ynd 27 Report post Posted January 17, 2016 Skąd taka data wygaśnięcia domeny? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 17, 2016 Skąd taka data wygaśnięcia domeny? Wygląda na błąd pobierania daty, bez nazwy/linku więcej nie wiem. Share this post Link to post Share on other sites
ynd 27 Report post Posted January 17, 2016 (edited) Wygląda na błąd pobierania daty, bez nazwy/linku więcej nie wiem. Wysłałem na PW. Edit: ekhm, nie dało się jednak - "Użytkownik pb nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości". Na błąd trafiłem tutaj. Edited January 17, 2016 by ynd Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 17, 2016 Tak jak podejrzewałem, to oferta domeny zewnętrznej. Skrypt nie mógł pobrać daty, pewnie uzupełni się przy następnym sprawdzaniu. Share this post Link to post Share on other sites
ynd 27 Report post Posted January 17, 2016 Tak jak podejrzewałem, to oferta domeny zewnętrznej. Skrypt nie mógł pobrać daty, pewnie uzupełni się przy następnym sprawdzaniu. Więc wszystko jasne. Share this post Link to post Share on other sites
ynd 27 Report post Posted January 19, 2016 No i mam kolejne pytanie: czy to jest błąd? W panelu pokazuje mi "RUCH" <400. Domenę mam od miesiąca.. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted January 20, 2016 Chciałbym ponownie zaakcentować pewną sprawę której wprowadzenie znacznie ułatwiłoby prace premium.pl i było by z korzyścią dla wszystkich. Chodzi o mozliwość dodawania do przechwycenia wybranych domen z listy domen do przechwycenia. Obecnie kiedy mam np. 100 domen na liście do przechwycenia muszę usunąć wszystkie żeby dodać jedną z nich. Wg. mnie to straszne niedopatrzenie że jeszcze tego nie naprawiono. Szczerze mówiąc to nie chce mi się tego usuwać i nie dodaje domeny w premium tylko w AM. Jeszcze gdyby się dało usunąć wybrane powiedzmy 95 domen za jednym kliknięciem to ok, a tutaj trzeba każdą odklikać - masakra jakaś... To aż taki problem żeby dodać okienko do odznaczenia przy każdej z domen ? 2 Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted January 20, 2016 PB, wiesz jak chwalę sobie PREMIUM.pl i cenię jakość świadczonych usług, ale BARDZO CIĘ PROSZĘ o naprawienie jednej, a dla mnie największej wady Giełdy Domen Premium.pl - usuwanie z giełdy pakietu domen, kiedy np. jedna z tych domen nie została przedłużona przed 14-dniami. Wszystko się "rozwala", statystyki, liczba wejść, cały opis itp. Możesz wprowadzić taką zmianę, aby domeny były w pakiecie na Giełdzie Premium.pl, aż do dnia wygaśnięcia jeden z domen, tak aby nie było trzeba przedłużać na kolejny okres abonamentowy domeny na 14 dni przed upływam ważności ? Share this post Link to post Share on other sites
ynd 27 Report post Posted January 20, 2016 Chciałbym ponownie zaakcentować pewną sprawę której wprowadzenie znacznie ułatwiłoby prace premium.pl i było by z korzyścią dla wszystkich. Chodzi o mozliwość dodawania do przechwycenia wybranych domen z listy domen do przechwycenia. Obecnie kiedy mam np. 100 domen na liście do przechwycenia muszę usunąć wszystkie żeby dodać jedną z nich. Wg. mnie to straszne niedopatrzenie że jeszcze tego nie naprawiono. Szczerze mówiąc to nie chce mi się tego usuwać i nie dodaje domeny w premium tylko w AM. Jeszcze gdyby się dało usunąć wybrane powiedzmy 95 domen za jednym kliknięciem to ok, a tutaj trzeba każdą odklikać - masakra jakaś... To aż taki problem żeby dodać okienko do odznaczenia przy każdej z domen ? Oj, taaaak! 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 22, 2016 Gdy domena oczekuje na transfer po przechwyceniu to niemożna by ustawić choćby formularza kontaktowego ? 1 Share this post Link to post Share on other sites
