Pomarancz 50 Report post Posted November 27, 2012 Mój problem pomimo wielokrotnego przypominania między innymi w tickecie nr #1220692143 nie został do tej pory rozwiązany. W dniu 15 listopada br. dostałem odpowiedź bym uzbroił się w cierpliwość a ta sprawa ciągnie się już prawie 2 miesiące. Problem dotyczy tego, iż dane we whois dla domeny lend.fr podczas transferu zostały tylko częściowo zmienione. Jako abonent nadal figuruje jej poprzedni użytkownik, choć adres zamieszkania i e-mail zostały uaktualnione. Mam nadzieję, iż ta publikacja na Di.pl przyspieszy sprawę. Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted November 29, 2012 Drogi Supporcie z Aftermarket,kiedy wreszcie problem zostanie rozwiązany . Nie odpowiadacie na tickety ! Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted November 29, 2012 wydaje mi się że temat wytykania błędów miał być nieco inny... więc dobrze by było aby takie posty tam wróciły. Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted November 29, 2012 odpowiadaja tylko na te na ktore umieja odpowiedziec zwykli pracownicy..........ja czekam na odpowiedz na ticket z lipca.......kilka przypomnien...i nadal cisza (utracone domeny). Share this post Link to post Share on other sites
pawel71 0 Report post Posted December 12, 2012 mi od ponad miesiąca też nie odpowiadają na źle wystawioną fakturę - sprawa przekazana do księgowości - ta już to widzę... olewają i tyle a US się czepia. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted December 12, 2012 Ja nie wiem czemu się dziwicie takiej a nie innej postawie AM vel Dropped...Skoro Wy byście mieli oddać kasę to Was złupią bez zastanowienia, ale jak Wam kasę mają oddać to zaczynają się problemy... Share this post Link to post Share on other sites
prezes 13 Report post Posted December 14, 2012 Ile średnio czekacie na pierwszą odpowiedź na ticket? Na wiele miesięcy temu założony ticket nie dostałem odpowiedzi, olałem, wczoraj o 14:00 wysłałem kolejny w tej samej sprawie i do dziś się nie doczekałem na odpowiedź. Share this post Link to post Share on other sites
vardess 9 Report post Posted December 19, 2012 (edited) No to i ja muszę "pochwalić" AM - kilka godzin spóźniłem się z opłatą 60zł za domeny przechwycone, co nie zdażyło mi się nigdy wcześniej (tylko w ostatnich miesiącach było ich ok 200, a od pół roku moje faktury w AM tylko za przechwytywanie są na poziomiie XXXX miesięcznie). Dostałem maila że domeny nie zostaną dla mnie zarejestrowane bo spóźniłem się z zapłatą i naliczono mi 40zł kary... Pozostaje mi tylko pogratulować polityki firmie, która zalegała mi po kilka tygodni z wypłatami środków wbrew własnemu regulaminowi i niewiele się tym przejmowała. Ale prawo do naliczania kar ma tylko jedna strona PS a problemu technicznego zwiazanego z domenami zewnętrznymi (nieprawidłowe kategorie, brak widoczności niektórych domen na giedzie, w portfolio i przez wyszukiwarkę), zgloszonego tydzien temu support nie rozwiazal do dziś Edited December 19, 2012 by vardess Share this post Link to post Share on other sites
banialuka1 485 Report post Posted December 19, 2012 Również muszę pochwalić obsługę, bardzo szybki kontakt i szybkie rozwiązanie problemu. Pozdrawiam tak 3mać Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted December 19, 2012 Ponawiam prośbę ! o odpowiedź na tickety: Zgłoszenie: 1187760639 Zgłoszenie: 1161147183 Apeluje o nie uchylanie się od odpowiedzialności za błędy wynikające z "niedoskonałości systemu AM", a także o traktowanie klientów z należytą powagą ! Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted December 20, 2012 @krystekm: Na wszystkie tickety na pewno padnie odpowiedz ;-) Share this post Link to post Share on other sites
pawel71 0 Report post Posted December 21, 2012 odpowiedź padnie - już się tym zajmujemy, przekazuje innemu pracownikowi itp. a najlepsze że dziś dostałem w prezencie od AM butelkę francuskiego wina na święta - chyba żeby utopić gorzkie żale Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted December 21, 2012 Mimo, że jak można przeczytać w sieci da się wyczuć w nim pestki, truskawki, wiosenny deszcz i wiatr jest z 2009 roku, a Ty po przejściach zasługujesz minimum na takie: http://www.wina.pl/search.php?vintage=1989&productType=1 Share this post Link to post Share on other sites
pawel71 0 Report post Posted December 21, 2012 niezasługuje bo " Flagowe Unico jest winem mitycznym, którego kosztuje się raz w życiu..." Share this post Link to post Share on other sites
semLAB 0 Report post Posted February 27, 2013 Dołącze się do tematu. Do tej pory miałem pozytywne opinie o AM. Pamiętam, że w związku z podwyżkami chciałem się przenieść, ale po przeliczeniu i tak opłacało mi się zostać Teraz jednak muszę zainterweniować, ponieważ nie mogę się doczekać na dopowiedź na mój ticket. Zleciłem 25 lutego 2013 przedłużenie 3 domen, domeny zostały opłacone i jak się okazało po paru godzinach to zostały opłacone 3 inne domeny. Ticket został wysłany po pólnocy, odpowiedź dostałem nad ranem (Witam, Proszę o informację jakie domeny zostały przedłużone zamiast poniższych?) i jak do tej pory byłem zadowolony z supportu. Jednak od tamtej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi. Teraz domeny nie działają i widnieją w AM jako wygasłe, mimo że zostały opłacone w terminie. Piszę tutaj, poniewaz na tickety nikt nie odpowiada, a telefon do AM nie istnieje;) Share this post Link to post Share on other sites
pawel71 0 Report post Posted February 28, 2013 to sobie poczekasz bo mnie od listopada olewają Share this post Link to post Share on other sites
semLAB 0 Report post Posted February 28, 2013 Już wszystko naprawili:) Chyba lepiej tutaj pisać niż wysyłać tickety:P Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted February 28, 2013 Dobra, to teraz i ja muszę poprosić support aftermarket o odpowiedź, na ticket ze stycznia o numerze: #1273134545 Share this post Link to post Share on other sites
kaz 1 Report post Posted March 3, 2013 (edited) Od ponad 6 miesięcy próbuje bezskutecznie skontaktować się z supportem AM w sprawie utraty mojej domeny. Chodzi o adres kredyt.tv Jestem systematycznie olewany zarówno przez support jak i noname, który jak widzę udziela się w temacie. Edited March 3, 2013 by kaz Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted March 3, 2013 A ja muszę tym razem pochwalić support AM za błyskawiczne załatwienie problemu Młodego... Share this post Link to post Share on other sites
visser 9 Report post Posted March 7, 2013 Proszę o odpowiedź w sprawie Ticketu #1318008390 Share this post Link to post Share on other sites