Paula - uti.pl 0 Report post Posted August 7, 2012 Cześć, oprócz cen specjalnych na domeny, o których piszę tutaj: http://di.pl/topic/86788-nowy-cennik-hurtowy-domen-w-utipl/ uti.pl wprowadziło kody zniżkowe na rejestrację na dwa lata domen .pl. Zupełnie nowa ciekawa propozycja. Jak to działa? 1. kupujesz pakiet kodów (pakiety liczą sobie od 10 do 100 kodów). Dzięki temu, że kupujesz dużo za jednym razem płacisz mniej za każdy kod (przykłądowo przy 100 kodach cena za jeden wynosi 40 zł netto za rejestrację .pl na 2 lata) 2. Otrzymujesz listę kodów rabatowych i w dowolnym momencie, gdy chcesz zarejestrować domenę, wchodzisz na uti.pl podczas rejestracji wpisujesz jeden z kodów (za które już zapłaciłeś), a cena rejestracji zmienia się na 0 zł. Kody możesz sprzedawać lub rozdawać według uznania Po szczegóły propozycji i dokładne wrunki korzystania napisz do mnie na priv, albo do Biura Obsługi Klienta uti.pl Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 7, 2012 projekt współfinansowany przez UE - jak dla mnie nie jesteście wiarygodnym partnerem w biznesie. Share this post Link to post Share on other sites
Paula - uti.pl 0 Report post Posted August 7, 2012 Firma wirtuale.pl, która prowadzi uti.pl, działa na rynku usług internetowych od 2000 roku, prowadzi kilka dużych serwisów, a także zajmuje się tworzeniem i realizacją kampanii e-marketingowych dla swoich klientów. Natomiast sam Supermarket Usług Internetowych uti.pl (jako marka należąca do wirtuale.pl) działa na rynku od 2009 roku, od początku jesteśmy partnerem NASK, ciągle ulepszamy istniejące usługi i wprowadzamy nowe. Na część naszych działań zostało przyznane dofinansowanie z funduszu rozwoju regionalnego, co można przeczytać na naszej stronie www. Nie rozumiem, dlaczego w Twoich oczach to czyni nas "niewiarygodnym partnerem w biznesie" Pozdrawiam i zapraszam do przetestowania usług. Przekonasz się, że są okej Share this post Link to post Share on other sites
Czyzis 60 Report post Posted August 7, 2012 Dziękuję za uzasadnienie, mam na myśli fakt, że mając wsparcie z zewnątrz możecie sobie pozwolić na niską marżę, albo jej brak na niektóre usługi, ale co będzie, gdy okaże się, że źródło finansowania się zakończy? Mamy ostatnio doświadczenia z "pewnym serwisem", który takowe problemy miał. Konkurencja ma nie tylko niskie marże, ale również wysokiej jakości panele do obsługi i zarządzania domenami, np. AZ mają promocje, nieraz za darmo dają domeny, ale przez niskiej jakości panelu i przez zaśmiecanie skrzynki pocztowej wieloma emailami - nie przekonują mnie (i być może innych posiadających setki domen) do korzystania z ich usług przez dłużej niż okres konieczny do trzymania u nich domen. To w mojej ocenie dyskwalifikuje również wszelką konkurencję dla AM i premium, które mają wieloletnie doświadczenia, bardzo rozbudowane możliwości w panelu no i przede wszystkim niskie ceny, ale grając tylko jedną cechą na rynku można co najwyżej ugrać sezonową sprzedaż bez marży. Życzę tego co konkurencja, dobre ceny już macie Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted August 7, 2012 Jak zwykle kolejna firma, która podaje ceny w netto, choć celuje w przeciętnego Kowalskiego, czyli odbiorcę niefirmowego, xzatem powinny być na stronie ceny brutto. To cyhyba nie jest do końca zgodne z przepisami. Po prostu QRVA nienawidze podawania cen netto! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Paula - uti.pl 0 Report post Posted August 8, 2012 Na naszych podstronach jest napisane, że wszystkie cenny są cenami netto. Masz całkowite prawo nienawidzić tego sposobu prezentacji cen. Oczywiście "celujemy" także w przeciętnego Kowalskiego, jednak faktem jest, że około 90% naszych klientów to jednak firmy. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2012 Na naszych podstronach jest napisane, że wszystkie cenny są cenami netto. Masz całkowite prawo nienawidzić tego sposobu prezentacji cen. Oczywiście "celujemy" także w przeciętnego Kowalskiego, jednak faktem jest, że około 90% naszych klientów to jednak firmy. Uczciwie wobec wszystkich byłby podać ceny netto i brutto. Share this post Link to post Share on other sites