ynd 27 Report post Posted January 23, 2016 Bardzo proszę o odpowiedź na [WDKT-15177-996] lub kontakt kogoś z premium.pl przez PW. Share this post Link to post Share on other sites
dariush 54 Report post Posted January 24, 2016 Przy każdym logowaniu do panelu w menu USTAWIENIA -> SPRZEDAŻ resetuje mi się opcja Fakturowanie Trochę to irytujące żeby za każdym logowaniem do panelu pamiętać aby to ustawić. A może po mojej stronie jest coś nie tak ? Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted January 27, 2016 Przy każdym logowaniu do panelu w menu USTAWIENIA -> SPRZEDAŻ resetuje mi się opcja Fakturowanie Trochę to irytujące żeby za każdym logowaniem do panelu pamiętać aby to ustawić. A może po mojej stronie jest coś nie tak ? Wydaje mi się że musisz najpierw zaaceptowac zmiany dotyczące fakturowania : Ustawienia -> Fakturowanie i tam klikasz/ wypełniasz co trzeba. Po tym zabiegu powinno zadziałać. A ja mam taka sugestie do Premium : Czy nie lepiej byłoby gdyby nie była konieczna wczesniejsza rejestracja Klienta ( kupującego) w premium przy wystawieniu Escrow? Klient musi zarejestrować adres email w premium a dopiero po tym moge przesłac mu oferte . 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 27, 2016 Czy nie lepiej byłoby gdyby nie była konieczna wczesniejsza rejestracja Klienta ( kupującego) w premium przy wystawieniu Escrow? Klient musi zarejestrować adres email w premium a dopiero po tym moge przesłac mu oferte . Zgadzam się, byłoby lepiej. Taka zmiana jest planowana, ale jeszcze nie gotowa. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 29, 2016 Czy można sprawdzić kto składa ofertę na domenę ? (data rejestracji użytkownika, ilość kupionych domen [gwiazdki] ) Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 29, 2016 Przy negocjacjach jest podany login, możesz wpisać premium.pl/profil/tenlogin i powinno się coś tam wyświetlić. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 29, 2016 Przy negocjacjach jest podany login, możesz wpisać premium.pl/profil/tenlogin i powinno się coś tam wyświetlić. Nie ma tam tych informacji Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 29, 2016 Nie ma tam tych informacji Czyli się nie da. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 29, 2016 Czyli się nie da. Brawo Ty Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 30, 2016 Próbuję wystawić domenę na giełdę i otrzymuje taki komunikat: Ta domena jest obecnie wystawiona na aukcji i nie może być sprzedawana. Oczywiście domena nie jest na żadnej aukcji... Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted February 2, 2016 Zobaczyłem na stronie głównej Premium.pl informację o aukcji domeny. Wchodzę i w szczegółach widzę "Rozliczenie z nabywcą: Opcjonalna faktura VAT". Po wskazaniu kursorem ikony "FV" widzę informację w chmurce "Faktura VAT od premium.pl". No to super, w takim razie biorę udział. Dla pewności jednak sprawdzam jeszcze w Pomocy Premium.pl, gdzie znajduję informację "Jeśli sprzedawcą jest firma nie będąca płatnikiem VAT lub osoba fizyczna, sam decydujesz czy wybierzesz fakturę VAT od serwisu, czy rozliczenie bezpośrednie - uiszczając jedynie kwotę netto transakcji.". Wszystko się zgadza. Przy składaniu oferty otrzymuję komunikat "UWAGA! Kupujesz domenę od osoby fizycznej. Jeśli chcesz, możesz otrzymać za tę transakcję fakturę VAT, wówczas do ceny końcowej doliczony zostanie podatek VAT w obowiązującej stawce. W przeciwnym razie