CzarnyElo 355 Report post Posted July 9, 2013 Przed chwilą przy próbie pobrania kodu authinfo w AZ.pl otrzymałem następujący komunikat: Prosimy oczekiwać na kontakt z naszym pracownikiem w celu wydania kodu authinfo.Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny w dni robocze Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu jego wydania w ciągu 24h.Procedura ta ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa twojej domeny, gdyż posiadając kod authinfo można łatwo dokonać transferu lub dokonać zmiany danych Abonenta domeny.Dla nas priorytetem jest bezpieczeństwo Twoich usług.Prosimy o oczekiwanie na kontakt telefoniczny lub mailowy. Też tak macie? To są chyba jakieś jaja? Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted July 9, 2013 (edited) Przed chwilą przy próbie pobrania kodu authinfo w AZ.pl otrzymałem następujący komunikat: Też tak macie? To są chyba jakieś jaja? O lol. A jak nie posiadam telefonu ? to korespondencje listowną z AZ mam wymieniać ? Wielki krok w tył. Edit: W końcu każdy rejestrator przygotował jakąś niespodziankę na wakacje ! Edited July 9, 2013 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
master17 34 Report post Posted July 9, 2013 Ja w AZ wytransferowywałem domeny PL - ostatnio z miesiąc temu - musiałem podać KOD otrzymany SMS-em. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 9, 2013 Przed chwilą przy próbie pobrania kodu authinfo w AZ.pl otrzymałem następujący komunikat: Też tak macie? To są chyba jakieś jaja? Czy możesz podać, czy domeny rejestrowałeś w którejś z promocji? Przede wszystkim, jakich domen to dotyczy: .pl, gTLDs? Innych? Jeśli tak, to w której? Z tego co wiem, to nie powinno być problemu. MOże nie masz zweryfikowanego numeru tel., na który przychodzi kod sms, żeby po jego wpisaniu na stronie zobaczyć kod auth_info? Masz podany w panelu i zweryfikowany nr tel.? Mógłbyś odpowiedzieć na te pytania? Ja mam nr. tel. podany w panelu, na który zawsze przychodzi sms i dzięki temu mogę zobaczyć kod auth_info. Obecnie dla żadnych promocji nie ma warunku przedłużenia domeny na następny rok, a ostatnie transfery .pl robiłem do AM bez problemów w dziesiątkach sztuk. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted July 9, 2013 Czy możesz podać, czy domeny rejestrowałeś w którejś z promocji? Przede wszystkim, jakich domen to dotyczy: .pl, gTLDs? Innych? Jeśli tak, to w której? Z tego co wiem, to nie powinno być problemu. MOże nie masz zweryfikowanego numeru tel., na który przychodzi kod sms, żeby po jego wpisaniu na stronie zobaczyć kod auth_info? Masz podany w panelu i zweryfikowany nr tel.? Mógłbyś odpowiedzieć na te pytania? Ja mam nr. tel. podany w panelu, na który zawsze przychodzi sms i dzięki temu mogę zobaczyć kod auth_info. Obecnie dla żadnych promocji nie ma warunku przedłużenia domeny na następny rok, a ostatnie transfery .pl robiłem do AM bez problemów w dziesiątkach sztuk. To zwykła taktyczna zagrywka, żeby zniechęcić klientów do wytransferowania domen... Ja sprawdzałem .pl, nr tel mam potwierdzony. Domenę rejestrowałem z tego co pamiętam bez promocji. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted July 9, 2013 Ja potwierdzam hasłem SMS i kod dla domeny .pl jest u mnie. Przed chwilą sprawdziłem. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted July 9, 2013 (edited) Problem dotyczy domen .pl złapanych dla mnie przez AZ 10-15 dni temu. Żadne rejestracje, żadne promocje. Mam podany i zweryfikowany numer telefonu. Zawsze miałem tak jak Wy, czyli potwierdzenie kodem z sms i po sprawie. Dzisiaj taka niespodzianka. Ja wszystko złapane w AZ od razu jak tylko mogę, czyli po 10 dniach transferuję. Może osiągnąłem jakiś magiczny limit transferów, że AZ otoczyło mnie specjalną opieką i 100% bezpieczeństwem moich domen? Teraz każdą operację będę musiał potwierdzać telefonicznie z konsultantem. I to wszystko za darmo! Edited July 9, 2013 by CzarnyElo Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 9, 2013 Od kiedy Az jest wehikułem do wyprowadzania domen - tania rejestracja w promocji, (np. dziś do północy za 5 domen wychodzi po 5 zł/szt.) - po 5 dniach auth_info , to może teraz bardziej troszczą się o swoich klientów. Share this post Link to post Share on other sites
itithebest 30 Report post Posted July 10, 2013 Masakra, dzisiaj rano też próbowałem pobrać authinfo a tu taka niemiła niespodzianka (zawsze była krótka piłka: sms, kod i po sprawie). Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted July 10, 2013 przy 1 domenie jest kod sms. Dzisiaj również chciałem pobrać kody kilku domen, i też muszę czekać prawdopodobnie na telefon suportu. Już pomijam te kilka sms które mi przychodzą z róznych numerów jak domena wygasa ( a nie chcę jej przedłużać ) Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted July 10, 2013 już nie mogę edytować. Ale właśnie dzwoniła smutna Pani z obsługi AZ. Podobno można wyłączyć wszystkie powiadomienia smsowe w panelu ( niestety wzmianki o powiadomieniach telefonicznych - przy wydawaniu kodów dla domen nie znalazłem ) jakby ktoś natrafił na to prosze o info Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted July 13, 2013 Czy doczekaliście się telefonu lub maila od az.pl, aby uzyskać w końcu kod authinfo dla domeny ? Ja próbowałem wytransferować domenę w czwartek wieczorem, pojawił mi się ten piękny komunikat o bezpieczeństwie i do dziś nikt z az.pl w żaden sposób się ze mną nie skontaktował Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted July 13, 2013 (edited) Czy doczekaliście się telefonu lub maila od az.pl, aby uzyskać w końcu kod authinfo dla domeny ? Ja próbowałem wytransferować domenę w czwartek wieczorem, pojawił mi się ten piękny komunikat o bezpieczeństwie i do dziś nikt z az.pl w żaden sposób się ze mną nie skontaktował Sebastian alpine5 Ja zgłosiłem w środę i w czwartek AZ nękał mnie telefonami przez pół dnia bo nie mogłem odebrać, jak już odebrałem to konsultantka mi powiedziała, że zawsze będą próbowali kilka razy się skontaktować, a jeśli to nie pomoże to wtedy wyślą kod na @. Ja potwierdzam hasłem SMS i kod dla domeny .pl jest u mnie. Przed chwilą sprawdziłem. A ponoć to nie możliwe - tak mi na infolinii powiedzieli Edited July 13, 2013 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 13, 2013 Ja w PN lub WT znów parę domen wyprowadzę na spacer od AZ.pl i ciekawe czy też będą problemy jak te powyżej. Chyba będę najpierw musiał podładować mój drugi telefon (na kartę) Share this post Link to post Share on other sites
bdudzik 95 Report post Posted July 13, 2013 Czy doczekaliście się telefonu lub maila od az.pl, aby uzyskać w końcu kod authinfo dla domeny ? Ja próbowałem wytransferować domenę w czwartek wieczorem, pojawił mi się ten piękny komunikat o bezpieczeństwie i do dziś nikt z az.pl w żaden sposób się ze mną nie skontaktował Wg informacji z komunikatu: Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny w dni robocze Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted July 20, 2013 właśnie miałem tworzyc temat o co chodzi z tym kontaktem z ich strony w ciagu 24h - ale że powstał to się podziele doświadczeniem które mnie rówiez spotkało. Domena przechwycona , dzisiaj dostaje komunikat ze została zarejestrowana i takie jaja z tym kodem :/ . Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 20, 2013 Normalnie jak w PRL-u, gdzie trzeba było dokładnie tłumaczyć wyjazd zagraniczny. Tutaj to samo: a po co mi kod auth_info? Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted July 21, 2013 mam tam trochę domen i tak sobie myślę, że gdyby codziennie wytransferowywać jedną to może odechciałoby im się dzwonić ;-) 1 Share this post Link to post Share on other sites
tomon 134 Report post Posted July 21, 2013 24 godziny mija a ja dalej bez kodu : / Share this post Link to post Share on other sites
lukas22333 10 Report post Posted July 22, 2013 Zgłoś to do NASK. Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted July 22, 2013 24 godziny mija a ja dalej bez kodu : / przecież w komunikacie przy pobieraniu masz wyraźnie napisane: Prosimy oczekiwać na kontakt z naszym pracownikiem w celu wydania kodu authinfo. Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny w dni robocze Pytanie czy 24h oznacza niezwłoczne wydanie kodu authinfo i czy nie są to "dodatkowe warunki". Przypominam Prawa Abonenta https://www.dns.pl/porozumienie/prawab.html Share this post Link to post Share on other sites
Domeny_Wroclaw 31 Report post Posted July 22, 2013 iadomość została wygenerowana automatycznie jako reakcja na nieudany kontakt telefoniczny naszego pracownika w sprawie kodów authinfo. Następna próba kontaktu nastąpi w dniu następnym w godzinach 8-16. W razie pytań prosimy o kontakt: tel. (+48) 422 999 111 Dla nas priorytetem jest bezpieczeństwo Twoich usług. Pozdrawiamy, Zespół AZ.pl Cesja online, authinfo przez telefon - jaki w tym sens... Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted July 29, 2013 Miałem to samo, chce authinfo to dostaje wiadomość że bezpieczeństwo "blabla..." i czekać na kontakt telefon lub e-mail. Kontaktu telefonicznego nie było, po kilkunastu godzinach dostałem e-mail z kodem authinfo. Pytanie do AZ: jakie to procedury bezpieczeństwa nie pozwoliły na wysłanie tego e-maila z kodem w kilka chwil po zgłoszeniu jego zapotrzebowania? Czy naprawdę chcecie mieć u siebie domainerów wprowadzając takie procedury? Share this post Link to post Share on other sites
mindryl 43 Report post Posted August 17, 2013 Nie wiem czemu temat jest nieżywy, bo nadal są z tym problemy - miałem kontakt telefoniczny - na maila przysżły authinfo, i pytałem się czy kolejne już będa normalnie wydawane - "oczywiście, to tlyko w związku z promocją na przełuzęnia dzwonimy" - teraz chce pobrać kody dla innych domen i ta sama szopka - prosze o zniesienie tych "procedur bezpieczeństwa" globalnie. Share this post Link to post Share on other sites
xlodder 18 Report post Posted August 17, 2013 (edited) Ja dostałem informacje że tak już będzie zawsze. Tak wygląda nowa procedura bezpieczeństwa.Wydaje się że wystarczyły zabezpieczenia poprzez wpisanie kodu z sms co jednoznacznie weryfikowało właściciela domeny. Edited August 17, 2013 by xlodder Share this post Link to post Share on other sites