mikepolarny 16 Report post Posted July 24, 2013 (edited) Mam 2 domeny .biz w AM. Wczoraj wieczorem chciałem odnowić obydwie na nowy rok. Wpłaciłem wymaganą kwotę i zrealizowałem operację. Jedna domena została odnowiona, druga operacja niestety zakończyła się błędem. Środki zostały pobrane za realizację odnowienia jednej domeny. To nie jest pierwszy raz gdy mam ten problem z domenami globalnymi w AM. Napisałem maila z prośbą o odnowienie z poziomu administracji. Przed chwilą dostałem maila że moje dwie domeny .biz wymagają odnowienia. Co śmieszniejsze w finansach, historii operacji widnieje odnowienie jednej z tych domen, których dotyczył dzisiejszy mail od AM. Edited July 24, 2013 by mikepolarny Share this post Link to post Share on other sites
qba.guzik 17 Report post Posted July 24, 2013 Obie domeny utrzymywane są w EuroDNS, który jest naszym poprzednim partnerem z zakresu domen globalnych i zagranicznych ccTLD (prawie wszystkie są już w Key-Systems). Niestety w przypadku takich domen czasami bywa tak, że odnowienie musi zostać przeprowadzone ręcznie przez support. Jedna z Twoich domena się odnowiła (zaktualizowałem już datę w Twoim panelu), a drugą musiałem "popchnąć" w EuroDNS i obecnie czekam na reakcję. Niebawem domena będzie odnowiona, o czym poinformuję Cię w tickecie. Pozdrawiam, Kuba Share this post Link to post Share on other sites
mikepolarny 16 Report post Posted July 24, 2013 (edited) Tylko jak to działa że informacja na forum trafia szybciej niż poprzez ticket?. Rozumiem że AM potrzebuje publiczności. Edited July 24, 2013 by mikepolarny Share this post Link to post Share on other sites
qba.guzik 17 Report post Posted July 24, 2013 EuroDNS ma to do siebie, że po złożeniu zamówienia np. na odnowienie trzeba czasami poczekać dłuższy czas, aż zamówienie to zostanie zrealizowane. Tak było również w tym przypadku - złożyłem zamówienie i czekam, aż domena się odnowi. Gdy tylko się odnowi, sprawdzę czy wszystko jest OK i wówczas odpiszę na ticket. Odpowiedź na Twój wątek tu na forum oznacza mniej więcej tyle, że panujemy nad opisaną przez Ciebie sytuacją. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 24, 2013 domeny gTLDs lepiej trzymać np. w GoDaddy lub OVH (tu, jeśli nie na handel). Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted July 24, 2013 Domeny .biz oraz inne globalne IDNy, które były rejestrowane kilka lat temu w EuroDNS, były z kolei przez tę firmę rejestrowane i obsługiwane ręcznie w jeszcze innej, zewnętrznej firmie (o czym nie wiedzieliśmy). Dlatego zmiany ich danych i odnowienia trwały długo, bo były ręcznie realizowane przez pracowników EuroDNS (!). Między innymi właśnie dlatego zrezygnowaliśmy z korzystania z firmy EuroDNS na rzecz KeySystems. Niestety, nie da się prosto przenieść domen globalnych z jednej firmy do drugiej, gdyż wszystkie ich transfery są płatne. Stąd mogą wystąpić probkemy z tymi domenami, które tam jeszcze pozostały. Każda sprawa z domeną globalną w EuroDNS jest przez nas monitorowana i pilnowana, aby zakończyła się prawidłowo. Share this post Link to post Share on other sites
mikepolarny 16 Report post Posted July 25, 2013 Jak tam panowie?. Doczekam się odnowienia domeny?. Share this post Link to post Share on other sites
qba.guzik 17 Report post Posted July 26, 2013 Domena została odnowiona. Share this post Link to post Share on other sites
mikepolarny 16 Report post Posted July 26, 2013 Sprawa oczywiście została zapomniania. Domena odnowiona dopiero po przypomnieniu na forum oraz poprzez mail. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted July 26, 2013 Nie. Została odnowiona gdy panowie w EuroDNS przeklikali po kilku dniach to co trzeba w swoim panelu. Przypominanie na forum nie miało na to wpływu, jako że pracownicy EuroDNS forum nie czytają Share this post Link to post Share on other sites
mikepolarny 16 Report post Posted July 27, 2013 Nie. Została odnowiona gdy panowie w EuroDNS przeklikali po kilku dniach to co trzeba w swoim panelu. Przypominanie na forum nie miało na to wpływu, jako że pracownicy EuroDNS forum nie czytają Zabawne. Za każdym razem gdy przypomniałem sie na forum sprawa dostawała gwałtownego przyśpieszenia. Jak pisałem przez tickety to niestety głucha cisza. Zbieg okoliczności, nieprawdaż.... Pomijam totalną kompromitację jaką jest tłumaczenie do klienta szefa wszystkich szefów, iż problemy są to nie jest wina AM tylko firmy zewnętrznej. Share this post Link to post Share on other sites
leonardo 2 Report post Posted August 13, 2013 (edited) Facet napisali CI powod a Ty sie czepiasz, maja miliony tiketow i to tez trwa zanim odpisza.Szanuja uzytkownikow forum i zalatwiaj sprawe szybciej, odpisuja w czasie rzeczywistym i jeszcze Ci zle? Jestes zarejestrowanym uzytkownikiem pchaja twoja sprawa gdzie musza zajmowac sie 100 innych to nie maszyny. Ja tam dziekuje i podziwiam prace ich i ze dzieki forum mozna zalatwic wiele spraw szybciej niz normalnie. Widzial Pan flage biala czerwona ? to co Pan sie dziwisz... Edited August 13, 2013 by leonardo Share this post Link to post Share on other sites