Jump to content
tomon

'Ładna' oferta - wpływ na decyzyjność ?

Recommended Posts

Wlasnie jestem po lekturze raportu Aftermarekt odnosnie zmina w statystykach na ktore mialby miec wplyw nowy szablon graficzny w AM:

Raport

Nie jet moją intentcją poruszenie tematu odnośnie zalet i wad grafiki jaka obecnie widzimy w AM ale tak sie zastanawiam czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ?


Czy wyniki przedstawione w raporcie AM, ktore pojawily sie po wprowadzeniu nowegoo szablonu i nowych funkcji w serwisie to tylko zasluga – no wlasnie czego ? – Czy tylko nowego wygladu , tylko nowych funkcji czy połaczenie obudwu z nich?


Jeśli wplyw na sprzedaz mają tego typu kwestie, dlaczeog strony na których parkuje sie domeny posiadaja takie ubogie funkcje – gdzie chociażby informacja, że domena jest na sprzedaż jest ledo widoczna.

Jasne jest, że gdy kupujacemu bardzo zalezy na domenie to kontakt do abonenta znajdzie.


Co myslicie na temat upiekszenia formularzy wiszacych na domenach ?


Moze ktos poda jakieś ciekawe przykłady 'ładnych' ofert :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wlasnie jestem po lekturze raportu Aftermarekt odnosnie zmina w statystykach na ktore mialby miec wplyw nowy szablon graficzny w AM:

 

Nie jet moją intentcją poruszenie tematu odnośnie zalet i wad grafiki jaka obecnie widzimy w AM ale tak sie zastanawiam czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ?

 

Ma to swoje przełożenie (nie wiem czy konkretnie w AM), ale można to porównać chociażby do naszych przyzwyczajeń, kiedy to częściej przy procesie kupna kierujemy się ładnym wyglądem, estetyczną prezentacją produktu etc...

 

Natomiast wgrywanie własnych formularzy kontaktowych na domenach wydaje mi się, że mija się z celem - formularz to formularz, ma być prosty i przekazywać wiadomości do właściciela. Co innego tworzyć coś na tych domenach tematycznego (nawiązującego do nazwy domeny) z komunikatem, że domena jest na sprzedaż i linkiem do formularza. Takie działania zwiększają grono potencjalnych klientów, a i wartość danej domeny rośnie kiedy trafia do większego grona osób.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy wykorzystanie wlasnego formularza kontaktowego w celu promowania swoich domen i odpowiednie jego przygotowanie wpłynęłoby na wzrost napływajacych ofert ?

 

Tak. Jeśli taki formularz byłby dobrze zrobiony (temat rzeka...), to przy założeniu że Twoje portfolio liczyłoby przynajmniej kilkaset jakościowych domen (najlepiej bez cen KT) na pewno zaobserowałbyś wzrost zapytań / ofert. Nie napiszę Ci jednak o ile :)

 

Natomiast, przygotowanie dobrze konwertujących formularzy jest wg mnie rolą giełd domen. Jeśli chodzi o polskie giełdy, to w dobrym kierunku poszło premium.pl

Edited by K@mil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby AM wprowadził kilka wzorów formularzy kontaktowych oraz dokładniejsze statystyki wejść na domenę, to mogłoby to mieć realny wpływ na sprzedaż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×