tomon 134 Report post Posted December 28, 2013 Wlasnie jestem po lekturze raportu Aftermarekt odnosnie zmina w statystykach na ktore mialby miec wplyw nowy szablon graficzny w AM:RaportNie jet moją intentcją poruszenie tematu odnośnie zalet i wad grafiki jaka obecnie widzimy w AM ale tak sie zastanawiam czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ? Czy wyniki przedstawione w raporcie AM, ktore pojawily sie po wprowadzeniu nowegoo szablonu i nowych funkcji w serwisie to tylko zasluga – no wlasnie czego ? – Czy tylko nowego wygladu , tylko nowych funkcji czy połaczenie obudwu z nich? Jeśli wplyw na sprzedaz mają tego typu kwestie, dlaczeog strony na których parkuje sie domeny posiadaja takie ubogie funkcje – gdzie chociażby informacja, że domena jest na sprzedaż jest ledo widoczna.Jasne jest, że gdy kupujacemu bardzo zalezy na domenie to kontakt do abonenta znajdzie. Co myslicie na temat upiekszenia formularzy wiszacych na domenach ? Moze ktos poda jakieś ciekawe przykłady 'ładnych' ofert Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted December 28, 2013 Wlasnie jestem po lekturze raportu Aftermarekt odnosnie zmina w statystykach na ktore mialby miec wplyw nowy szablon graficzny w AM: Nie jet moją intentcją poruszenie tematu odnośnie zalet i wad grafiki jaka obecnie widzimy w AM ale tak sie zastanawiam czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ? Ma to swoje przełożenie (nie wiem czy konkretnie w AM), ale można to porównać chociażby do naszych przyzwyczajeń, kiedy to częściej przy procesie kupna kierujemy się ładnym wyglądem, estetyczną prezentacją produktu etc... Natomiast wgrywanie własnych formularzy kontaktowych na domenach wydaje mi się, że mija się z celem - formularz to formularz, ma być prosty i przekazywać wiadomości do właściciela. Co innego tworzyć coś na tych domenach tematycznego (nawiązującego do nazwy domeny) z komunikatem, że domena jest na sprzedaż i linkiem do formularza. Takie działania zwiększają grono potencjalnych klientów, a i wartość danej domeny rośnie kiedy trafia do większego grona osób. Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted December 28, 2013 (edited) czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ? Tak. Jeśli taki formularz byłby dobrze zrobiony (temat rzeka...), to przy założeniu że Twoje portfolio liczyłoby przynajmniej kilkaset jakościowych domen (najlepiej bez cen KT) na pewno zaobserowałbyś wzrost zapytań / ofert. Nie napiszę Ci jednak o ile Natomiast, przygotowanie dobrze konwertujących formularzy jest wg mnie rolą giełd domen. Jeśli chodzi o polskie giełdy, to w dobrym kierunku poszło premium.pl Edited December 28, 2013 by K@mil Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted January 9, 2014 Gdyby AM wprowadził kilka wzorów formularzy kontaktowych oraz dokładniejsze statystyki wejść na domenę, to mogłoby to mieć realny wpływ na sprzedaż. Share this post Link to post Share on other sites