tomon 134 Report post Posted January 24, 2017 Też tak macie, że przy niektórych ofertach pojawia się kolor zielony albo tradycyjny pomarańcz ? http://imgur.com/GAyjPs8 Jakaś nowość w AM o której nie wiem ? Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted January 24, 2017 Też tak mam i w sumie nie wiem od czego to zależy? Share this post Link to post Share on other sites
szmiko 557 Report post Posted January 24, 2017 Tylko super domeny są na zielono Share this post Link to post Share on other sites
banialuka1 485 Report post Posted January 24, 2017 Też tak mam i w sumie nie wiem od czego to zależy? Może AM robi testy A/B Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 24, 2017 Zielony znacznie lepiej pasuje, wzbudza zaufanie. Czerwony podświadomie kojarzy się z zakazem, niebezpieczeństwem - czerwone światło, znaki zakazu. Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted January 25, 2017 (edited) Zielony znacznie lepiej pasuje, wzbudza zaufanie. Czerwony podświadomie kojarzy się z zakazem, niebezpieczeństwem - czerwone światło, znaki zakazu. Z drugiej strony ktoś może powiedzieć, że za to przycisk jest mniej widoczny, a zaufanie ma na wejściu (SSL, marka etc). Jeżeli potrzebuje mleka to idę do sklepu i go kupuje, a czy jest większa plakietka ceny to mnie nie interesuje (choć wiadomo, że produkty wirtualne ciężko porównywać do tych "namacalnych"). Rozumiem Twoje podejście, ale być może ono jest subiektywne. Jeżeli to faktycznie testy A/B to w mojej opinii jest to na tyle mało znacząca i nie istotna zmiana, że nie da się na jej podstawie wyciągnąć jakikolwiek sensownych wniosków No, ale AM case'em się pewnie nie podzieli, więc tylko możemy się domyślać. Edited January 25, 2017 by szogun Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted January 25, 2017 Może komuś się pomylił plik CSS i podmienił ten z bitmarket gdzie jest wiecej tego zielonego z tym na giełdzie domen Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted January 25, 2017 Aftermarket i bitmarekt to od jakiegoś czasu (chyba) całkiem oddzielne firmy. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 25, 2017 Z drugiej strony ktoś może powiedzieć, że za to przycisk jest mniej widoczny, a zaufanie ma na wejściu (SSL, marka etc). Jeżeli potrzebuje mleka to idę do sklepu i go kupuje, a czy jest większa plakietka ceny to mnie nie interesuje (choć wiadomo, że produkty wirtualne ciężko porównywać do tych "namacalnych"). Rozumiem Twoje podejście, ale być może ono jest subiektywne. Jeżeli to faktycznie testy A/B to w mojej opinii jest to na tyle mało znacząca i nie istotna zmiana, że nie da się na jej podstawie wyciągnąć jakikolwiek sensownych wniosków No, ale AM case'em się pewnie nie podzieli, więc tylko możemy się domyślać. Na szczęście tak ci się tylko wydaje. Nawet opakowania twojego mleka podlegają badaniom marketingowym preferencji i konwersji zakupu. Share this post Link to post Share on other sites
szogun 633 Report post Posted January 25, 2017 Na szczęście tak ci się tylko wydaje. Nawet opakowania twojego mleka podlegają badaniom marketingowym preferencji i konwersji zakupu. No spoko tyle, że pisałem o plakietce ceny, a nie o opakowaniu. Chyba, że sądzisz, że u mnie w małym sklepiku właściciel prowadzi badania marketingowe, bada moje preferencje i spisuje współczynnik konwersji po zastosowaniu różnych kombinacji plakietek cenowych. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 25, 2017 No spoko tyle, że pisałem o plakietce ceny, a nie o opakowaniu. Chyba, że sądzisz, że u mnie w małym sklepiku właściciel prowadzi badania marketingowe, bada moje preferencje i spisuje współczynnik konwersji po zastosowaniu różnych kombinacji plakietek cenowych. A mógłby. No chyba że jest jakąś franczyzową sieciówką, to tam są przepisy. Ale patrz, nawet na zwykłym targu mają pojecie o marketingu. Ile to wiosną i latem się człowiek naczyta "Truskawka - bardzo słodka". "PYSZNE maliny!"... "Wiśnie - idealne na dżem!". A nie tylko: "truskawki", "maliny", "dżem". Mnie to aż śmieszy, no ale jednak ludzie stosują różne chwyty. 1 Share this post Link to post Share on other sites