liczby? Są to unikalne wizyty od momentu wystawienia jej na giełdę czy np. od początku roku? Aż tak głupie pytanie zadałem? ;-p Share this post Link to post Share on other sites
Xaxs 0 Report post Posted September 21, 2012 Również sformułowanie " Wyświetleń na liście " jest moim zdaniem nieodpowiednie . Jaka lista ? co to za lista? Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted September 21, 2012 (edited) Lista ogólna, jak szukasz jakiejś domeny to wpisujesz słowo kluczowe i klikasz "szukaj". Nie wyskakuje Ci jedna domena tylko LISTA domen Natomiast odwiedziny oferty to są zapewne wejścia z LISTY + bezpośrednie wejścia z palca - type in jeśli masz ustawione przekierowanie domeny na giełdę Uważam, że liczniki są w jakiś sposób ograniczone czasowo... Edited September 21, 2012 by CzarnyElo Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted September 22, 2012 Dobrze byłoby wprowadzić funkcję drukowania listy domen. Np. taka tabela w pliku .PDF z listą domen, datą wygasania itp. Share this post Link to post Share on other sites
Xaxs 0 Report post Posted September 22, 2012 @Elo wiem i wiedziałem ,że LISTA oznacza Giełdę domen która podzielona jest na kategorie i właśnie licznik " Wyświetleń na liście " to odwiedziny domeny z giełdy domen Premium.pl . Natomiast " Odwiedzin oferty " to wejścia z paska adresu (typein) lub innych " źródeł " . Kilkukrotnie już nie jeden KK był ciekaw co oznacza właśnie ilość odwiedzin - przedstawione w "Wyświetleń na liście" oraz " odwiedzin oferty" , które w ten właśnie sposób tłumaczyłem . Chyba ,że całkowicie się mylę i fajnie gdyby Pan @PB lub Pan INTERSON chcieli odpowiedzieć i poprawić moją teorię Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted September 23, 2012 Bardzo usprawniłoby pracę z premium przeniesienie filtrów do góry strony (filtrowanie listy domen, historii finansów etc.) Pewnie ktoś już o tym pisał. Dodamy możliwość wyboru (dopisałem do listy). Przy rejestracji testów ustawiłem dns na namedrive ale pomimo tego po wejściu na domenę wyświetla się formularz kontaktowy premium, dlaczego ? Prawdopodobnie kwestia propagacji (jeśli problem nadal istnieje, daj znać). Nasunęło mi się ostatnio kilka pytań odnośnie liczników przy ofertach, a dokładniej "Wyświetlenia na liście" oraz "Odwiedzin oferty". Jak ustalane są te liczby? Są to unikalne wizyty od momentu wystawienia jej na giełdę czy np. od początku roku? Odwiedziny oferty, to po prostu odwiedziny oferty. Źródło odwiedzin nie jest istotne, a liczone jest każde wejście, bez względu na unikalnych użytkowników. W przypadku listy są to wyświetlenia na listach domen na giełdzie, gdzie ta informacja moim zdaniem w ogóle mogłaby zniknąć, ponieważ nie jest w żaden sposób cenna dla kupującego. Sugeruję aby Premium prezentowało również ruch na poszczególnych domenach na stronie oferty sprzedaży GRUPY DOMEN. Często jest tak, że poszczególne domeny z danej grupy mają bardzo interesujący ruch ale nie można go zaprezentować na stronie oferty (chyba, że jeszcze do tego nie doszedłem). Taka informacja mogłaby być zaprezentowana jako łączny ruch na wszystki domenach lub co o wiele ciekawsze z rozbiciem na poszczególne domeny. Dodałem do listy zmian. Czego istotnie brakuje mi w premium - widocznej prezentacji kwoty netto transakcji. Ktoś powie - przecież można to wyliczyć. Dobrze, zgoda. Faktem jest jednak, że inna jest lub może być percepcja oferty opiewającej na 5,000 zł netto oraz na 6,150 zł brutto. Zgodnie z ustawą należy podawać kwoty brutto - OK; nie powinno się tego pominąć. Sądzę natomiast, że w interesie sprzedających byłoby zaznaczyć kwotę VAT, która przez większość kupujących jest odliczana. Gdyby ta kwestia została jakoś "ładnie" rozwiązana (tak - ładnie, bo kwotowo bez zmian rzecz jasna), sprzedający mogliby nie odczuwać "podatkowej wyższości" AM, gdzie VATu nie ma. Sumarycznie czy kwotowo, w premium.pl tej dopłaty VAT także można by "nie czuć" w transakcji, gdyby silniej prezentowana była cena netto. Co więcej, także w negocjacjach oraz w każdym innym miejscu byłoby fajnie mówić o kwotach netto, gdzie o VAT byłaby mowa jasno i klarownie jak RP nakazała (ale jednak osobno). Byłbym wdzięczny za opinię nt. waszego spojrzenia na tę kwestię i oszacowania możliwości/chęci wdrożenia. ~AW Twoje uwagi są słuszne i znajdują się na szczycie naszych priorytetów do opracowania. Dobrze byłoby wprowadzić funkcję drukowania listy domen. Np. taka tabela w pliku .PDF z listą domen, datą wygasania itp. Można wykonać dowolny eksport listy (np. plik .html), a następnie wykonać wydruk strony. -- Zaznaczę też, że z palącymi problemami lepiej udać się do narzędzia "sugestie" lub poruszyć je w bezpośrednim kontakcie z supportem. Posty publikowane na forum są przeglądane nieregularnie i nie mają wysokiego priorytetu (przede wszystkim z powodu pobieżnych informacji i braku możliwości analizy konta użytkownika). Stąd jeśli sugestia/zgłoszenie są ważne, lepiej nie rozrzucać ich w formowych dyskusjach, ponieważ znaczna część z nich ginie w gąszczu pozostałych postów. Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted September 29, 2012 (edited) Jest jakiś problem z generowaniem eksportów z Listy domen Z zakładki Domeny na sprzedaż csv był do pobrania chwilę po zleceniu, z Listy domen eksport ma status Generowanie już prawie 4 godziny Przy okazji jest gdzieś link w serwisie do tej strony? https://premium.pl/report.html czasami gdzieś przejdę i muszę wygenerować kolejny eksport żeby tam trafić, bo zazwyczaj nie pamiętam url'a Edited September 29, 2012 by dlp Share this post Link to post Share on other sites