rozliczenie transakcji pozostanie w gestii stron. Czy chcesz otrzymywać faktury VAT przy zakupach od osób fizycznych, firm niebędących płatnikami VAT oraz firm spoza Unii Europejskiej?". Pod powyższą informacją 4 opcje do wyboru: Tak, zawsze gdy jest to możliwe (nie będziesz już o to pytany, możesz to zawsze zmienić w ustawieniach) Chcę otrzymać fakturę za tę transakcję (przy następnej transakcji system znów zapyta) Nie chcę otrzymywać faktur (nie będziesz już o to pytany) Nie chcę otrzymać faktury za tę transakcję (przy następnej transakcji system znów zapyta) Pozostawiam zaznaczoną domyślnie opcję "Chcę otrzymać fakturę za tę transakcję (przy następnej transakcji system znów zapyta)". Zatwierdzam ofertę, system przyjmuje ją poprawnie (bez jakichkolwiek błędów). Przebijam poprzednią ofertę, aktualnie moja oferta jest najwyższa. Upływa 5 minut od złożenia oferty, aukcja dobiega końca. Wygrywam. Po kilkunastu minutach przechodzę do zakładki ZAKUPY > Zakupy do opłacenia. I widzę, że domena, w aukcji której brałem udział jest do opłacenia w cenie netto/brutto, a w "Szczegółach kupna" informacja "Rodzaj dokumentu: Rozliczenie bezpośrednie ze sprzedającym (brak możliwości zmiany rozliczenia po zakupie, w razie problemów prosimy o kontakt)" - mimo wszystkich wcześniejszych informacji i dokonanego przeze mnie wyboru dotyczącego sposobu rozliczenia, o który prosił mnie system Premium.pl! Ok, skoro "w razie problemów prosimy o kontakt" to piszę do BOK. Tam niestety oczywiście nikt nie chce mi pomóc i (jak zawsze niestety) otrzymuję lakoniczną informację niczym od automatu, że... możliwość otrzymania faktury VAT za transakcję zależy od końcowej kwoty za jaką domena zostanie wylicytowana na aukcji !? Czyli co? Totalna dezinformacja klienta i pomimo wszystkich wcześniejszych informacji wyświetlanych na etapie aukcji i mimo, że nigdzie nie było o tym wzmianki - nie otrzymam faktury po opłaceniu domeny, bo ostatecznie wylicytowałem domenę za niższą kwotę? pb ratuj. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted February 2, 2016 Totalna dezinformacja klienta i pomimo wszystkich wcześniejszych informacji wyświetlanych na etapie aukcji i mimo, że nigdzie nie było o tym wzmianki - nie otrzymam faktury po opłaceniu domeny, bo ostatecznie wylicytowałem domenę za niższą kwotę? http://s1.zrzut.pl/Cc8zsOS.png Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted February 2, 2016 Wybacz, ale ja tej informacji nie widziałem przy składaniu oferty. Nadal uważam, że skoro wszędzie wyświetla się informacja o fakturze VAT i system prosi nawet o wybór sposobu rozliczenia transakcji (mimo, iż wie w jakiej wysokości ofertę składam) to nie może być tak, że za chwilę dowiaduję się, że tej faktury jednak nie otrzymam. Podobnie nigdzie w pomocy, ani w regulaminie nie ma o tym informacji jakoby możliwość otrzymania faktury VAT uzależniona była od ostatecznej kwoty za jaką wylicytuje się domenę. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted February 2, 2016 (edited) Wybacz, ale ja tej informacji nie widziałem przy składaniu oferty. Wierzę że jej nie widziałeś, ale nie wierzę że nie została wyświetlona. Tak czy inaczej nie mamy możliwości wystawienia fv za ten zakup ponieważ nie jesteśmy w tym przypadku sprzedawcą ani pośrednikiem. Jeśli bardzo chcesz fakturę, to mogę Ci ją wystawić jako Varia. Edited February 2, 2016 by pb Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 4, 2016 Czy wszyscy dostajecie wiadomości od Premium "Zamówiona domena zaczęła wygasać" ?? Share this post Link to post Share on other sites