Andro 152 Report post Posted January 10, 2015 Czyli do wydania netto kwotę pomniejszoną o korektę VAT. Korekta to jest zupełnie inny vat niż ten, który płaci nabywca, kwotę korekty w rzeczywistości masz na koncie, jest to kwestia czysto księgowa, jest to "potencjalny" vat do wydania dla przyszłych usług. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted January 11, 2015 Przestałem otrzymywać newlettera - ostatni @ mam na dzień 03.01.2015. Dodatkowo nie pojawiają się przypomnienia z informacjami kiedy moje domeny wygasną. Ostatnie info z dnia 04.01.2015. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 11, 2015 @Mr.Nice: powiadomienia są wysyłane prawidłowo, proszę o sprawdzenie czy nie są filtrowane i nie trafiają do spamu Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted January 11, 2015 @Mr.Nice: powiadomienia są wysyłane prawidłowo, proszę o sprawdzenie czy nie są filtrowane i nie trafiają do spamu Na pewno nie trafiają do folderu Spam, ponieważ korzystam z programu Ms Outlook, mam ustawioną regułę na adresata AM, żeby zbierać wszystkie informacje w jednym miejscu, więc jestem absolutnie pewny co do tego, że jestem pomijany w subskrypcjach. Dodam, że otrzymywałem praktycznie codziennie przypomnienie o domenach, które za moment wygasną. W chwili obecnej ostatnie mam z 04.01.2015. Poprzednie otrzymałem: N 2015-01-04 03:13 Pt 2015-01-02 03:13 Śr 2014-12-31 03:13 Wt 2014-12-30 03:13 Pn 2014-12-29 03:16 Domeny oczywiście jeszcze nie wygasły, ich termin całkowitego wygaśnięcia przypada na połowę-końcówkę stycznia i początek lutego. Share this post Link to post Share on other sites
PiotrSz 84 Report post Posted January 12, 2015 Dzięki, też o tym pomyślałem. Dam znać czy przeszło na Sedo. Przeszło. Share this post Link to post Share on other sites
nadobny 47 Report post Posted January 12, 2015 U mnie też przestały przychodzić "Twoje domeny, które wkrótce wygasną.". Ostatni mam z 8 stycznia. "Twoje domeny, które wygasły." przychodzi. Oczywiście mam takie, które wkrótce wygasną. 1 Share this post Link to post Share on other sites
jonatan 29 Report post Posted January 14, 2015 Witam Nie działa system zasilenia konta. Jest jakiś problem aby wpłacić środki. Wybieram kwotę. Klikam wybieram kwotę, przechodzę do zakładki opłać przez...wybieram sposób jaki bank... i zonk..w podsumowaniu jest 0 zł Mam do opłacenia 2 domeny przechwycone i lipa:( Co możemy zrobić z tym? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 14, 2015 @jonatan: proszę o kontakt z supportem i podanie jaką opcję płatności wybierasz przy wpłacie; możesz także dokonać zwykłego przelewu na podane, indywidualne konto bankowe, wpłaty takie są księgowane najpóźniej następnego dnia roboczego Share this post Link to post Share on other sites
jonatan 29 Report post Posted January 14, 2015 Dziękuję za info. NR zgłoszenia:#1904908232 Już tam coś się dzieje. Ale wysłałem skany. Widać że na górze pokazuje kwotę jaką chce zasilić ...czyli 100 zł...a na dole przed wyborem płatności/banku pokazuje kwotę 0,00 zł - i na tej zakładce jest błąd. U mnie...mam mozille jak coś Share this post Link to post Share on other sites
piastun 23 Report post Posted January 16, 2015 Kiedy zaczną funkcjonować błyskawiczne wypłaty ? Od kilku dni po zleceniu wypłaty nie dociera ona na konto tylko jest jakby zablokowana w systemie a mimo wszystko możliwość błyskawicznych wypłat jest odblokowana... Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 18, 2015 Widzę, że przeoczyłem podwyżkę cen odnowień domen w AM o 50 gr od nowego roku? DD Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted January 18, 2015 "Po kontakcie z AfterMarketem dowiedzieliśmy się, że domena należy teraz do pana Krzysztofa Pachnika, z którym się skontaktowaliśmy." Jak to jest możliwe, by dane uzyskać "po kontakcie". 1 Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 18, 2015 (edited) @Andro: Serwis AfterMarket.pl nie udziela żadnych informacji o abonencie danej domeny. Osoby zainteresowane daną domeną kierujemy do formularza kontaktowego. Edited January 18, 2015 by AfterMarket.pl 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted January 19, 2015 (edited) @Mr.Nice: powiadomienia są wysyłane prawidłowo, proszę o sprawdzenie czy nie są filtrowane i nie trafiają do spamu Na pewno nie trafiają do folderu Spam, ponieważ korzystam z programu Ms Outlook, mam ustawioną regułę na adresata AM, żeby zbierać wszystkie informacje w jednym miejscu, więc jestem absolutnie pewny co do