SELES 102 Report post Posted August 25, 2010 Byłem przekonany, że kod authinfo w domenytanio.pl wydają po przesłaniu maila, tak samo jak w Active24.pl ( z dwa miesiące temu wyprowadzałem dużą ilość domen), a tutaj niespodzianka: "Aby otrzymać kod AUTHINFO do domeny, należy do Biura Obsługi Klienta wysłać pisemny wniosek o udostępnienie tego kodu. W celu jego uzyskania pobierz ( http://www.active24.pl/doc/wniosek_authinfo.pdf ) i wypełnij formularz zamówienia, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta, wraz z odpowiednimi dokumentami autoryzującymi zamówienie [...]" Średniowiecze. Share this post Link to post Share on other sites
gaks 19 Report post Posted August 25, 2010 zupełnie jak w nazwa.pl Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted August 27, 2010 (edited) Dodam tylko, że w Active24.pl jest tak samo. Rozmawiałem dzisiaj z Business Managerem Active 24 Polska, Dariuszem Sikorskim na ten temat i muszę przyznać, że rozumiem powody, dla których wprowadzono "zabezpieczenia", jednak fakt nieinformowania o tym klientów, którzy zarejestrowali, czy przetransferowali tam domeny przed zmianą, już jest mniej zrozumiały. Co więcej, będzie jeszcze wprowadzona cesja, nie będzie możliwości zmiany kontaktu w panelu. Czy w tę stronę pójdą również inni partnerzy...? Mam nadzieję, że nie, bo zarządzanie domenowym biznesem spod palemki nie będzie za bardzo możliwe. Edited August 27, 2010 by SELES Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted August 27, 2010 (edited) Byłem przekonany, że kod authinfo w domenytanio.pl wydają po przesłaniu maila, tak samo jak w Active24.pl ( z dwa miesiące temu wyprowadzałem dużą ilość domen), a tutaj niespodzianka: "Aby otrzymać kod AUTHINFO do domeny, należy do Biura Obsługi Klienta wysłać pisemny wniosek o udostępnienie tego kodu. W celu jego uzyskania pobierz ( http://www.active24.pl/doc/wniosek_authinfo.pdf ) i wypełnij formularz zamówienia, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta, wraz z odpowiednimi dokumentami autoryzującymi zamówienie [...]" Średniowiecze. W active24.pl zawsze pajacowali z kodami authinfo, najpierw trzeba było się prosić, później czekanie aż się namyślą i prześlą, no i te irytujące pytania dlaczego przenosi się od nich domeny. Domenytanio.pl to już szkoda gadać, nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś dyskwalifikowała ich sama zapłata za przenoszenie domen. Edited August 27, 2010 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted August 27, 2010 W active24.pl zawsze pajacowali z kodami authinfo, najpierw trzeba było się prosić, później czekanie aż się namyślą i prześlą, no i te irytujące pytania dlaczego przenosi się od nich domeny. Domenytanio.pl to już szkoda gadać, nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś dyskwalifikowała ich sama zapłata za przenoszenie domen. W DT po dwóch latach nie płaci się za transfer, normalnie inkasują 40 zł, zjawiskowe, ale tak mają w regulaminie. W Active nie miałem problemu z transferem, w czerwcu zabierałem ok. 100 domen. Standardowo: mail>dwie litery/cyfry z hasła i po problemie. Było to do przejścia. Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted August 27, 2010 (edited) Wygląda na to, że się w porę ewakuowałem Edited August 27, 2010 by Luke4U Share this post Link to post Share on other sites
