Jump to content
samuelsonik

emirates.pl

Recommended Posts

Witam,

Jestem początkującym na tym forum dlatego proszę o wyrozumiałość. Piszę do Państwa bo jestem w posiadaniu jak się później przekonałem kontrowersyjnej domeny emirates.pl .

Wykupiłem ją rok temu bo interesuje się bliskim wschodem i tamtejszą kulturą i chciałem założyć stronę o takowej tematyce. Ściśle o Zjednoczonych Emiratach. Z różnych przyczyn nie udało mi się jej założyć.

Tak sie nieszczęśliwie złożyło, że na Polski rynek wchodzi jedna z największych linii lotniczych emirates.com.

Tutaj kilka artykułów o planach wejścia na rynek Polski tych linii i o samej linii:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Emirates

http://www.esky.pl/aktualnosci/105-emirate...skim-rynku.html

http://www.medialink.pl/media/?pr_&_ma...10&id=36174

 

Czy w takim razie posiadanie takiej domeny jest legalne? Co najlepiej zrobić w tej sytuacji z tą domeną? Kończy mi sie okres i nie wiem czy dalej wykupywać ją?

Proszę o radę. POZDRAWIAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena, jak widzę, już wygasła i jest w stanie postępowania wyjaśniającego. Na twoim miejscu opłaciłbym ją i kontynuował realizację swoich planów. Być może linie wykupią emiratesairlines.pl, byź może zgłoszą się do ciebie po emirates.pl, ale wtedy, jeśli uznasz że chcesz im ją oddać, to pewnie jeszcze zwrócą ci koszty utrzymania itp. A jeśli będzie tam już ten portal, o którym piszesz, to nawet w wypadku skierowania sprawy do sądu polubownego, prawdopodobnie wygrasz sprawę, bo słowo to zwykły (angielski) rzeczownik, jest tylko częścią nazwy firmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz wg mnie spore szanse na zgarnięcie kilku/kilkunastu tys. PLN. Pozdrawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anglik

Nazwa domeny mi się bardzo podoba, taka 'dolarowa' :D

Smaruj maile, ale nie w stylu ''witam mam na imie edek z krainy kredek i mam taką a taką domenę.'