tego, że jestem pomijany w subskrypcjach. Dodam, że otrzymywałem praktycznie codziennie przypomnienie o domenach, które za moment wygasną. W chwili obecnej ostatnie mam z 04.01.2015. Poprzednie otrzymałem: N 2015-01-04 03:13 Pt 2015-01-02 03:13 Śr 2014-12-31 03:13 Wt 2014-12-30 03:13 Pn 2014-12-29 03:16 Domeny oczywiście jeszcze nie wygasły, ich termin całkowitego wygaśnięcia przypada na połowę-końcówkę stycznia i początek lutego. Zgłosiłem sprawę do suportu wp. poniżej prezentuję wiadomość, którą od nich otrzymałem. Dodam, że w dalszym ciągu nie otrzymuję powiadomień, w tym newslettera, co zaczyna mnie już irytować. Dokonałem przechwytu domeny i nie otrzymałem żadnej informacji na moją skrzynkę @ ;/ Poniżej odpowiedź suportu wp: Witam, W celu analizy źródła problemu administrator serwisu powinien skontaktować się z nami na adres postmaster@wp.pl i dostarczyć następujące dane wymagane do obsłużenia zgłoszenia): a) logi transmisji SMTP z serwerem WP wraz z odpowiedziami od serwera WP adres e-mail Nadawcy Kopertowego (wg. specyfiacji Mail-From lub Envelope-Sender / Return-Path) c) przykładowy adres e-mail odbiorcy d) data wysłania wiadomości Edited January 19, 2015 by Mr.Nice Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted January 19, 2015 (edited) Jakby tego było mało, w chwili obecnej, nie mogę dodatkowo zrealizować zasilenia konta, w celu opłacenia domen. Wpisuję kwotę, wybieram bank, akceptuję warunki PayU i dostaję taką informację: Błąd płatności Podczas przetwarzania twojej płatności wystąpił błąd. Twoje konto nie zostało zasilone. edit: Okazało się, że bank którego jestem posiadaczem zarządził przerwę techniczną do dnia jutrzejszego do godziny 13:00 Przepraszamy, usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później. Aktualnie trwa przerwa techniczna. System będzie dostępny ponownie od godziny 13:00. Czy tylko ja mam takie szczęście? Edited January 19, 2015 by Mr.Nice Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 20, 2015 Jak to jest jest, że w Premium pokazuję, że domena jest wolna(prawidłowo), a w AM, że nie dostępna do rejestracji ? to już chyba 10 raz w tym roku taka sytuacja się powtarza. Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted January 20, 2015 https://www.aftermarket.pl/dm_register.php tutaj pokaze Ci wolną, (PL) a strona glowna dla KK pokaze zajeta, zebys Ty mogl ja zarejestrowac dla mnie moze tak zostac 2 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 20, 2015 https://www.aftermarket.pl/dm_register.php tutaj pokaze Ci wolną, (PL) a strona glowna dla KK pokaze zajeta, zebys Ty mogl ja zarejestrowac dla mnie moze tak zostac Już widziałem wcześniej jak to działa Ale to nie ma znaczenia, bo i tak pokazuje, że nie jest wolna. Share this post Link to post Share on other sites
PiotrSz 84 Report post Posted January 21, 2015 (edited) Jeśli support nie jest w stanie pomóc w jakiejś kwestii, w ogóle nie odpowiada na zadane pytanie. To bardzo nieprofesjonalna praktyka - zwykłe "nie mamy pojęcia" byłoby nawet milej widziane. Była to jedna z przyczyn, z których swoje portfolio na az.pl przeniosłem nie na AM, lecz do Premium. Edited January 21, 2015 by PiotrSz Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 21, 2015 Może warto pytać w premium nie w AM jeśli w premium ma się domeny... Share this post Link to post Share on other sites
PiotrSz 84 Report post Posted January 21, 2015 W AM także się ma Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 21, 2015 Ostatnio powiadomienia na mail o odpowiedzi przychodzą z opóźnieniem. Dlatego monitoruję zakładkę kontakt w AM i sprawdzam. Share this post Link to post Share on other sites
PiotrSz 84 Report post Posted January 21, 2015 Ja sprawdzam tylko przez zakładkę. Potwierdzam też problem zgłoszony przez @piastun, wypłaty błyskawiczne nie działają (pojawia się komunikat, że bank nie obsługuje błyskawicznych wypłat pomimo, że jest na liście obsługiwanych banków). Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 21, 2015 @PiotrSz: poproszę na PW numer wysłanego zgłoszenia @zabaco: czy wysyłałeś zgłoszenie do supportu w sprawie tej domeny? Share this post Link to post Share on other sites
krzysiekmat 45 Report post Posted January 26, 2015 Żadnej odpowiedzi od suportu a jak nie można było się dostać do listy testowanych domen tak dalej jest ta zakładka niedostępna a suport milczy ? Application errorAn internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team. Share this post Link to post Share on other sites