blazej 79 Report post Posted August 29, 2010 Byłem przekonany, że kod authinfo w domenytanio.pl wydają po przesłaniu maila, tak samo jak w Active24.pl ( z dwa miesiące temu wyprowadzałem dużą ilość domen), a tutaj niespodzianka: "Aby otrzymać kod AUTHINFO do domeny, należy do Biura Obsługi Klienta wysłać pisemny wniosek o udostępnienie tego kodu. W celu jego uzyskania pobierz ( http://www.active24.pl/doc/wniosek_authinfo.pdf ) i wypełnij formularz zamówienia, a następnie prześlij go do Biura Obsługi Klienta, wraz z odpowiednimi dokumentami autoryzującymi zamówienie [...]" Średniowiecze. No to zrobili duży krok w tył. Widać, że DD już tam nie pracuje A swoją drogą o co chodzi z tymi zabezpieczeniami? Do tej pory trzeba było podawać w mailu bodajże 2 i 6 literę hasła do panelu, aby otrzymać kod. To nie wystarczało? Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted September 2, 2010 Mimo, że domeny już dawno przeniesione do innego rejestratora, to nadal do mnie krzyczą w mailach. Cytuję: "TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY!" Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted September 2, 2010 (edited) Mimo, że domeny już dawno przeniesione do innego rejestratora, to nadal do mnie krzyczą w mailach. Cytuję:"TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY!" Zaloguj się do panelu a zobaczysz, że Twoje domeny, które niby przeniosłeś, jeszcze tam są. Tak chyba z pół roku to potrwa zanim je pokasują. W Activie24 jest/było tak samo. Edited September 2, 2010 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted September 2, 2010 Zaloguj się do panelu a zobaczysz, że Twoje domeny, które niby przeniosłeś, jeszcze tam są. Tak chyba z pół roku to potrwa zanim je pokasują. W Activie24 jest/było tak samo. LOL - spróbuję zmienić DNSy Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted September 21, 2010 No to zrobili duży krok w tył. Widać, że DD już tam nie pracuje A swoją drogą o co chodzi z tymi zabezpieczeniami? Do tej pory trzeba było podawać w mailu bodajże 2 i 6 literę hasła do panelu, aby otrzymać kod. To nie wystarczało? Skoro DD już tam nie pracuje to dlaczego dalej pod każdym postem reklamuje ich firmę? Share this post Link to post Share on other sites
2xD 0 Report post Posted November 6, 2010 Mimo, że domeny już dawno przeniesione do innego rejestratora, to nadal do mnie krzyczą w mailach. Cytuję:"TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY!" ja miałem lepszą sytuacje: powoli transferuję wszystkie domeny do dropped. W DT została mi jedna, która właśnie została po raz drugi przedłużona (czyli mogłem poprosić o kod auth-info bez płacenia haraczu). No i tak w panelu pisze, że domena jest ważna 395 dni. Przetransferowałem do dropped a ta pisze, że jest ważna 30 dni i trzeba opłacić ;-) Napisałem maila do dropped. Odpisali, że domena jest ważna niecałe 30 dni. Aby było ciekawiej oczywiście domena dalej wisiała w panelu DT. Napisałem maila do DT i co? Dowiedziałem się, że pośpieszyłem się z transferem domeny, bo oni przedłużają domeny w ostatnim dniu i że mam do niech z powrotem przetransferować domenę i wytransferować za około 30 dni Parodia Share this post Link to post Share on other sites
2xD 0 Report post Posted November 9, 2010 (edited) Od DT dowiedziałem się, dlaczego domeny są przedłużanie w ostatnim dniu ważności. Zacytuję maila, ku potomności: To nie jest tak, że to my przedłużamy domenę wg własnego uznania w ostatnim dniu ważności tylko wynika to z założeń protokołu EPP w registry Nask. Domena ma domyślnie ustawiony status "autorenew" i przedłuża się sama w Nask właśnie w ostatnim dni ważności. I tak jest u wszystkich rejestratorów. Kilka lat temu zasady były inne, ale zmieniło się to wraz z wprowadzeniem przez Nask systemu pre-paid w 2009. Tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak przeprosić ekipę DomenyTanio.pl za to, że ich niesłusznie "zjechałem". Edited November 9, 2010 by 2xD Share this post Link to post Share on other sites