Domenatorix 167 Report post Posted June 13, 2013 (edited) Próbuję już od ponad godziny zarejestrować domenę, która teoretycznie jest już usunięta z kolejki, jednak rejestr jej ciągle nie uwolnił. Ile maksymalnie może trwać taka blokada? Edited June 13, 2013 by Domenatorix Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted June 13, 2013 Próbuję już od ponad godziny zarejestrować domenę, która teoretycznie jest już usunięta z kolejki, jednak rejestr jej ciągle nie uwolnił. Ile maksymalnie może trwać taka blokada? Dzisiaj NASK ma problemy techniczne i stąd to opóźnienie. Normalnie domeny są uwalniane o czasie. DD Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted June 13, 2013 Dzisiaj NASK ma problemy techniczne i stąd to opóźnienie. Normalnie domeny są uwalniane o czasie. DD Ciekawe, czy w związku z tym NASK zwróci koszty nadprogramowych prób rejestracji domen, w końcu za każdą pobiera 10 gr. Po za tym nigdzie nawet nie umieścili komunikatu o awarii . Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted June 13, 2013 Teraz na dns.pl pojawia się komunikat ,,Akcja na domenie .pl chwilowo nie jest możliwa. (.pl)" i nie można już sprawdzać WHOIS. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted June 13, 2013 Od 18:38 system registry .pl powinien działać OK. Taka informacja przyszła z NASK. DD Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted June 13, 2013 (edited) O 17:42 udało mi się zarejestrować tą domenę, którą potrzebowałem, ale straciłem bezproduktywnie 2 godziny. Firma, która jest pionierem polskiego internetu nie potrafi nawet opublikować publicznego komunikatu o awarii w INTERNECIE i z tego, co mówisz, wynika, że o awarii zostali poinformowani tylko partnerzy. NASK powinien się wstydzić. Edited June 13, 2013 by Domenatorix Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted June 13, 2013 O 17:42 udało mi się zarejestrować tą domenę, którą potrzebowałem, ale straciłem bezproduktywnie 2 godziny. Firma, która jest pionierem polskiego internetu nie potrafi nawet opublikować publicznego komunikatu o awarii w INTERNECIE i z tego, co mówisz, wynika, że o awarii zostali poinformowani tylko partnerzy. NASK powinien się wstydzić. Człowieku, to jest jednostka naukowa!!! Oni o czymś takim jak biuro prasowe, rzecznik prasowy, komunikaty prasowe to oni w życiu nie słyszeli! Tzn słyszeli, tylko po co mają cokolwiek robić? Każda jednostka naukowa ma w tym kraju "komunikację ze społeczeństwem" w d.... A NASK, którego Dyrektorem jest człowiek z ABW, to tym bardziej. Share this post Link to post Share on other sites