K@mil 25 Report post Posted June 15, 2013 Z tej strony można pobrać darmowy ebook nt. komunikacji SMS-owej. Sporo praktycznej wiedzy o tym kanale i kilka ciekawych case'ów - polecam. 1 Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted June 15, 2013 tzn. spam sms? Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted June 15, 2013 (edited) tzn. spam sms? Takich treści tam nie ma Raczej, co robić żeby działać zgodnie z prawem i dawać jakąś korzyść klientom. Edited June 15, 2013 by K@mil Share this post Link to post Share on other sites
Roko 3 Report post Posted September 22, 2013 (edited) SMSapi to tylko platforma do wysyłania SMSów, natomiast co z niej wysyłasz - i do kogo - to już insza inszość Edited September 22, 2013 by Roko Share this post Link to post Share on other sites
kisiel28 0 Report post Posted September 26, 2013 Ale generalnie chodzi o systemy, dzięki którym coś komuś oferujesz, a część z wysłanego sms'a (kasy) trafia na Twoje konto, tak ? Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted September 26, 2013 Ale generalnie chodzi o systemy, dzięki którym coś komuś oferujesz, a część z wysłanego sms'a (kasy) trafia na Twoje konto, tak ? Nie do końca. Usługa, którą opisałeś nosi nazwę Premium SMS i raczej traci ona popularność wśród osób zarządzających serwisami internetowymi. Na rynku mamy dzisiaj wiele produktów, które lepiej sprawdzają się w mikropłatnościach. Natomiast, usługą która staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju jest tzw. Short Code, czyli krótki numer odbiorczy. Firma może odbierać na nim SMS-y od fanów marki, a wysłanie na niego wiadomości kosztuje tyle, co zwykły SMS. masz filmik na YT, który tłumaczy jak to działa. Share this post Link to post Share on other sites
Loko 0 Report post Posted September 27, 2013 Czy wysyłki SMS z tej platformy sa moderowane? Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted September 28, 2013 (edited) Czy wysyłki SMS z tej platformy sa moderowane? Co masz na myśli, pisząc "moderowane"? Jeśli Twoje wysyłki będą zgodne z prawem i nie będą łamały dobrych praktyk marketingu SMS, to pewnie będą bez problemu przechodziły Edited September 28, 2013 by K@mil Share this post Link to post Share on other sites
Loko 0 Report post Posted October 18, 2013 Co masz na myśli, pisząc "moderowane"? No właśnie pytam czy ktoś je czyta przed wysłaniem a jeśi tak to ile trzeba czekac na akceptację wysyłki? Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted October 20, 2013 No właśnie pytam czy ktoś je czyta przed wysłaniem a jeśi tak to ile trzeba czekac na akceptację wysyłki? Raczej nie. Akceptacja wysyłki jest błyskawiczna. Zresztą, najlepiej załóż konto i potestuj. To nic nie kosztuje Share this post Link to post Share on other sites
Guest Kppp Report post Posted February 6, 2014 Nie wiem, ale jeśli chodzi o marketing sms jak i emailowy to mam mieszane uczucia z jednej strony firmy raczej w dużej części łamią prawo. Wystarczy przeczytać wpis sklep internetowy GIODO i wielu dojdzie do wniosku, że gro wiadomości, które otrzymujemy jest niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych. Natomiast z drugiej strony, jakbym miał się zdecydować na taka formę reklamy to mimo wszystko wybrał bym email. Emaile reklamowe jeśli mnie wiadomość zaciekawi czasami otwieram, jeśli chodzi o smsy, nigdy tego typu wiadomości nie czytam i z nich nie korzystam. Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted February 6, 2014 (edited) Nie wiem, ale jeśli chodzi o marketing sms jak i emailowy to mam mieszane uczucia z jednej strony firmy raczej w dużej części łamią prawo. Wystarczy przeczytać wpis sklep internetowy GIODO i wielu dojdzie do wniosku, że gro wiadomości, które otrzymujemy jest niezgodne z ustawą o ochronie danych osobowych. Natomiast z drugiej strony, jakbym miał się zdecydować na taka formę reklamy to mimo wszystko wybrał bym email. Emaile reklamowe jeśli mnie wiadomość zaciekawi czasami otwieram, jeśli chodzi o smsy, nigdy tego typu wiadomości nie czytam i z nich nie korzystam. Jeśli nie otwierasz wiadomości SMS, to jesteś w zdecydowanej mniejszości Open Rate dla SMS-ów wynosi ponad 90%. W email marketingu bywa różnie - to może być 3%, ale może też być 30%. Finalny efekt zależy od bardzo wielu czynników. Natomiast, to są dwa różne kanały komunikacji marketingowej i nie można ich ze sobą porównywać. W e-commerce najlepsze wyniki osiągają ci, którzy stawiają na działania wielokanałowe. Jeśli chodzi o kwestie prawne, to zamieszczony przez Ciebie link zawiera właśnie wskazówki, jak działać w pełni legalnie Żadna profesjonalna platforma do SMS-ów, czy maili nie będzie tolerowała działań niezgodnych z prawem. Także polecam jeszcze raz ebooka - może się jeszcze do marketingu SMS przekonasz Edited February 6, 2014 by K@mil Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted May 15, 2014 Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany, to pod linkiem http://www.smsapi.pl/dwukierunkowa-komunikacja-sms jest do ściągnięcia kolejna wersja ebooka o komunikacji SMS. Polecam! Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted May 15, 2014 (edited) Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany, to pod linkiem http://www.smsapi.pl/dwukierunkowa-komunikacja-sms jest do ściągnięcia kolejna wersja ebooka o komunikacji SMS. Polecam! Zamierzenia wielce szlachetne (promocja SMS), ale pierwsze pobranie ebooka wiązało się ze "sprzedażą" adresu e-mail. Teraz oczekujecie zapostowania w mediach społecznościowych czegoś, co może okazać się niewiele warte. Ponieważ wybór jest po mojej stronie - niestety nie poznam nowej odsłony ebooka, mimo, że materia bardzo mnie ciekawi i... (no właśnie!) byłbym zainteresowany. Pomyślcie o ludziach, którzy z podobnych mediów w ogóle nie korzystają lub nie chcą, a są to ludzie biznesu, do których głównie kierujecie swoją ofertę. Edited May 15, 2014 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted May 15, 2014 Zamierzenia wielce szlachetne (promocja SMS), ale pierwsze pobranie ebooka wiązało się ze "sprzedażą" adresu e-mail. Teraz oczekujecie zapostowania w mediach społecznościowych czegoś, co może okazać się niewiele warte. Ponieważ wybór jest po mojej stronie - niestety nie poznam nowej odsłony ebooka, mimo, że materia bardzo mnie ciekawi i... (no właśnie!) byłbym zainteresowany. Pomyślcie o ludziach, którzy z podobnych mediów w ogóle nie korzystają lub nie chcą, a są to ludzie biznesu, do których głównie kierujecie swoją ofertę. A co powiesz na to, jak bym Ci go po prostu podesłał mailem? Korespondowaliśmy kiedyś, więc mam Twój adres - jeśli nie masz nic przeciwko, to po prostu wyślij mi info na priv A z samym procesem dystrybucji takich treści, to jest tak, że jednym użytkownikom pasuje e-mail, a nie pasuje tweet / share i na odwrót. Trudno każdemu dogodzić A czy warto pobrać? Myślę, że tak, bo to jednak 30 stron na temat dwukierunkowej komunikacji SMS. Poruszony zostaje temat usługi Short Code - czyli krótkich numerów odbiorczych bez podwyższonej płatności. Coś popularnego w USA, u nas coraz częściej sięgają po te narzędzie różne firmy. Bardzo fajna rzecz do generowania leadów sprzedażowych. Share this post Link to post Share on other sites