Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Czyli do wydania netto kwotę pomniejszoną o korektę VAT.

 

Korekta to jest zupełnie inny vat niż ten, który płaci nabywca, kwotę korekty w rzeczywistości masz na koncie, jest to kwestia czysto księgowa, jest to "potencjalny" vat do wydania dla przyszłych usług.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przestałem otrzymywać newlettera - ostatni @ mam na dzień 03.01.2015.

Dodatkowo nie pojawiają się przypomnienia z informacjami kiedy moje domeny wygasną. Ostatnie info z dnia 04.01.2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr.Nice: powiadomienia są wysyłane prawidłowo, proszę o sprawdzenie czy nie są filtrowane i nie trafiają do spamu

 

Na pewno nie trafiają do folderu Spam, ponieważ korzystam z programu Ms Outlook, mam ustawioną regułę na adresata AM, żeby zbierać wszystkie informacje w jednym miejscu, więc jestem absolutnie pewny co do tego, że jestem pomijany w subskrypcjach.

 

Dodam, że otrzymywałem praktycznie codziennie przypomnienie o domenach, które za moment wygasną. W chwili obecnej ostatnie mam z 04.01.2015.

 

Poprzednie otrzymałem:

 

N 2015-01-04 03:13

Pt 2015-01-02 03:13

Śr 2014-12-31 03:13

Wt 2014-12-30 03:13

Pn 2014-12-29 03:16

 

Domeny oczywiście jeszcze nie wygasły, ich termin całkowitego wygaśnięcia przypada na połowę-końcówkę stycznia i początek lutego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też przestały przychodzić "Twoje domeny, które wkrótce wygasną.". Ostatni mam z 8 stycznia. "Twoje domeny, które wygasły." przychodzi. Oczywiście mam takie, które wkrótce wygasną.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Nie działa system zasilenia konta.

Jest jakiś problem aby wpłacić środki.

Wybieram kwotę.

Klikam wybieram kwotę, przechodzę do zakładki opłać przez...wybieram sposób jaki bank...

i zonk..w podsumowaniu jest 0 zł

Mam do opłacenia 2 domeny przechwycone i lipa:(

Co możemy zrobić z tym?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jonatan: proszę o kontakt z supportem i podanie jaką opcję płatności wybierasz przy wpłacie; możesz także dokonać zwykłego przelewu na podane, indywidualne konto bankowe, wpłaty takie są księgowane najpóźniej następnego dnia roboczego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za info.

NR zgłoszenia:#1904908232

Już tam coś się dzieje.

Ale wysłałem skany.

Widać że na górze pokazuje kwotę jaką chce zasilić ...czyli 100 zł...a na dole przed wyborem płatności/banku pokazuje kwotę 0,00 zł - i na tej zakładce jest błąd.

U mnie...mam mozille jak coś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy zaczną funkcjonować błyskawiczne wypłaty ? Od kilku dni po zleceniu wypłaty nie dociera ona na konto tylko jest jakby zablokowana w systemie a mimo wszystko możliwość błyskawicznych wypłat jest odblokowana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że przeoczyłem podwyżkę cen odnowień domen w AM o 50 gr od nowego roku?

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andro: Serwis AfterMarket.pl nie udziela żadnych informacji o abonencie danej domeny. Osoby zainteresowane daną domeną kierujemy do formularza kontaktowego.

Edited by AfterMarket.pl
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr.Nice: powiadomienia są wysyłane prawidłowo, proszę o sprawdzenie czy nie są filtrowane i nie trafiają do spamu

 

 

 

Na pewno nie trafiają do folderu Spam, ponieważ korzystam z programu Ms Outlook, mam ustawioną regułę na adresata AM, żeby zbierać wszystkie informacje w jednym miejscu, więc jestem absolutnie pewny co do tego, że jestem pomijany w subskrypcjach.

 

Dodam, że otrzymywałem praktycznie codziennie przypomnienie o domenach, które za moment wygasną. W chwili obecnej ostatnie mam z 04.01.2015.

 

Poprzednie otrzymałem:

 

N 2015-01-04 03:13

Pt 2015-01-02 03:13

Śr 2014-12-31 03:13

Wt 2014-12-30 03:13

Pn 2014-12-29 03:16

 

Domeny oczywiście jeszcze nie wygasły, ich termin całkowitego wygaśnięcia przypada na połowę-końcówkę stycznia i początek lutego.

 

Zgłosiłem sprawę do suportu wp. poniżej prezentuję wiadomość, którą od nich otrzymałem.

Dodam, że w dalszym ciągu nie otrzymuję powiadomień, w tym newslettera, co zaczyna mnie już irytować. Dokonałem przechwytu domeny i nie otrzymałem żadnej informacji na moją skrzynkę @ ;/

 

Poniżej odpowiedź suportu wp:

 

Witam,

 

W celu analizy źródła problemu administrator serwisu powinien skontaktować się z nami na adres postmaster@wp.pl i dostarczyć następujące dane wymagane do obsłużenia zgłoszenia):

a) logi transmisji SMTP z serwerem WP wraz z odpowiedziami od serwera WP

B) adres e-mail Nadawcy Kopertowego (wg. specyfiacji Mail-From lub Envelope-Sender / Return-Path)

c) przykładowy adres e-mail odbiorcy

d) data wysłania wiadomości

Edited by Mr.Nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby tego było mało, w chwili obecnej, nie mogę dodatkowo zrealizować zasilenia konta, w celu opłacenia domen. Wpisuję kwotę, wybieram bank, akceptuję warunki PayU i dostaję taką informację:

 

Błąd płatności

Podczas przetwarzania twojej płatności wystąpił błąd. Twoje konto nie zostało zasilone.

edit:

Okazało się, że bank którego jestem posiadaczem zarządził przerwę techniczną do dnia jutrzejszego do godziny 13:00

Przepraszamy, usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później.

Aktualnie trwa przerwa techniczna. System będzie dostępny ponownie od godziny 13:00.

Czy tylko ja mam takie szczęście? :)

Edited by Mr.Nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest jest, że w Premium pokazuję, że domena jest wolna(prawidłowo), a w AM, że nie dostępna do rejestracji ? to już chyba 10 raz w tym roku taka sytuacja się powtarza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli support nie jest w stanie pomóc w jakiejś kwestii, w ogóle nie odpowiada na zadane pytanie. To bardzo nieprofesjonalna praktyka - zwykłe "nie mamy pojęcia" byłoby nawet milej widziane. Była to jedna z przyczyn, z których swoje portfolio na az.pl przeniosłem nie na AM, lecz do Premium.

Edited by PiotrSz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio powiadomienia na mail o odpowiedzi przychodzą z opóźnieniem. Dlatego monitoruję zakładkę kontakt w AM i sprawdzam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sprawdzam tylko przez zakładkę.

 

Potwierdzam też problem zgłoszony przez @piastun, wypłaty błyskawiczne nie działają (pojawia się komunikat, że bank nie obsługuje błyskawicznych wypłat pomimo, że jest na liście obsługiwanych banków).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żadnej odpowiedzi od suportu a jak nie można było się dostać do listy testowanych domen tak dalej jest ta zakładka niedostępna a suport milczy ?

Application error

An internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×