Jump to content
mlm

Muszę pochwalić aftermarket za błyskawiczny support !

Recommended Posts

Mój problem pomimo wielokrotnego przypominania między innymi w tickecie nr #1220692143

nie został do tej pory rozwiązany. W dniu 15 listopada br. dostałem odpowiedź bym uzbroił się w cierpliwość a ta sprawa ciągnie się już prawie 2 miesiące. Problem dotyczy tego, iż dane we whois dla domeny lend.fr podczas transferu zostały tylko częściowo zmienione. Jako abonent nadal figuruje jej poprzedni użytkownik, choć adres zamieszkania i e-mail zostały uaktualnione. Mam nadzieję, iż ta publikacja na Di.pl przyspieszy sprawę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpowiadaja tylko na te na ktore umieja odpowiedziec zwykli pracownicy..........ja czekam na odpowiedz na ticket z lipca.......kilka przypomnien...i nadal cisza (utracone domeny).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi od ponad miesiąca też nie odpowiadają na źle wystawioną fakturę - sprawa przekazana do księgowości - ta już to widzę... olewają i tyle a US się czepia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie wiem czemu się dziwicie takiej a nie innej postawie AM vel Dropped...Skoro Wy byście mieli oddać kasę to Was złupią bez zastanowienia, ale jak Wam kasę mają oddać to zaczynają się problemy...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile średnio czekacie na pierwszą odpowiedź na ticket? Na wiele miesięcy temu założony ticket nie dostałem odpowiedzi, olałem, wczoraj o 14:00 wysłałem kolejny w tej samej sprawie i do dziś się nie doczekałem na odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to i ja muszę "pochwalić" AM - kilka godzin spóźniłem się z opłatą 60zł za domeny przechwycone, co nie zdażyło mi się nigdy wcześniej (tylko w ostatnich miesiącach było ich ok 200, a od pół roku moje faktury w AM tylko za przechwytywanie są na poziomiie XXXX miesięcznie).

Dostałem maila że domeny nie zostaną dla mnie zarejestrowane bo spóźniłem się z zapłatą i naliczono mi 40zł kary...

Pozostaje mi tylko pogratulować polityki firmie, która zalegała mi po kilka tygodni z wypłatami środków wbrew własnemu regulaminowi i niewiele się tym przejmowała. Ale prawo do naliczania kar ma tylko jedna strona ;)

 

PS a problemu technicznego zwiazanego z domenami zewnętrznymi (nieprawidłowe kategorie, brak widoczności niektórych domen na giedzie, w portfolio i przez wyszukiwarkę), zgloszonego tydzien temu support nie rozwiazal do dziś

Edited by vardess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam prośbę ! o odpowiedź na tickety:

 

Zgłoszenie: 1187760639

Zgłoszenie: 1161147183

 

Apeluje o nie uchylanie się od odpowiedzialności za błędy wynikające z "niedoskonałości systemu AM", a także o traktowanie klientów z należytą powagą !

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpowiedź padnie - już się tym zajmujemy, przekazuje innemu pracownikowi itp. a najlepsze że dziś dostałem w prezencie od AM butelkę francuskiego wina na święta - chyba żeby utopić gorzkie żale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołącze się do tematu. Do tej pory miałem pozytywne opinie o AM. Pamiętam, że w związku z podwyżkami chciałem się przenieść, ale po przeliczeniu i tak opłacało mi się zostać:) Teraz jednak muszę zainterweniować, ponieważ nie mogę się doczekać na dopowiedź na mój ticket. Zleciłem 25 lutego 2013 przedłużenie 3 domen, domeny zostały opłacone i jak się okazało po paru godzinach to zostały opłacone 3 inne domeny. Ticket został wysłany po pólnocy, odpowiedź dostałem nad ranem (Witam, Proszę o informację jakie domeny zostały przedłużone zamiast poniższych?) i jak do tej pory byłem zadowolony z supportu. Jednak od tamtej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi. Teraz domeny nie działają i widnieją w AM jako wygasłe, mimo że zostały opłacone w terminie. Piszę tutaj, poniewaz na tickety nikt nie odpowiada, a telefon do AM nie istnieje;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, to teraz i ja muszę poprosić support aftermarket o odpowiedź, na ticket ze stycznia o numerze: #1273134545 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od ponad 6 miesięcy próbuje bezskutecznie skontaktować się z supportem AM w sprawie utraty mojej domeny.

Chodzi o adres kredyt.tv

Jestem systematycznie olewany zarówno przez support jak i noname, który jak widzę udziela się w temacie.

Edited by kaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja muszę tym razem pochwalić support AM za błyskawiczne załatwienie problemu Młodego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×