KFZdomeny 0 Report post Posted September 29, 2012 Jak przenieść domenę z rezerwacji na testy ? Będę wdzięczny za pomoc. Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted September 29, 2012 Jak przenieść domenę z rezerwacji na testy ? Będę wdzięczny za pomoc. nie ma takiej mozliwosci. Z rezerwacji mozesz jedynie zarejestrowac lub odpuscic. Share this post Link to post Share on other sites
KFZdomeny 0 Report post Posted September 29, 2012 a jak odpuścić przed czasem bo nie mogę takiej opcji znaleźć ? Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted September 29, 2012 Nie ma możliwości zrezygnować "przed czasem". Share this post Link to post Share on other sites
KFZdomeny 0 Report post Posted September 29, 2012 (edited) wrzucę do ukrytych aby nie zaśmiecały panelu Edited September 29, 2012 by KFZdomeny Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted September 29, 2012 wrzucę do ukrytych aby nie zaśmiecały panelu Nie zaśmiecają, bo rezerwacje mają swoją osobną zakładkę, domeny osobną. W panelu możesz usunąć rezerwację (klikając "Usuń") i będzie ona przeniesiona do usuniętych. Jeśli się rozmyślisz / namyślisz to taką domenę z usuniętych rezerwacji możesz w każdej chwili przywrócić i opłacić. Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted September 30, 2012 (edited) Czy emaile informujące o wygasających domenach mogłyby zawierać pełne info w tytule maila i czy mogłyby przestać wprowadzać w błąd? Otrzymuję emaila: "xxxxxxx.pl wygasa" zaglądam do maila a tam info: "Przypominamy, iż dla Twoich usług kończy się opłacony okres abonencki. Domena: xxxxxxxx.pl Do końca: 30 dni" A więc z tym wygasaniem to nie jest prawda. Email zawiera nieprawdziwą informację bo domena zacznie wygasać dopiero za miesiąc. Obecnie niezależnie od tego czy domena wygasa za 30 dni czy weszła w stan wygasania tydzień temu, tytuł jest taki sam. Po pewnym czasie człowiek zaczyna ignorować te maile i w efekcie można przegapić jakąś domenę która faktycznie wygasa. Edited September 30, 2012 by przemowild 2 Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted September 30, 2012 post został przykryty innymi, a niestety eksporty nie działają, pozostają w statusie Generowanie już od wczoraj Proszę, rzućcie na to okiem Jest jakiś problem z generowaniem eksportów z Listy domen Z zakładki Domeny na sprzedaż csv był do pobrania chwilę po zleceniu, z Listy domen eksport ma status Generowanie już prawie 4 godziny Przy okazji jest gdzieś link w serwisie do tej strony? https://premium.pl/report.html czasami gdzieś przejdę i muszę wygenerować kolejny eksport żeby tam trafić, bo zazwyczaj nie pamiętam url'a Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted September 30, 2012 Poprawione, zleć ponownie. Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted September 30, 2012 wszystko gra, dzięki, pozdrawiam Poprawione, zleć ponownie. Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted September 30, 2012 Obecnie niezależnie od tego czy domena wygasa za 30 dni czy weszła w stan wygasania tydzień temu, tytuł jest taki sam. Po pewnym czasie człowiek zaczyna ignorować te maile i w efekcie można przegapić jakąś domenę która faktycznie wygasa. Dobry pomysł, bo wg informacji w panelu "Terminy powiadomień: 1, 3, 7, 15, 30 dni przed wygaśnięciem dla wiadomości indywidualnych oraz codziennie dla wiadomości zbiorczych.". Przy pojedynczych powiadomieniach mogłoby być faktycznie Domena xxxx.pl "wygasa za 1 dni", "wygasa za 7 dni" itd. Ja mam wybrane powiadomienia zbiorcze i wtedy codziennie przychodzą tylko dwa maile: - Domeny wygasające w ciągu 30 dni - Domeny wymagające reaktywacji I w obu masz podaną listę domen + informacja za ile wygasa / jest usuwana. Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted October 1, 2012 Kiedyś gdy domena była wystawiona w opcji "Kup Teraz" (np. za 570 PLN), to po wystawieniu jej na aukcję (np. z ceną startową 50 PLN), gdy się nie sprzedała i wystawiałem ją ponownie na giełdę z ceną "KT", cena była zapamiętywana z poprzedniego wystawienia. Można było sobie oczywiście ją zmienić, ale była to niejako podpowiedź, za jaką kwotę ostatnio ją wystawiałem na giełdzie. Od jakichś 2-3 tygodni jest inaczej, czyli cena "KT" nie jest zapamiętywana (w przypadku ponownego wystawiania domeny na aukcję, po regulaminowych 14 dniach, cena startowa aukcji jest zapamiętywania z poprzedniej edycji aukcji). Nie dało by się zrobić tak, żeby w przypadku "KT" też się te kwoty zapamiętywały, jak to było kiedyś ? Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites