Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Nie mogę zedytować poprzedniego posta a mam jeszcze jedno pytanie - czy w tym tyg będą zlecane wypłaty środków?

A najlepiej ze względu na zbliżające się święta, żeby było to dziś i jutro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na 99% będą zlecane w środę.

Oj nie wiem czy banki pracują w czwartek. W Polsce są same święta i mało kto pracuje a tym bardziej 24 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na forach com, gdzie kupuje się domeny z ruchem, można spotkać się ze zwyczajem testowania ruchu. Wprowadzenie takiej opcji byłoby dużym udogodnieniem na AM. Sprzedający mógłby ustawić możliwość testowania ruchu. Kupujący płaciłby wtedy niedużą kwotę za ustawienie własnych dnsów i przetestowanie ruchu.

 

Inna kwestia to, że na aukcjach domen z ruchem w ogóle nie ma informacji na temat ruchu.

https://www.aftermarket.pl/auctionsearch.php?cat=7.

Z czego wniosek, że handel domenami z ruchem na AM to margines rynku.

I właśnie na giełdzie w tym kierunku jest najwięcej do zmienienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na forach com, gdzie kupuje się domeny z ruchem, można spotkać się ze zwyczajem testowania ruchu. Wprowadzenie takiej opcji byłoby dużym udogodnieniem na AM. Sprzedający mógłby ustawić możliwość testowania ruchu. Kupujący płaciłby wtedy niedużą kwotę za ustawienie własnych dnsów i przetestowanie ruchu.

 

Inna kwestia to, że na aukcjach domen z ruchem w ogóle nie ma informacji na temat ruchu.

https://www.aftermarket.pl/auctionsearch.php?cat=7.

Z czego wniosek, że handel domenami z ruchem na AM to margines rynku.

I właśnie na giełdzie w tym kierunku jest najwięcej do zmienienia.

 

Pomysł przedni Andro, choć wydaje mi się, że na początek wystarczyłaby nawet sama informacja na temat ruchu. A już opcja podobna do park&sell w ND stworzyłaby zupełnie nową jakość.

 

W uproszczeniu:

wchodzisz do kategorii domeny z ruchem, sortujesz wg zarobków, kupujesz .... :blink:

Edited by Luke4U

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od czasu do czasu obserwuję aukcje domen, w których pierwsze litery składające się na nazwę domeny są duże, np.: FajnaDomena.pl

Nie wiecie jak to można osiągnąć? Nigdy mi się to nie udało. Było gdzieś o tym?

W ogóle to zgłaszam taki pomysł - niektóre domeny byłyby czytelniejsze.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pomocy Aftermarket w dziale: Jak rozliczyć sprzedaż domeny, jest takie info:

 

Kwota za sprzedaż faktury powinna być pomniejszona o prowizję. Dla wygody użytkowników serwisu, co miesiąc w serwisie będą pojawiały się sumaryczne zestawienia sprzedaży domen w danym miesiącu.

 

 

Jest gdzieś takie zestawienie, bo jakoś nie mogę znaleźć? W menu Sprzedawaj domeny -> sprzedane domeny jest co prawda zestawienie wszystkich sprzedaży. Przydało by się aby był generowany plik pdf ze sprzedażami z całego miesiąca, coś podobnego do takiej listy jak szczegóły przy fakturach zakupowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, że podawane są źródła ruchu ale to raczej informacja dla abonenta domeny a nie dla potencjalnego kupca (podawanie źródła ruchu przy ofercie sprzedaży domeny).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli domena ma w jakiś sposób nabijany ruch, to te źródła mogą dużo o tym powiedzieć - dlatego są podawane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zobaczy, że np. 90% ruchu z google to pomyśli "eee, po co mi domena za taką cenę jak mogę kupić inną za 12zł i 50% z różnicy wydać na SEO".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy jest szansa, że AM wprowadzi możliwość sprzedaży w jednej ofercie np. dwóch domen, czterech albo całego pakietu?

 

Jest, już wkrótce :rolleyes:

 

Kiedy nastąpi "wkrótce" o którym pisałeś? Coś dzieje się w tej sprawie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tekst na stronie domen wystawionych na AM:

Jak kupować na naszej giełdzie?

(...)

Łatwe: Po prostu kliknij "Złóż ofertę" lub "Kup teraz"

 

Teraz już nie ma odnośnika "Złóż ofertę", jest "Negocjuj cenę", za to jest tekst "Złóż ofertę" nie będący linkiem, a tylko wprowadzający w błąd. Należałoby go usunąć i podnieść "Negocjuj cenę" o jedną linijkę wyżej.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klienci końcowi zawsze znajdą powód, by domeny nie kupić lub zapłacić mniej, ale warto pamiętać, że w drugą stronę to tak nie działa, kiedy chcą zapłacić mało, to nawet za najlepszy keyword czy domenę z ruchem. Dlatego powinno być jasne rozgraniczenie Domeny z ruchem oraz zarabiające od reszty domen. Jak ktoś sprzedaje domenę właśnie z powodu ruchu, to wtedy takie informacje są niezbędne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powstało 7 typów widoków, ale lepiej się nie pracuje. Jak ktoś ma trochę więcej domen na AM, to może się zdecydowanie zniechęcić do zarządzania nimi.

 

Domeny na sprzedaż - można wyświetlić tylko 30 domen, od dawna nic tu się nie zmienia.

 

Moja lista domen - nie można dokonać hurtowo zmian, tylko pojedynczo dla wielu funkcji, w tym tak istotna jak zmiana ceny.

 

Poza tym przydałaby się opcja - grupowanie domen wg ceny, w katalogi, tak by można zmienić cenę dla całej grupy. Aktualne katalogi pozwalają dodać domenę tylko do jednego z nich, więc katalogi wg cen, powinny być niezależne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak teraz będzie wyglądać strona dla oferty domeny, czy to jakiś błąd?

 

gdy jest cena kup teraz, tez dziwnie te przyciski leza po prawej stronie...jakby zle byla strona zaprojektowana

 

wzrokowo mi to jakos nie pasuje, raczej powinny byc wycentrowane, moze gdzie pod cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fakt, chyba pod ceną będzie lepiej...

 

 

juz lepiej,

 

zastanawia mnie jeszcze jeden napis, jak juz mamy sie czepiac;)

 

klient wchodzi na oferte bezposrednio wpisujac adres domeny

 

pojawia mu sie link w postaci http://www.aftermarket.pl/domena/xxxxxxx.pl

 

i pod cena pisze

Transfer w obrębie Dropped.pl

 

pomysli co to dropped? a w linku widzi gielde AM

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałem nadzieję, że to tylko błąd na stronie, odradzam takie zmiany, nic nie wnoszą, co więcej zmiana jest zdecydowanie na gorzej, taka strona wygląda jak nieporozumienie, rozbieżność pomiędzy zmianami w serwisie, a oczekiwaniami użytkownikami jest coraz większa,

 

nie ma listy niezbędnych zmian, nie ma informacji co będzie zmieniane w przyszłości, na co można liczyć, i jak zaplanować działania, po prostu są niespodzianki, a na zmianę cen domen w serwisie, od dawna potrzeba wiele czasu, straconego czasu,

Edited by Andro

Share this post


Link to post
Share on other sites
miałem nadzieję, że to tylko błąd na stronie, odradzam takie zmiany, nic nie wnoszą, co więcej zmiana jest zdecydowanie na gorzej, taka strona wygląda jak nieporozumienie, rozbieżność pomiędzy zmianami w serwisie, a oczekiwaniami użytkownikami jest coraz większa,

 

nie ma listy niezbędnych zmian, nie ma informacji co będzie zmieniane w przyszłości, na co można liczyć, i jak zaplanować działania, po prostu są niespodzianki, a na zmianę cen domen w serwisie, od dawna potrzeba wiele czasu, straconego czasu,

Podpisuję się pod tą wypowiedzią obiema rękoma i nogami. Dropped jakby było głuche na to o co prosimy tu na forum i dalej brnie wdrażając swoje (nieprzemyślane?) poprawki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dropped nie jest głuche na sugestie, natomiast nie wszystko da się zrobić od razu. Ostatnie poprawki wyglądu (aukcja domeny, lista kategorii giełdy) mają przede wszystkim upodobnić serwis do oczekiwań początkujących użytkowników - stąd większe podobieństwo do aukcji Allegro, które takowi użytkownicy dobrze znają i pod ich kątem patrzą na inne serwisy aukcyjne. Informacje na stronie aukcji są czytelniejsze, ułożone graficznie tak aby lepiej uwypuklić najważniejsze treści.

 

Obecnie w tej chwili pracujemy intensywnie przede wszystkim nad ujednoliceniem interfejsu do obsługi domen. Mamy cztery formularze do rejestracji różnych domen, trzy do ich transferów, itp. - trzeba coś z tym zrobić. Zwłaszcza początkujący się w nich gubią, dlatego trzeba je zebrać w jedno miejsce. Wymaga to jednak napisania od podstaw całej spójnej warstwy programistycznej do obsługi wszystkich rodzajów domen z różnych rejestrów, więc zajmuje nieco czasu. Jej utworzenie pozwoli na wprowadzenie wielu postulowanych zmian (np. hurtowego przedłużania domen, które w tej chwili nie da się zrobić przy czterech różnych interfejsach do obsługi domen). To zadanie jest naprawdę pracochłonne, ale już jest na ukończeniu i będę mógł przenieść programistów do innych zadań, które będą bardziej widoczne dla oka.

 

Drugim celem, który realizujemy, są poprawki usability i dostosowanie serwisu tak, aby był bardziej intuicyjny dla początkujących użytkowników i nie przestraszał ich nadmiarem informacji (stąd m.in. zmiany na liście domen, która jeszcze będzie w tym tygodniu poprawiana aby lepiej wykorzystać miejsce na listach; także ostatnie poprawki w sposobie opłacania domen, itp.). Staramy się odejść od modelu ciężkiego, przeładowanego opcjami panelu (jakim jest np. PPD) i ułatwić życie osobom, które po praz pierwszy rejestrują się na giełdzie, kupują jakieś domeny i starają się odnaleźć w panelu. W przyszłym tygodniu zabierzemy się też za listę domen sprzedawanych, aby usprawnić jej funkcjonowanie, i za kilka innych elementów.

 

Kolejnym etapem będzie ostre wejście na rynek pierwotny, celem m.in. dotarcia do tego rynku z ofertami giełdy. Mamy kilka naprawdę innowacyjnych i niespotykanych pomysłów, ale o nich nie powiem ani słowa, bo jak wiadomo konkurencja nie śpi :)

 

W tle pracujemy też ostro nad wdrożeniem giełdy EuroDNS, co być może mniej was w tej chwili interesuje, ale też ma znaczenie (jej otwarcie umożliwi np. o wiele większy napływ zagranicznych inwestorów).

 

Ogólnie - większa część naszej pracy odbywa się w tej chwili "pod ziemią" i mało widać jej efektów, ale dzięki temu przygotowywane są fundamenty do bardziej widocznych zmian, które nadejdą niebawem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opinie i uwagi kierowane do serwisu przez użytkowników nie są najczęściej krytyką, a czymś niezbędnym, inaczej jedyną drogą byłaby rezygnacja z serwisu, w mniejszym lub większym stopniu. Stanowią raczej pozytywny fakt, świadczący o popularności i aktywnym korzystaniu z serwisu. Czasem towarzyszą temu pewne emocje, gdyż komunikacja jest najsłabszą stroną serwisu. Dzięki licznym głosom odnośnie zmiany serwerów, nie doszło do poważnej awarii, która byłaby nieunikniona, gdyby nie reakcje użytkowników na mniejsze awarie.

 

Dobrze, że jest konkretna odpowiedź, ale ona także pokazuje, że użytkownicy zostali "na ziemi", a Dropped żyje "pod ziemią". Rozbieżność jest zbyt duża. Niedługo trzeba będzie dokonać wyboru co dalej, na teraz jest to szukanie innych pomysłów na rynku domen, ale niezwiązanych z serwisem. Dropped tak dobrze wystartował, nie tylko dzięki bardzo dobremu pomysłowi i wykonaniu, ale reakcji na forum na oczekiwania użytkowników. To było największa siła serwisu. Ale teraz już tak nie jest, choć serwis jest popularny, i bez tego może istnieć.

 

Wszystko to spowodowane jest głównie skalą serwisu. W tej chwili żaden z klientów nie jest kluczowy, gdy utrzymywanych jest blisko 100 tys. domen. Ale co szybko rosło, szybko też może zmienić kierunek na odwrotny, co wydaje się niemożliwe, ale tylko z dzisiejszej perspektywy, jednak jest to reguła ogólna, i grozi każdemu przedsięwzięciu. Może nie należałoby tego traktować dosłownie, ale bardziej jako rozminięcie się pomiędzy możliwościami i celami, a ostatecznymi rezultatami.

 

Punktem zwrotnym było rozdawanie za darmo domen, przypominało to akcję w stylu dużej firmy, która traci realny kontakt z użytkownikami. Od tego czasu postępuje oddalanie się oczekiwań użytkowników od działań serwisu, i pada argument o braku czasu. Rynek domen jest zbyt dynamiczny, by można było czekać, odnowienia nie mogą poczekać. Co prawda były pozytywne odpowiedzi na głosy użytkowników, ale nie zostało rozwiązanych wiele istotnych spraw, i cały czas słabła komunikacja. Powinny zostać wyciągnięte wnioski z nieudanej próby zmiany grafiki. Na skutek skali przedsięwzięcia, coraz więcej osób coś chce, i nigdy już nie da się spełnić ich oczekiwań, bo często są ze sobą sprzeczne. Poza tym nigdy nie starczy czasu, zmieniając serwis pod "nowych użytkowników", zresztą to zaskakujący kierunek. Dlaczego nie stworzyć alternatywnego panelu, tylko zmieniać to co się sprawdza.

 

Najważniejsze to poprawa komunikacji, aby nie było sytuacji, że jest nowa funkcja, i nie można otrzymać bliższych informacji. Powinna powstać lista najważniejszych planowanych zmian, tak by można było wiedzieć, kiedy można ich się spodziewać, a użytkownicy mogli zaplanować swoje działania w serwisie. Najbardziej istotne sprawy, powinny być wprowadzone w pierwszej kolejności. Dobrze jakby część planowanych zmian związanych z użytkowaniem serwisu, była dyskutowana tu na forum, najlepiej w formie tematów z opinią Dropped. Nie wszystko da się oczywiście wprowadzić, ale nie powinny to być niespodzianki lub odbywać się miałoby to tylko poprzez zgłaszanie sugestii bez odzewu. Szczególnie dotyczy to zmian w panelu i grafice. Wiele rozwiązań można wprowadzać alternatywnie, obserwując ilu użytkowników wybiera nowe rozwiązanie.

 

Najważniejszymi celami dla serwisu, poza usprawnianiem przechwytywania domen, powinny być działania dotyczące sprzedaży i promocji domen, oraz odpowiednie zarządzanie większą liczbą domen. Dopóki z serwisu korzystają aktywni użytkownicy, jest świetna okazja by wykorzystać to dla jego rozwoju. Sytuacja, gdy nie ma już uwag i opinii, może oznaczać wielu użytkowników, ale brak dalszego rozwoju. A takiego rozwoju na pewno życzyliby serwisowi jego aktywni użytkownicy.

Edited by Andro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opinie i uwagi kierowane do serwisu przez użytkowników nie są najczęściej krytyką, a czymś niezbędnym, inaczej jedyną drogą byłaby rezygnacja z serwisu, w mniejszym lub większym stopniu. Stanowią raczej pozytywny fakt, świadczący o popularności i aktywnym korzystaniu z serwisu. Czasem towarzyszą temu pewne emocje, gdyż komunikacja jest najsłabszą stroną serwisu.

 

Rozumiem to i nie mam do nikogo pretensji o uwagi. Wręcz przeciwnie, wszystkie uwagi zbieram i zapamiętuję - jak sam możesz sprawdzić, większość Twoich uwag przesyłanych na tickety jest archiwizowana w stanie "Postponed" i będę do nich sukcesywnie wracał.

 

Dzięki licznym głosom odnośnie zmiany serwerów, nie doszło do poważnej awarii, która byłaby nieunikniona, gdyby nie reakcje użytkowników na mniejsze awarie.

 

Sugerujesz, że gdyby nikt nie postulował zmiany serwerów, to nigdy nie zostałyby zmienione, co nie jest prawdą :P Serwery zmienialiśmy już dwukrotnie (raz przenosiliśmy się ze starego serwera w USA do Active24, drugi raz do ATM), ponieważ sami widzieliśmy że jest taka potrzeba. Trwało to rzeczywiście trochę zbyt długo, ale nie oznacza to że siedzieliśmy sobie spokojnie patrząc na sypiące się serwery i myśląc "a co tam, i tak kasa leci". W szczególności, bieżąca architektura serwerów jest zaprojektowana pod obciążenie co najmniej dziesięciokrotnie większe niż obecne, które pojawi się w chwili uruchomienia giełdy z EuroDNS.

 

Dobrze, że jest konkretna odpowiedź, ale ona także pokazuje, że użytkownicy zostali "na ziemi", a Dropped żyje "pod ziemią". Rozbieżność jest zbyt duża. Niedługo trzeba będzie dokonać wyboru co dalej, na teraz jest to szukanie innych pomysłów na rynku domen, ale niezwiązanych z serwisem. Dropped tak dobrze wystartował, nie tylko dzięki bardzo dobremu pomysłowi i wykonaniu, ale reakcji na forum na oczekiwania użytkowników. To było największa siła serwisu. Ale teraz już tak nie jest, choć serwis jest popularny, i bez tego może istnieć.

 

Porównanie jest chybione. Nie jest tak, że my jesteśmy pod ziemią, a użytkownicy nad ziemią. Jest raczej tak, że w tej chwili wykonujemy "pod ziemią" prace fundamentalne, które stanowią podstawę do wykonywania zmian widocznych "na ziemi".

 

Podstawowym problemem serwisu jest w tej chwili to, że powstawał ewolucyjnie przez kilka lat, i poszczególne funkcjonalności były dodawane ad hoc. Spowodowało to mnogość funkcji, nieporządek w nawigacji i konstrukcji serwisu. Tego właśnie w tym momencie się pozbywamy, aby stworzyć jeden spójny interfejs i plan korzystania z serwisu. A więc nie cztery listy spadów, tylko jedna; nie trzy formularze transfery, tylko jeden; nie cztery różne strony do zarządzania DNS tylko jedna, itp. Bez tego sensowne zmiany w serwisie nie są możliwe, bo jak np. zaimplementować hurtowe przedłużanie domen, skoro domenę w każdym rejestrze przedłuża się teraz inaczej?

 

Przez cały grudzień pracowaliśmy na przykład intensywnie nad wdrożeniem nowego systemu szablonów HTML, który pozwala na szybką i wygodną pracę ze stronami. Nie widziałeś tego wcale, a my w grudniu przerobiliśmy 75% całego kodu serwisu WWW. Dzięki temu dzisiaj zmiany w wyglądzie serwisu są dużo prostsze i szybsze - np. dziś w nowym systemie szablonów w ciągu 15 minut dodałem przyciski "Wstecz" do wszystkich stron zarządzających domenami, powracające dokładnie do tego samego miejsca listy domen z którego się wyszło.

 

Przez cały styczeń piszemy ujednoliconą bibliotekę do obsługi domen, co wymaga dla odmiany przepisania całości kodu zarządzającego domenami, kontaktami, itp. - tego również nie widzisz, ale mam nadzieję że docenisz gdy w jednym formularzu będziesz mógł dokonać sprawdzenia domen .pl, .eu, .de i .com :)

 

Wszystkie te działania mają jeden cel - przygotować w serwisie taki fundament, który pozwoli na znacznie szybsze i dokładniejsze reagowanie na uwagi i potrzeby.

 

Punktem zwrotnym było rozdawanie za darmo domen, przypominało to akcję w stylu dużej firmy, która traci realny kontakt z użytkownikami. Od tego czasu postępuje oddalanie się oczekiwań użytkowników od działań serwisu, i pada argument o braku czasu. Rynek domen jest zbyt dynamiczny, by można było czekać, odnowienia nie mogą poczekać. Co prawda były pozytywne odpowiedzi na głosy użytkowników, ale nie zostało rozwiązanych wiele istotnych spraw, i cały czas słabła komunikacja. Powinny zostać wyciągnięte wnioski z nieudanej próby zmiany grafiki. Na skutek skali przedsięwzięcia, coraz więcej osób coś chce, i nigdy już nie da się spełnić ich oczekiwań, bo często są ze sobą sprzeczne. Poza tym nigdy nie starczy czasu, zmieniając serwis pod "nowych użytkowników", zresztą to zaskakujący kierunek. Dlaczego nie stworzyć alternatywnego panelu, tylko zmieniać to co się sprawdza.

 

Wydaje mi się, że trochę przeczysz sam sobie. Z jednej strony mówisz, że w serwisie są potrzebne różne zmiany, a z drugiej strony przyznajesz, że im więcej osób coś chce, tym trudniej jest je wszystkie zadowolić. I właśnie tak jest - każdy z 15000 użytkowników Dropped.pl ma pewne oczekiwania, które są w dużej mierze ze sobą sprzeczne.

 

Dlaczego zmieniać serwis pod nowych użytkowników? Ano dlatego, że to właśnie oni stanowią podstawowe paliwo dla rozwoju giełdy - nie domainerzy, którzy z rynkiem są obeznani od lat, tylko osoby które o domenach wiedza niewiele, ale przyszły na giełdę aby kupić jedną-kilka domen i chcą się w tym jakoś odnaleźć. Jeśli panel nie będzie dla nich przyjazny, pójdą sobie i na giełdzie pozostaną sami domainerzy.

 

Alternatywny panel do wyboru - oczywiście to miła rzecz, ale nierealna. Czy użytkownik logując się w serwisie miałby wybierać: "Jestem początkujący, pokażcie mi tylko najprostsze opcje" albo "Jestem już trochę mądrzejszy, chcę mieć nieco więcej opcji"? Wiadomo, że każdy wybiera najbardziej rozbudowaną wersję, choćby z ciekawości zobaczenia "A może w tych bardziej rozbudowanych panelach jest coś fajnego, co by mi mogło umknąć gdybym korzystał z najprostszego?".

 

Notabene, właśnie krokiem w kierunku alternatywnych paneli jest wybór rodzaju widoku na liście zarejestrowanych domen. Początkujący mogą wybrać tylko najprostszy widok, z nazwą domeny, datą wygasania i listą operacji - dzięki czemu nie przytłacza ich mnogość informacji. Zaawansowani mogą wyświetlić dużo więcej informacji - czyli jest wybór: dla każdego to, co mu odpowiada i pasuje. Jednak także i tę decyzję projektową przyjąłeś niechętnie.

 

Najważniejsze to poprawa komunikacji, aby nie było sytuacji, że jest nowa funkcja, i nie można otrzymać bliższych informacji. Powinna powstać lista najważniejszych planowanych zmian, tak by można było wiedzieć, kiedy można ich się spodziewać, a użytkownicy mogli zaplanować swoje działania w serwisie. Najbardziej istotne sprawy, powinny być wprowadzone w pierwszej kolejności. Dobrze jakby część planowanych zmian związanych z użytkowaniem serwisu, była dyskutowana tu na forum, najlepiej w formie tematów z opinią Dropped. Nie wszystko da się oczywiście wprowadzić, ale nie powinny to być niespodzianki lub odbywać się miałoby to tylko poprzez zgłaszanie sugestii bez odzewu. Szczególnie dotyczy to zmian w panelu i grafice. Wiele rozwiązań można wprowadzać alternatywnie, obserwując ilu użytkowników wybiera nowe rozwiązanie.

 

OK, faktycznie komunikacja w tej chwili kuleje. Jak więc chciałbyś ją widzieć? Czy jako listę zmian planowanych na najbliższy miesiąc? Takie wiadomości możemy regularnie publikować, nie jest to duży problem.

 

A może poddawanie na forum przez użytkowników różnych pomysłów rozwoju serwisu? To może łatwo przerodzić się w koncert życzeń, gdzie jak sam zauważyłeś każdy będzie chciał wprowadzić jakąś potrzebną sobie funkcjonalność - tak się nie da. Potrzebne jest wyważenie i ogólna koordynacja zmian.

 

Najważniejszymi celami dla serwisu, poza usprawnianiem przechwytywania domen, powinny być działania dotyczące sprzedaży i promocji domen, oraz odpowiednie zarządzanie większą liczbą domen. Dopóki z serwisu korzystają aktywni użytkownicy, jest świetna okazja by wykorzystać to dla jego rozwoju. Sytuacja, gdy nie ma już uwag i opinii, może oznaczać wielu użytkowników, ale brak dalszego rozwoju. A takiego rozwoju na pewno życzyliby serwisowi jego aktywni użytkownicy.

 

Nad przechwytywaniem pracujemy stale, choć nie zawsze się chwalimy, zresztą już wkrótce zostanie wdrożone pewne nowe rozwiązanie znacznie poprawiające jego skuteczność.

 

Jeśli idzie o zarządzanie dużą ilością domen, właśnie wprowadzenie jednolitej warstwy zarządzania domenami pozwoli na wprowadzenie dużej ilości uproszczeń w zarządzaniu domenami. Ze względu na duże możliwości naszego API (które zostanie także rozszerzone o funkcje związane z zarządzaniem domenami), planujemy także rozpoczęcie pracy nad desktopową aplikacją wspomagającą sprzedaż i zarządzanie domenami. Generalnie takie aplikacje są łatwiejsze w użyciu niż interfejs WWW, i jej powstanie zdecydowanie ułatwi pracę sprzedawcom.

 

O planach dotarcia z ofertą sprzedaży domen do grona odbiorców na rynku pierwotnym, tak jak wspominałem, póki co milczę jak grób :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeśli o koncert życzeń :) chodzi to tak:

- możliwość rezygnacji z zarezerwowanych domen hurtowo poprzez przycisk na dole (miejsce do odhaczania jest już)

- zmiane DNSów wzorem az.pl za pomocą kliknięcia na nd, dropped, sedo

- dodanie do wersji mobilnej możliwości rejestracji domen

na szybko to tyle :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • smarowidla.pl   aukcja BCM
    • Gdansk.tv   Sprzedam domene gdansk.tv cena: 2000zł netto
    • Dzięki za Waszą opinie  Już wiem, że nie ma sensu puszczać jej za 5k.
    • Dobra wycena Przemka. Moim zdaniem bliżej nawet tej dolnej granicy niż górnej. Porównywanie rynku i trendów pomiędzy .com a .pl nie ma sensu, to tak jakby porównywać polską gospodarkę do amerykańskiej lub chińskiej.
    • archiwizacja.pl   Dobra domena w dobrej cenie.   https://www.aftermarket.pl/aukcja/2606689/?utm_source=market_redirect&_track=249a42ce335537159e067eec5d1c68a9
    • Każda z niżej wymienionych domen .com.pl po 90 zł netto w opcji "kup teraz" na AM. Oferta ważna do jutra do godziny 19:00. Promocją objąłem te domeny, które uważam, że mają dużą szansę na znalezienie KK. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany zakupem większej ilości domen (od 3 sztuk wzwyż) to proszę o wiadomość na priv (lista domen + login). Robię wtedy escrow i daję  rabat 20 zł netto/domenę.   Dla osób, które przestały wierzyć w moc domen .com.pl informacja; sprzedaje dużo domen tego typu (całkiem niedawno: kret*com*pl za niskie XXXX netto i nie było to 1000 zł). Zapraszam do zakupów. --- Alfabetyczna lista 50 domen.   alternatory.com.pl autolak.com.pl carrental.com.pl culture.com.pl cynamon.com.pl dexterity.com.pl dladzieci.com.pl dobrykredyt.com.pl dobrywegiel.com.pl drukarkifiskalne.com.pl fuga.com.pl gabinetylekarskie.com.pl granitex.com.pl habitat.com.pl harcowka.com.pl instalacjegazowe.com.pl instalgaz.com.pl invitro.com.pl knowledge.com.pl koks.com.pl kolektorysloneczne.com.pl kotlyweglowe.com.pl lighters.com.pl maszynypakujace.com.pl meblenierdzewne.com.pl ocieplenie.com.pl oryginalneprezenty.com.pl orzeszki.com.pl paragon.com.pl pcv.com.pl phone.com.pl piwokraftowe.com.pl posrednictwopracy.com.pl radek.com.pl raki.com.pl rarytas.com.pl rozruszniki.com.pl serwisklimatyzacji.com.pl silikony.com.pl systemykominowe.com.pl szkoleniastrzeleckie.com.pl t-shirts.com.pl + tshirts.com.pl taniekredyty.com.pl tanieogrzewanie.com.pl testing.com.pl tukan.com.pl wrozbyonline.com.pl wycinki.com.pl wyrobyskorzane.com.pl wystrojwnetrz.com.pl
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,182
    • Most Online
      902

    Newest Member
    garfieldfilm
    Joined
×